Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Kom på nå, det mest normale er Agonist beh som er med nesespray. Men noen bruker Antagonist beh som er uten bruk av nesespray.. Så bare å slappe helt av :)

Takk for svar!

Sprøytene kommer med ilpost i morgen, og mensen er like rundt hjørnet, så nå er det like før og jeg er spent, og ivrig etter å komme igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar!

Sprøytene kommer med ilpost i morgen, og mensen er like rundt hjørnet, så nå er det like før og jeg er spent, og ivrig etter å komme igang!!

Masse lykke til.. Da er vel du foran noen av oss i andre i løpye som starter opp i slutten av uka med sniffings.. Blir spennende å følge med dere :)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til.. Da er vel du foran noen av oss i andre i løpye som starter opp i slutten av uka med sniffings.. Blir spennende å følge med dere :)

Det gikk overraskende fort synes jeg, var på sjekk i sept, og nå er vi igang! Merker mensmurringer nå, så braker vel løs i kveld eller natt. Da blir det å ringe st olav i morgen og få GO-signal når jeg skal sette den første sprøyta (dag 1, 2 eller 3), for så å sette annen sprøyte 5 dager etter den første.

Gruer meg til egguthenting da......men det er verdt det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskende fort synes jeg, var på sjekk i sept, og nå er vi igang! Merker mensmurringer nå, så braker vel løs i kveld eller natt. Da blir det å ringe st olav i morgen og få GO-signal når jeg skal sette den første sprøyta (dag 1, 2 eller 3), for så å sette annen sprøyte 5 dager etter den første.

Gruer meg til egguthenting da......men det er verdt det :rodmer:

Du er ikke alene om det, men det er helt klart verdt det. Også tror jeg man må prøve å slappe av så er det ikke så ille alikevel, kanskje... Men ikke så lett å si.. hehe :roll:

Fyll inn når du har startet da og veien mot ;)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det, men det er helt klart verdt det. Også tror jeg man må prøve å slappe av så er det ikke så ille alikevel, kanskje... Men ikke så lett å si.. hehe :roll:

Fyll inn når du har startet da og veien mot ;)

Det skal jeg gjøre:-) Sprøytene kom med bud i morges, så nå får bare denne hersens mensen se å innfinne seg så jeg får startet opp!

Lykke til alle dere andre også :klemmer:

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge hverandre her...

Håper på to streker til alle :-)

For min del er det st olav på torsdag og se om eggene er store nok. Sist ble jeg så kraftig overstiumulert, og nå mindre medisin så nå blir det spennende :-)

se denne linken fra st.olav: fantastisk, og slutten på filmen er søøøøt :rodmer:

http://www.nrk.no/video/proverorsbarn_nr_5000_i_trondheim/E2E88DC24ACEF25F/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å følge hverandre her...

Håper på to streker til alle :-)

For min del er det st olav på torsdag og se om eggene er store nok. Sist ble jeg så kraftig overstiumulert, og nå mindre medisin så nå blir det spennende :-)

se denne linken fra st.olav: fantastisk, og slutten på filmen er søøøøt :rodmer:

http://www.nrk.no/video/proverorsbarn_nr_5000_i_trondheim/E2E88DC24ACEF25F/

Takk mange med 2 streker hadde vært fantastisk :klemmer: Også krysser vi hender å tær for deg at du har blitt bedre regulert denne gang og at alt ser supert ut :sjarmor: Her klør man i fingra at fredag skal komme og nesespray kan begynne. Har alt satt inn 5 alarmer pr dag i tolv dager :ler:

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge hverandre her...

Håper på to streker til alle :-)

For min del er det st olav på torsdag og se om eggene er store nok. Sist ble jeg så kraftig overstiumulert, og nå mindre medisin så nå blir det spennende :-)

se denne linken fra st.olav: fantastisk, og slutten på filmen er søøøøt :rodmer:

http://www.nrk.no/video/proverorsbarn_nr_5000_i_trondheim/E2E88DC24ACEF25F/

Hvordan gikk det i dag? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reagerer man ulikt fra gang til gang på medisinene?

Denne gangen må jeg ta tre doser (225 mg) mye lengere enn forrige gang. Eggposene (?) var mindre og færre denne gang.

Kan sykdom, feks forkjølelse spille inn?

Edit: Menopur sprøyte jeg mener.

Endret av Vettel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 1stk sprøyte med elonva satt!!! Starter tirsdag med certriside (tror det var sånn det skrives..) og skal ta det frem t fredag. Fredag blir det å stikke til St Olav og ultralyd...... Tidligst uttak mandagen etter neste helg!!

Wiiii!!! Jeg er så spent! Gleder meg, og gruer meg til uttak.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende det er her inne nå :nigo:

Jeg går bare å venter og venter på datoen for at jeg kan sette i gang igjen.... starten av november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på klinikken på UL. Eggene er for små ennå... arg... jeg står på mindre medisin denne gangen grunnet overstimulering forrige gang, men derfor ønsker de ikke å øke medisinen i frykt for overstimulering.Så nå forsetter jeg med samme dose i helgen og ny Ul over helgen! Jeg vil blir gravid før juuuuul!!! :rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunnylove: Da er jeg bare noen dager forran deg i løypa. :)

Lykke til, til oss to! Nå er det vår tur. (Mannen har troen, han er "lugn och fin", hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnylove: Da er jeg bare noen dager forran deg i løypa. :)

Lykke til, til oss to! Nå er det vår tur. (Mannen har troen, han er "lugn och fin", hehe!)

Ja mannen har troen her og, har jo det jeg og! men tørr liksom ikke håpe for mye heller :kgbaby:

Hvilket sykehus holder du til på? Er så mange innlegg her og vet du har sagt det før også.

Lykke til til oss! :-) Uttak kommende uke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsetter man med puregon sprøyter fram til uttak dagen? Jeg var på klinikk idag, men glemte å spørre! Noen som veeeet? :-) :sjenert:

Uttak in this week :rodmer: gullegg gullegg kom til meg, venter og venter jo sånn på deg :rodmer::rodmer::goodbye::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk du ikke et skriv med deg om når du skulle ta eggløsningssprøyten synnylove?

Jeg fant frem mitt skriv her :) Jeg tok siste dose med puregon en fredag. Lørdagen tok jeg sprayen som vanlig, eller siste dose ble en time tidligere enn vanlig fordi det var det som stor i skrivet. Natt til søndag tok jeg eggløsningssprøyten. Søndag ingen medisiner og uttak mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Huff, vet ikke hva jeg ska gjøre. På onsdag er det uttak, ikveld ska jeg da sette eggløsnings sprøyte. Idag har jeg og tatt min siste dose m spray. Fikk flere ark og der står alt forklart iforhold til egguthenting, innsett og div andre ting. Men ingenting om jeg ska forsette slutte med puregeon, hun sa ingenting om puregeon, og jeg glemte å spørre..... Huff vet ikke hva jeg ska gjøre. Må jo gjøre ting riktig for ellers kan jo uttaket avbrytes... Huff. Noen meninger / tanker om hva jeg bør gjøre? Håper på svar ikveld :-) takk alle ivf venner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal nok ikke ta puregon i dag :) Du kan evt ringe til gyn- avd på sykehuset og høre med dem, de vet i alle fall hvor de kan få fatt i ivf-legene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så vi slutter på puregeon den sagen vi setter eggløsningssprøyte? kjipt visst eggene faller ut nå da :skratte: jeg søker på ggogle i hytt og pine nå, fant en beredskapstlf som jeg skal ringe nå...hehe, håper de kan hjelpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...