Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Må bare innom god-gjengen for å kaste litt babystøv. :strix:

Klarer ikke å slutte å gå innom barnløse-siden før gravid-siden...

Så et lite knøtt på ultralyd i dag, et 24 mm stort nytt menneske, utrolig å se. Føler endelig at jeg tør å si at jeg er :gravid: , og det er en magisk følelse kan jeg love.

Lykke til alle sammen, ingen fortjener bebis i magen mer enn dere!!

Store klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel vel... ikke så mange som lykkes på første forsøk i denne gruppen har jeg lest. Men det er vel bare til å starte med blanke ark og gjøre seg klar for runde 2. Det gjør jeg, starter på spray om to dager...spennende, kjenner at jeg ikke gruer meg så meget som ved første forsøk, nå vet jeg mer hva jeg går til. Håper at gullegget fester seg denne gangen, da er julegaven til hele familien i boks visst vi får positivt svar! hehe :rodmer::rodmer: :kgbaby: :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen bare noen dager jeg også, UL for å sjekke folikler på fredag. Begynner å kjenne at jeg er skikkelig lei nå!! I tillegg har jeg får så utrolig vondt i siden/ribbeina at jeg ikke får sove om natta. Kan ikke puste for dypt inn eller ut, og kan ikke flytte på meg... Fantastisk irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel... ikke så mange som lykkes på første forsøk i denne gruppen har jeg lest. Men det er vel bare til å starte med blanke ark og gjøre seg klar for runde 2. Det gjør jeg, starter på spray om to dager...spennende, kjenner at jeg ikke gruer meg så meget som ved første forsøk, nå vet jeg mer hva jeg går til. Håper at gullegget fester seg denne gangen, da er julegaven til hele familien i boks visst vi får positivt svar! hehe :rodmer::rodmer: :kgbaby: :kgbaby:

Der var du sunnylove :)

lykke til med start!! for min del har det gått fort og smertefrit hittils i runde 2, forhåpentligvis ferdig på fredag, med uttak påfølgende tir :D

Vi drømmer om tidenes julegave vi å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen bare noen dager jeg også, UL for å sjekke folikler på fredag. Begynner å kjenne at jeg er skikkelig lei nå!! I tillegg har jeg får så utrolig vondt i siden/ribbeina at jeg ikke får sove om natta. Kan ikke puste for dypt inn eller ut, og kan ikke flytte på meg... Fantastisk irriterende...

Vi ligger HELT likt!!! satser på mange OG fine egg folikler denne gangen(mot 3 forrige gang)

Jeg er VELDIG spent..

Ellers har jeg en PYTON dag, begynner og kjenne ett snev av depresjonen jeg merket på slutten sist gang... ALT er mørkt :(

En venninde hadde overlevende egg etter uttak i går, og skal til innset i morgen!!!!!!!!!

Blir vel som det alltid blir, vi står alene tilbake... Klarer bare ikke engasjere med i andres barn om dagen så jeg kutter de ut etterhvert!! Har blitt myyye bedre, men kjente den muggne, sure, triste, såre følelsen i magen når det gikk opp for meg at hun teknisk sett er gravid i morgen(Og JA; hun fortjener det :)

Det er bare jeg som er blitt en bitter sur dame............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir jo du også teknisk sett gravid! :) Skal til tannlegen en uke etter innsett, og må da si fra at jeg "teknisk sett" er gravid... Litt rart å måtte ta hensyn til noe som jeg forlengst har lagt på hylla som en av de tingene jeg bare ikke skal få oppleve, selv om det med stor sannsynlighet blir en kortvarig glede. Klarer ikke å tro at det skal fungere denne gangen heller... Næ blir det ICSI, men jeg vet ikke om det har noe å si for sjansene.. Problemet er jo at det befruktede egget ikke fester seg godt nok, og hvordan det da blir befruktet spiller vel ingen rolle?! Men, npr det er sagt har mye vært annerledes denne runden enn forrige. Sis reagerte jeg ikke på hormonene annet enn at jeg ble trøtt og sliten. Denne gangen har jeg vært mye mer opplagt, og veldig hormonzilla!! Kanskje det er et tegn...? I tillegg har jeg hatt mer "normal" blødning ved mens, ikke bare 1,5 dag som tidligere etter pilleslutt... Hmm... Den som har lever får se! Nå må jeg i alle fall legge meg...

Pusilus: Ser at du har sendt meg en PM, men får ikke til å svare fra iphone! Skal finne meg en årntli data i morgen! ;)

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunnylove: Jeg startet på spray idag! Men leenge til sprøyter og uttak, ikke satt opp før uke 43... Så hele tre herrlige uker på spray! (forrige gang to uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag foks ;)

Sitter her i spenningen å håper helgen kan gå fort. 5 dager til IKM... Hadde noen merkelig magemurringen i hele går men ellers har jeg ikke hatt noen ting. Undrer :roll:

Ellers en riktig gold helg alle sammen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke bra på UL. Foliklene er for små, må inn til UL igjen på mandag. Ingen uttak før onsdag eller fredag... Mannen har tatt perm på mandag, og tassene er meldt fri fra skole/barnehage til ingen nytte... Hater å ikke bo i trondheim akkurat nå.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:)så synd mayami, jeg hadde jo bare tre pyyytte smååå folikler forrige gang!!

DET var nedtur...Håper det har kommet flere og større til uka..

MEN i dag, da gikk det så mye bedre.. 6 store OG 3 små :D

Uttak på ons, så vi forhåpentligvis får med 9stk!!

God helg til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, sol i sinnet! Ser ut til at det blir uttak onsdag her også, så da er vi fortsatt likt likevel! Dey var mange folikler, men de var bare 11-12mm. Skal på større dose gonal-f noen dager, så håper jeg at det går bedre på UL på mandag! :)

Er heldig med mannen - han har kjøpt masse sjokolade til meg! Venninne var også veldig forståelsesfull, og det var sjefen også når je fortalte at jeg blir på jobb likevel i begynnelsen av neste uke... Styr! Jaja... Håper resultatet blir verdt det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten beskjed om å øke dosen med Gonal-f i går, fra 150ie til 187,5ie. Betyr det at jeg må redusere spray til 2 ganger daglig i stedet for 4? Stod noe om det i brevet jeg fikk fra st olavs, men vet ikke om det gjelder når drt er bare de siste dagene... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra, sol i sinnet! Ser ut til at det blir uttak onsdag her også, så da er vi fortsatt likt likevel! Dey var mange folikler, men de var bare 11-12mm. Skal på større dose gonal-f noen dager, så håper jeg at det går bedre på UL på mandag! :)

Er heldig med mannen - han har kjøpt masse sjokolade til meg! Venninne var også veldig forståelsesfull, og det var sjefen også når je fortalte at jeg blir på jobb likevel i begynnelsen av neste uke... Styr! Jaja... Håper resultatet blir verdt det! ;)

Kult at vi er helt likt altså :)

Jeg ble satt på sprøyter frem til søn... det ble 3000kr til jah!!! FYYYYY F........

eggøsningssprøyte på man, og uttak ons!

MEN i går var jeg kjempe kvalm og uvel, drakk ett par glass rødvin på kvelden for jeg følte meg bedre..

Endte med at jeg hang over doen i hele natt..

Jeg fikk vite i går at jeg hadde fått en relativt stor cyste, og leste nå at bivirkninger på overstimuli er cyster, kvalme & oppkast:

Men jeg jeg var jo på ul i går, så hun hadde vel sagt fra om det var noe..

krysser fingre for deg Mayami :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at alt ser perfekt ut på mandag Mayami :tommel:

Sol i sinnet, krysser fingrene for dine 9 :pls:

JA, kryss det du har kjære deg.... jeg trenger det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ble også 3000kr fattigere i går...får det vel igjen en gang! ;) Jeg får ikke lov av legen til å drikke mens jeg er på sprøyter jeg... Men du verden, så godt det høres ut med et glass rødvin! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ble også 3000kr fattigere i går...får det vel igjen en gang! ;) Jeg får ikke lov av legen til å drikke mens jeg er på sprøyter jeg... Men du verden, så godt det høres ut med et glass rødvin! :fnise:

Ja, en eller annen gang!! vi skal sende inn regninger til uken :)

Hvorfor får du ikke lov til og drikke? det var godt med de 2 glassene, men det var ikke spesielt lurt når jeg burde kjent at jeg brygget på noe :S

Jaja, ha en fin lør Mayami, og alle dere andre :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...