Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Å, det var veldig koselig lesing!!!! Håper alt går fint og at dere ender opp med et flott resultat av god gammeldags sengekos! :fnise: Jeg har også begynt å tenke som deg, at da får jeg bedre tid til andre ting, så det kan jo hende det fungerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten oppdatering: Sprayingen går kjempe bra :)

Mye bedre en forrige gang... *lettet*

I dag fikk jeg mld om at en av mine nærmeste venninder har fått nmr 2, det er veldig koslig....

MEN hjertet blør, tenk om vi aldri får oppleve dette sammen?? Fødsler & graviditeter bringer frem den hjelpesløse følelse som jeg HVER dag prøver og jobbe meg igjennom!!

Men på forundeligvis, så ødelegger det ikke dagene mine lengre! Før gråt jeg mye, og klarte ikke forholde meg til personene.. Så det er vel noe med det at tiden leger sår?? Selv om jeg er midt i min egen lille prosess :sjenert:

Ønsker alle ivfere der ute en nydelig søndag, her er det HØST!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten ikke det er sant. Er inne i andre uken med synarela. Skulle hatt en blødning nå, egentlig for et par dager siden...Så får jeg et innfall, tar en graviditetstest. To streker!!!!?????? Tar en test til. To streker!!!!!!! Har tatt ytterligere tre....positive. Jeg kan ikke tro det er sant. Ringte klinikken, og fortalte. De sa det kunne skje at man ble gravid under nedregulering...og ønsket meg lykke til....

Skulle begynt med sprøyter neste uke...egguthenting i uke 38...

Andre med samme erfaring? Jeg klarer ikke glede meg for tidlig, det kan jo skje mye galt...men uansett:) Leste innelegget til Frk.Rose for noen dager siden, og tenkte at det var fantastisk,men uoppnåelig. Grattis til deg og meg:)

Jeg gir lyd fra meg om et par uker og forteller utviklingen, klarer nesten ikke tro det er sant, nemlig. God klem til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig og morsom lesing ambera :hug:

Håper virkelig alt går som det skal :nigo:

Her går alt sin vante gang med suprecur og menopur.. men fy som jeg svetter!! Har så hetetokter til tider :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten ikke det er sant. Er inne i andre uken med synarela. Skulle hatt en blødning nå, egentlig for et par dager siden...Så får jeg et innfall, tar en graviditetstest. To streker!!!!?????? Tar en test til. To streker!!!!!!! Har tatt ytterligere tre....positive. Jeg kan ikke tro det er sant. Ringte klinikken, og fortalte. De sa det kunne skje at man ble gravid under nedregulering...og ønsket meg lykke til....

Skulle begynt med sprøyter neste uke...egguthenting i uke 38...

Andre med samme erfaring? Jeg klarer ikke glede meg for tidlig, det kan jo skje mye galt...men uansett:) Leste innelegget til Frk.Rose for noen dager siden, og tenkte at det var fantastisk,men uoppnåelig. Grattis til deg og meg:)

Jeg gir lyd fra meg om et par uker og forteller utviklingen, klarer nesten ikke tro det er sant, nemlig. God klem til dere alle:)

Gratulerer!

MEN jeg lurer på en ting, jeg fikk streng beskjed om ikke og ha ubeskyttet sex ca 3 uker?? før medisin start, og under behandling da medisinene var meget fosterfarlige!!

Har ikke du fått noe sånn beskjed?

Vi har ikke turt det vi da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk:)

Sol i sinnet: Nei, vi fikk beskjed om å leve helt som vanlig:) Sykepleieren sa på spøk at hvis blødningen ikke kom, men ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Og så lo vi godt alle sammen, for det var jo absurd:)

Nå har jeg tatt 5 billigtester,og to clearblue...alle positive...:) Jeg er sikkert blitt litt sprø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Sol i sinnet: Nei, vi fikk beskjed om å leve helt som vanlig:) Sykepleieren sa på spøk at hvis blødningen ikke kom, men ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Og så lo vi godt alle sammen, for det var jo absurd:)

Nå har jeg tatt 5 billigtester,og to clearblue...alle positive...:) Jeg er sikkert blitt litt sprø:)

Det er helt fantastisk :)

Hvilken spray har du gått på da?

Merkelig altså, at de sier såå innmari forskjellig...

jaja, da er det bare og hoppe til sengs! som om det hjelper.............!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt synarel. Siden legen sa noen ble gravide under nedreguleringen, lurer jeg på hva grunnen er egentlig...jeg må jo ha blitt gravid rett før oppstarten av sprayen, da jeg begynte på dag 20. Lurer på om forholdene der inne ble bedre av sprayen...hm...

Så får vi se. Har medisiner for 9000 kr uåpnet i et skap, og eggløsningssprøyte i kjøleskapet.Håper jeg ikke får bruk for det seinere...vet noen om det er mulig å levere tilbake til apotek??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ambera :klem: Det går helt sikkert an å levere medisinene inn på apoteket, men jeg tror ikke dere får pengene tilbake. Det er jo uansett verdt å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hei dere som leser! :)

Tenkte bare å lage en liten tråd/forum for oss som igjennom prøverørsbehandling dette året... Håper å lykkes:)

Noen fler i samme situasjon?

Nesten! er et av landets første prøverørsbarn!! Og jeg er like hel :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da sitter jeg på RH og venter på timen min... er baaaaare 3,5 timer til :daane:

Ulempen med å bo litt unna. Må jo ta blodprøver innen et visst klokkeslett så.....

Håper ikke jeg er overstimulert eller noe annet er galt.

Føler meg utrolig oppblåst og det er litt sånn små murringer i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i gang med andre (og forhåpentligvis siste) runde med nesespray. Skikkelig dritt å måtte gjennom dette igjen, og merket med en gang i kveld at jeg er ekstra trøtt og sliten.. Håper bare det fungerer denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg i gang med andre (og forhåpentligvis siste) runde med nesespray. Skikkelig dritt å måtte gjennom dette igjen, og merket med en gang i kveld at jeg er ekstra trøtt og sliten.. Håper bare det fungerer denne gangen...

Krysser fingre Mayami :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysse fingrene for at alt er bra Develina, og at det ikke er noe overstimulering.

Håper det ikke blir noen bivirkninger Mayami :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting så bra ut, men jeg skulle fortsette to dager til på sprøyter, så skal tilbake igjen i morgen for ny kontroll. Så det blir en laaaang dag i Oslo for meg... igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går fint så langt (bare dag 2 men..), bare litt trøtt. Også var jeg visst veldig aggressiv på jobben i går!! Hihi... Stakkars kollegaer satt helt sjokkert tilbake! Heldigvis innså jeg (ble gjort oppmerksom på av venninne) hvor ille det var, så jeg fikk trukket meg tilbake og roet meg ned! Var ikke aggressiv sist, kanskje litt mer forberedt og på hugget denne gangen! ;) Å, må ikke glemme å drikke vin før sprøytestart - bare 14 dager igjen...! Håper jo på at det blir lenge til neste vinkveld etter det...

Ha en fin torsdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom mensen, så om 22 dager er det ny runde med nesespray. Eksakt samme prosedure som forrige gang. Da vet man i allefall hva man går til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom mensen, så om 22 dager er det ny runde med nesespray. Eksakt samme prosedure som forrige gang. Da vet man i allefall hva man går til....

Dritt tanta!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...