AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1581 Skrevet 10. april 2011 Jaja, da er det ikke lenger straffbart å oppholde seg ULOVLIG i kongeriket lenger.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #1582 Skrevet 10. april 2011 Det er vel SV sin "fortjeneste" det...de liker jo innvandrere av alle salg, både lovlige og ulovlige.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #1583 Skrevet 10. april 2011 Dette hadde ikke skjedd om det ikke var for det massive presset fra media. De hauset opp saken til gigantiske proporsjoner, og fikk regjeringen til å bøye seg. Det er skremmende for en makt de har, og de kommer unna med det. Dersom det hadde vært en annen aktør som opptrådte så lite edruelig som dem, ville den aktøren vært hudflettet i alle nyhetssendinger og aviser. Nå er det taust. 3
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #1584 Skrevet 10. april 2011 Dette hadde ikke skjedd om det ikke var for det massive presset fra media. De hauset opp saken til gigantiske proporsjoner, og fikk regjeringen til å bøye seg. Det er skremmende for en makt de har, og de kommer unna med det. Dersom det hadde vært en annen aktør som opptrådte så lite edruelig som dem, ville den aktøren vært hudflettet i alle nyhetssendinger og aviser. Nå er det taust. Det var aldri farlig for Madina Salamova å dra fra Norge. Det ble synlig da hun kom til Moskva. Derfor er det taust. Hun manipulerte og skapte drama for å få viljen sin, noe journalistvennene hennes falt for. De burde skammet seg så partisk som de framstod. Nå skal UDI sende en 5 år gammel jente rett ut i prostitusjon. Det er noe å skrike opp om. Men den saken har ikke en gang en tråd på KG. Med andre ord er Salmanova avslørt som egoaistisk manipulator av rang, og fortjener ikke vår oppmerksomhet en dag lenger. 4
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #1585 Skrevet 11. april 2011 Det var aldri farlig for Madina Salamova å dra fra Norge. Det ble synlig da hun kom til Moskva. Derfor er det taust. Hun manipulerte og skapte drama for å få viljen sin, noe journalistvennene hennes falt for. De burde skammet seg så partisk som de framstod. Nå skal UDI sende en 5 år gammel jente rett ut i prostitusjon. Det er noe å skrike opp om. Men den saken har ikke en gang en tråd på KG. Med andre ord er Salmanova avslørt som egoaistisk manipulator av rang, og fortjener ikke vår oppmerksomhet en dag lenger. Jeg er ikke så opptatt av at Salamova skal få oppmerksomhet. Det har hun fått nok av. Det jeg ønsker frem i lyset er pressen og den måten de har opptrådt på, og måten regjeringen har latt seg diktere av media. Det er dette faktum som burde bli gjenstand for oppmerksomhet, og det er tausheten omkring dette jeg først og fremst kritiserer.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1586 Skrevet 11. april 2011 Nå skal UDI sende en 5 år gammel jente rett ut i prostitusjon. Det er noe å skrike opp om. Men den saken har ikke en gang en tråd på KG. Du står helt fritt til å lage en tråd om dette når som helst du måtte ønske. Så hvorfor vente på at andre gjør det når det er så viktig for deg? 1
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2011 #1587 Skrevet 15. april 2011 Du står helt fritt til å lage en tråd om dette når som helst du måtte ønske. Så hvorfor vente på at andre gjør det når det er så viktig for deg? Nå handlet det innlegget du siterte fra om at Madina Salamova har løyet og manipulert seg til store demonstrasjoner og lovendring i Norge for sin egen skyld, mens andre ikke oppfører seg så psykedelisk som hun har gjort. Jeg syns hun er et uhyrlig, selvopptatt, manipulativt vesen.At hun skal være en ressurs for Norge her jeg vondt for å se. Men utnytte og manipulere oss er hun flink til. Det er et tap for riket at hun får komme tilbake og suge mer ut av landet. Jeg er rimelig sikker på at det fins diagnoser på den adferden hun har framvist. Når man da i tillegg har beregnet og skaffet venner i innflytelsesrike posisjoner kan man oppføre seg som Madina Salamova og komme unna med det... Men en liten jente på 5 år, som UDI vet det tragiske framtiden til, blir av dem bevisst sent ut i organisert menneskehandel og barneprostitusjon uten at noen endrer noen lov, går i tog eller trekker på skuldrene. Skulle nesten tro UDI vil ha litt av overskuddet fra sexsalget av jentungen... Madina Salamova derimot slås det stort opp om at "hun stakkars har gjeld til Norge på toppen av allt" når det dreide seg om én stykk rimelig flybillett. Jeg gruer meg til de skal reklamere for hennes neste bok og gi henne sympatierklæringer mens de hykler ivei og lukker øynene for alle andre som ikke får samm særbehandling. Og Norge skal liksom være et demokrati. Det betyr at ikke en enkeltperson skal kunn endre loven til sin egen fordel slik som Salamova har fått istand for seg selv. De sier litt om hvaslags vesen hun er. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2011 #1588 Skrevet 15. april 2011 Jaja, da er det ikke lenger straffbart å oppholde seg ULOVLIG i kongeriket lenger. Nei det er ikke det, så lenge man kjenner de rette personene, har narsisistisk personlighet og ikke blir gjennomskuet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1589 Skrevet 16. april 2011 Det blir vel folkefest for denne forbryterer når hun kommer tilbake. neste år får hun sikkert nobels fredspris 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1590 Skrevet 17. april 2011 Hjertelig velkommen hjem, Maria Amelie! 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1591 Skrevet 17. april 2011 Hjertelig velkommen hjem, Maria Amelie! Snakk for deg selv! Ikke alle som liker juksepaver, mediamanipulatorer og lovbrytere. 2
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1592 Skrevet 17. april 2011 Hjertelig velkommen hjem, Maria Amelie! Norge er vel ikke hennes hjem selv om hun får oppholdstillatelse. Hun går nok fort lei og reiser til et mer spennende sted som Paris e.l.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 17. april 2011 #1593 Skrevet 17. april 2011 Hjertelig velkommen hjem, Maria Amelie! Når skal dere innse at hun var en ulovlig invandrer. Hun oppholdt seg i landet ulovlig og at man skal sende ulovlige invandrere ut av landet
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1595 Skrevet 17. april 2011 http://www.abcnyheter.no/node/129488 Og nå forventer hun at "noen" skal be om unnskyldning for behandlingen hun har fått. Dama eier jo ikke skammevett. 2
Gjest Consensio Skrevet 17. april 2011 #1596 Skrevet 17. april 2011 http://www.abcnyheter.no/node/129488 Og nå forventer hun at "noen" skal be om unnskyldning for behandlingen hun har fått. Dama eier jo ikke skammevett. Hun kan si og gjøre hva hun vil nå, veit du...Nå kommer det sanne ansiktet frem.
Gjest Pingi Skrevet 17. april 2011 #1597 Skrevet 17. april 2011 Hun kan si og gjøre hva hun vil nå, veit du...Nå kommer det sanne ansiktet frem. Og nå forventer hun at "noen" skal be om unnskyldning for behandlingen hun har fått. Dama eier jo ikke skammevett. Er man virkelig overrasket? Jeg mener seriøst? Nå har hun jo fått det akkurat slik hun vil, så da er det jo klart at hun nå retter skyts til dem hun mener "fortjener" det. Jeg var selv ikke overrasket- hun virker ikke på meg som en som er ydmyk- hvilket man bør gjøre når man får komme tilbake på en så her måte. Dette får meg bare til å mislike henne enda mer. Det er vel slik at hun nå viser sitt sanne ansikt for noen. Faen meg på tide. Som lovlig norsk arbeidsinnvandrer skal hun nå ta fatt på jobben som journalist i Teknisk Ukeblad. Men den jobben hadde hun aldri fått hvis hun ikke hadde fått så mye mediadekning og noen av hennes "venner" hadde trukket i trådene. I tillegg vil jeg si at UiT virker temmelig korrupt, når de lar en uten oppholdstillatelse få ta en utdanning. Det burde faktisk være slik at det kun teller for Norges borgere og ikke alt annet rusk og rask. Samt, "hennes land"? En katt født i en stall, kan aldri bli hest- hverken av utseende eller væremåte. Hennes land er Russland. Hun er jo ikke norsk statsborger heller så da er landet hennes det som står i passet. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1599 Skrevet 17. april 2011 Hjertelig velkommen hjem, Maria Amelie! Hvorfor bruker du dette navnet, når alle vet at hun ikke heter det, og at det kun er en del av all den andre svindelen hun driver med?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1600 Skrevet 17. april 2011 Verden vil bedras, og nordmenn er intet unntak. Mye tyder på at vi her på berget er mer naive enn i mange andre land. Svindel og bedrag, lureri og løgn er det Madina Salamova og hennes foreldre har stått for. Og dette er det da altså tydeligvis MANGE som synes er greit?!? Vi pleier å mislike folk som ellers bedrar, svindler, lurer og lyver på både det ene og det andre, men her skal vi altså ikke gjøre en dritt. Man skulle ha hevet ut alle tre med makt og nektet dem reise til Norge for alltid. De er russere, ikke norske, ikke nordmenn- og de har løyet seg frem. Har NULL, ZERO forståelse eller empati med sånne folk. De er forbrytere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå