Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Ser jeg blir ferdig med crinonen på mandag, onsdag neste uke er det to uker siden innsett. Rart, trodde jeg skulle ta crinone frem til test. Men har dobbeltsjekka papirene, og har gjort alt som jeg fikk beskjed om til punkt og prikke......

Leste og på pakningsvedlegget til crinone at ved påvist svangerskap anbefales det å ta crinone de 10-12 første ukene. Dette sa de ingenting om på St Olav....

Skjønner ingenting jeg... :sjenert:

Klarer alle å holde seg fra å ikke teste tidligere forresten? Jeg bestilte endel tester på billigtester.dk, og ser ikke heeeelt bort i fra om jeg klarer å holde meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodmer: Idag er jeg på dag 12... og klarte ikke å holde meg. Jeg drømte inatt om at jeg var gravid, og følte at jeg bare måtte ta en test... og plutselig stod det i vinduet på clearblue: Gravid

:rodmer::rodmer::rodmer: jeg klarer ikke å slippe jubelen løs ennå, før fredag, da det er min 14 dag... :rodmer:

(Maya76:) Jeg behandles og ved st olav. jeg går på luthinus. Om det er et fersk forsøk man har hatt skal man slutte med de vaginaletabl den 14 dagen om man er gravid (eller ikke gravid). Om det er et fryseforsøk skal man forsette med vaginale tabl fram til uke 9. Jeg snakket med de idag og da sa de dette

Håper jeg kan slippe jubel løs på fredag :kgbaby: Men eggløsningsprøyten kan forsatt være inni meg gjøre at testen idag jeg tok er falsk.. så håper disse to dagene går fort :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid! :rodmer:

Testt mandag (dag 13) med billigtest og idag med CB Digital. GRAVID!

Hurra for meg og SunnyLove! :klemmer:

Vettel!!!! :rodmer::rodmer::rodmer: Drysser babystøv på deg :yvonne: på fredag er min skikkelige testedag. håper den også viser positivt da! Hvilket sykehus hører du til? Jeg har spurt tidligere men går helt i surr med alle jeg snakker med her inne! Går du på luthinus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til synnylove og vettel :klem: Herlige nyheter.

Jeg skal på tidlig ul om en uke, håper virkelig alt er som det skal :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Idag er jeg på dag 12... og klarte ikke å holde meg. Jeg drømte inatt om at jeg var gravid, og følte at jeg bare måtte ta en test... og plutselig stod det i vinduet på clearblue: Gravid

:rodmer::rodmer::rodmer: jeg klarer ikke å slippe jubelen løs ennå, før fredag, da det er min 14 dag... :rodmer:

(Maya76:) Jeg behandles og ved st olav. jeg går på luthinus. Om det er et fersk forsøk man har hatt skal man slutte med de vaginaletabl den 14 dagen om man er gravid (eller ikke gravid). Om det er et fryseforsøk skal man forsette med vaginale tabl fram til uke 9. Jeg snakket med de idag og da sa de dette

Håper jeg kan slippe jubel løs på fredag :kgbaby: Men eggløsningsprøyten kan forsatt være inni meg gjøre at testen idag jeg tok er falsk.. så håper disse to dagene går fort :rodmer:

Velger å si GRATULERER SÅ MASSE jeg!!! SÅ bra :klemmer:

Blir ikke fulle 14 dager med crinone på meg, jeg skulle starte med de etter uttaket og ta i 15 dager, så da blir siste dose mandag, og onsdag er det 14 dager siden innsett..... Men de vet nok hva de gjør på St Olav, bare meg som er fersking og bekymringsminister.... :sjenert:

Ei uke som ruger er unnagjort nå, tiden går meget saaaaakte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også gravid! :rodmer:

Testt mandag (dag 13) med billigtest og idag med CB Digital. GRAVID!

Hurra for meg og SunnyLove! :klemmer:

Gratulerer så masse :klemmer:

Jeg fikk pakke fra billigtester idag, er en mulighet for at det blir litt testing noen dager før...... :sjenert:

Kjøpte ikke digital jeg da, men vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnylove og Vettel: Herlig! Drister meg til å si gratulerer :o)

Jeg tok en test i dag. Er jo vedlig tidlig og den slo jo negativt ut.

Ble litt deppa av det men prøver å overtale meg selv til å tro det bare er for tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettel!!!! :rodmer::rodmer::rodmer: Drysser babystøv på deg :yvonne: på fredag er min skikkelige testedag. håper den også viser positivt da! Hvilket sykehus hører du til? Jeg har spurt tidligere men går helt i surr med alle jeg snakker med her inne! Går du på luthinus ?

Går på crinone, dvs siste dag idag, så er medisinfri! Hurra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å si GRATULERER SÅ MASSE jeg!!! SÅ bra :klemmer:

Blir ikke fulle 14 dager med crinone på meg, jeg skulle starte med de etter uttaket og ta i 15 dager, så da blir siste dose mandag, og onsdag er det 14 dager siden innsett..... Men de vet nok hva de gjør på St Olav, bare meg som er fersking og bekymringsminister.... :sjenert:

Ei uke som ruger er unnagjort nå, tiden går meget saaaaakte......

Tar du flere enn 1 stykk crinone per dag....? Eller jeg som ikke forstår? Om du har 15 så skal det jo rekke i 15 dager.. *dum som ett brød*

***

PS: TAKK for alle lykkeønskninger, så er det bare håpe grynet henger der inne i ca 8 måneder til! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettet; jeg tar to stk crinone hver morgen...begynte forrige mandag etter uttak,15 dager,så da blir siste 2stk satt mandag neste uke.

De sa jeg skulle teste etter to uker, men dagen de oppga var torsdag 17nov... To uker etter innsett blir nå onsdag 16nov.

Ja,ja, en dag fra eller til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Men da kommer nye bekymringer opp. Feks om man TROR symptomener er mindre, og når man er forkjøla...

ER det farlig med forkjølelse når man er tidlig gravid? (hoste, halsvondt, kløe i bronkier, til og fra meget lett feber, etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Men da kommer nye bekymringer opp. Feks om man TROR symptomener er mindre, og når man er forkjøla...

ER det farlig med forkjølelse når man er tidlig gravid? (hoste, halsvondt, kløe i bronkier, til og fra meget lett feber, etc)

Forkjølelse er ikke farlig når man er gravid. Høy feber er ikke så bra, men da kan man ta paracet for å få feberen ned.

Symptomer kan vel og variere litt fra dag til dag, f.eks supervonde pupper en dag og litt mindre en annen dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok ny test i dag, negativ den også så da er det vel over for denne gang... :trist:

Er det ikke litt tidlig med test da? Ligger ikke vi sånn ca likt i løypa? Tør ikke teste før neste uke jeg........testdag torsdag, men kommer nok til å brenne av en test noen dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt. Jeg har ikke ansett det som tidlig fordi jeg skal ta blodprøvetesten på mandag. Så er jo bare tre dager før.

Nei, det er jo ikke så tidlig.....bare jeg som misforstod og trodde det var rundt onsdag/torsdag du skulle teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...