Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Da er jeg litt forran deg maya...ca 1 uke siden jeg fikk satt inn. de sa vi skal leve normalt som mulig, ikke ekstremsport, sex om det frister kan man ha...hehe... har du 5 egg på frys nå? det har jeg..så flere forsøk i tilfelle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg litt forran deg maya...ca 1 uke siden jeg fikk satt inn. de sa vi skal leve normalt som mulig, ikke ekstremsport, sex om det frister kan man ha...hehe... har du 5 egg på frys nå? det har jeg..så flere forsøk i tilfelle :sjenert:

så spennende da!! Jeg har to egg på frys....de trodde først igår at det ble 5, men da jeg kom dit idag hadde ikke 3 av de utviklet seg bra nok. Men; ett i magen og 3 i fryseren er supert! Det var 13 egg totalt de tok ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ett stk egg satt inn.....bare å vente i to uker på å teste da.... :sjenert: Blir to lange uker...

Dere andre som har satt inn egg, lever dere helt som normalt? Vanlig kostholdsråd til gravide er jo en selvfølge, men sånn ellers? Mtp trening, sex.....(ikke at det frister med sex nå, med ømt underliv etter uttak og kliss pga denne kremen jeg må putte oppi to av hver morgen...).

Vi får pines sammen i ventetiden vi da Maya76 :)

Jeg lever som normalt stort sett, mener å huske fra sist at det ikke fristet veldig med sex pga crinonen men etterhvert ble jeg vant til å ha det sånn så da glemte jeg det egentlig litt. Var vel ikke så ivrig på trening sist heller hvertfall ikke i begynnelsen men det var vel som du også nevner at jeg følte det hadde gått litt hardt for seg under uttaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får pines sammen i ventetiden vi da Maya76 :)

Jeg lever som normalt stort sett, mener å huske fra sist at det ikke fristet veldig med sex pga crinonen men etterhvert ble jeg vant til å ha det sånn så da glemte jeg det egentlig litt. Var vel ikke så ivrig på trening sist heller hvertfall ikke i begynnelsen men det var vel som du også nevner at jeg følte det hadde gått litt hardt for seg under uttaket.

Så spennende Grace!!! Jeg skal teste 17nov..... Må se å få bestilt meg noen tester.... Håper ømheten i underlivet gir seg snart også, ganske vondt på venstre siden enda, siden de tok ut 10 egg der, og måtte vri eggstokken for å komme til.

Han som satte inn egget idag var en pussig skrue........rett etter at jeg var ferdig sa han at det var bare å ha sex, så sant jeg hadde glede av det.....hadde ikke tenkt tanken engang!

Litt ekkel den crinonen, ganske klissete. Og skal sette to stk rett etter hverandre..

Mannen min syntes jeg var så flink under uttaket at han kjøpte ei mulberry lommebok til meg som belønning!!!! Gærne, søte mannen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så ulik praksis det er.

Jeg tar 1 crinone om morgenen og 1 om ettermiddagen.

Og testingen min er den 14..

:klo:

Forøvrig ulik praksis på mennene våre også.

Du fikk Mulberry lommebok og jeg fikk en troika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss så ulik praksis det er.

Jeg tar 1 crinone om morgenen og 1 om ettermiddagen.

Og testingen min er den 14..

:klo:

Forøvrig ulik praksis på mennene våre også.

Du fikk Mulberry lommebok og jeg fikk en troika...

Var det igår du hadde innsett og? Ville vært bedre å satt den crinonen to ganger daglig istedet for to på rappen.....blir ganske så klissete utover morgenen.... Du har sikkert nevnt det tidligere, men jeg har ikke lest hele tråden.....er det st olav du er på og?

Mannen var helt på tuppa etter uttaket, kjørte meg til hotellet (bor endel timer kjøring unna trheim, så vi måtte ta inn på hotell til innsett) så jeg fikk legge meg ned, så stakk han ut for å kjøpe bind.... Den lommeboka er det lenge siden han kjøpte sa han (måtte bare spørre han igår kveld), tror egentlig jeg skulle få den til julegave (gjemt den i bilen så jeg ikke skulle finne den), men han var så gira at det ble "første-prøverør"-gave.... :sjenert: Søtingen...

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det igår du hadde innsett og? Ville vært bedre å satt den crinonen to ganger daglig istedet for to på rappen.....blir ganske så klissete utover morgenen.... Du har sikkert nevnt det tidligere, men jeg har ikke lest hele tråden.....er det st olav du er på og?

Mannen var helt på tuppa etter uttaket, kjørte meg til hotellet (bor endel timer kjøring unna trheim, så vi måtte ta inn på hotell til innsett) så jeg fikk legge meg ned, så stakk han ut for å kjøpe bind.... Den lommeboka er det lenge siden han kjøpte sa han (måtte bare spørre han igår kveld), tror egentlig jeg skulle få den til julegave (gjemt den i bilen så jeg ikke skulle finne den), men han var så gira at det ble "første-prøverør"-gave.... :sjenert: Søtingen...

Utrolig hyggelig å få en sånn gave uansett da.

Hadde innsett i går jeg også ja. Er på Riksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hyggelig å få en sånn gave uansett da.

Hadde innsett i går jeg også ja. Er på Riksen. :)

Der er jeg og :nigo:

Mandag er det oppstart med møkka sprayen.... men må man så må man ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg og :nigo:

Mandag er det oppstart med møkka sprayen.... men må man så må man ;)

Ja det er nå en gang bare sånn.

Lykke til med oppstart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bare en crinone på morgenen.

Og fikk ingen gave ved uttak. ;)

Her går det fremdeles i att mannen (menn) stinker. Usj!

Ellers kjenner jeg meg fint lite gravid, så er mentalt forberedt på det verste. Onsdag kan jeg teste, dag 15 etter innsett og siste dag med crinone. DET gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har fått bivirkninger av crinonen... :sjenert: Er vanvittig trøtt, har lagt meg kl 21 de to siste kveldene, uvel, murringer i nedre del av magen, og pupper som er supersprengt og ømme.... så sprengte at blodårene lyser! T.o.m vondt å ta av bh-en om kvelden...

Flere som reagerer på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble trøtt av crinonen ja :daane: Var så sliten etter å ha gått meg en tur på en drøy time at da jeg hadde ti min igjen til jeg var hjemme ikke trodde jeg skulle klare det og hadde mest lyst til å sette meg ned midt i veien og grine. La meg ganske tidlig hele crinoneperioden også. Nå bruker jeg utrogestan (6x100 mg progesteron 3 ganger daglig og en halvtimes tid etter kapslene er satt er jeg usansynlig trøtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble trøtt av crinonen ja :daane: Var så sliten etter å ha gått meg en tur på en drøy time at da jeg hadde ti min igjen til jeg var hjemme ikke trodde jeg skulle klare det og hadde mest lyst til å sette meg ned midt i veien og grine. La meg ganske tidlig hele crinoneperioden også. Nå bruker jeg utrogestan (6x100 mg progesteron 3 ganger daglig og en halvtimes tid etter kapslene er satt er jeg usansynlig trøtt)

Bra det er normalt å bli så usannsynlig trøtt! Begynner å lengte etter senga allerede før minstejenta på 8 legger seg....og hun legger seg kl 20.. :sjenert: Ikke har jeg klart å gått på den daglige timeslange turen med bikkja heller....(hun får trim altså, mannen går og går:-)). Tror jeg sov 11.5t i natt, likevel er jeg stuptrøtt....normalt legger jeg meg rundt midnatt og spretter opp kl 6.30, kvikk og uthvilt!

Ja, ja, 16nov er jeg ferdig med crinonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya76: Har det akkurat som deg, ømme pupper, trøtt som en strømpe, etc.

Nå bare fire crinone igjen, hurra. Endelig medisinfri denne runden. DET er da alltids noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maya76: Har det akkurat som deg, ømme pupper, trøtt som en strømpe, etc.

Nå bare fire crinone igjen, hurra. Endelig medisinfri denne runden. DET er da alltids noe....

Gratulerer med snart ferdig medisinrunde!!! Åh...krysser alt for at det sitter bæng fast hos oss alle :rodmer:

Fortsatt endel igjen jeg......kjipt å være så gåen når jeg har to barn, bikkje, stort hus....og en mann som har hatt sykt mye vakter nå de siste månedene!!! Heldigvis er størstejenta mi 14, og til stor hjelp med lillesøster og bikkja de ukene hun er hjemme (har delt omsorg med faren hennes).

(de to første barna kom på naturmetoden, men tredje er mere vrien...... :sjenert: Var så uheldig å miste en eggleder etter minstejenta pga svangerskap utenfor livmor, så det er derfor vi strever. Den andre egglederen har jeg arrdannelser rundt pga en blindtarmbetennelse da jeg var lita.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ende tre dager før testing. Kvalm på ettermiddagen, brakk meg flere ganger. Men synes puppene er mindre ømme.. Så har vel ikke så veldig stort håp nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ende tre dager før testing. Kvalm på ettermiddagen, brakk meg flere ganger. Men synes puppene er mindre ømme.. Så har vel ikke så veldig stort håp nei.

Er det idag du skal teste Vettel?

I såfall, masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...