AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1601 Skrevet 17. april 2011 Nå handlet det innlegget du siterte fra om at Madina Salamova har løyet og manipulert seg til store demonstrasjoner og lovendring i Norge for sin egen skyld, mens andre ikke oppfører seg så psykedelisk som hun har gjort. Jeg syns hun er et uhyrlig, selvopptatt, manipulativt vesen.At hun skal være en ressurs for Norge her jeg vondt for å se. Men utnytte og manipulere oss er hun flink til. Det er et tap for riket at hun får komme tilbake og suge mer ut av landet. Jeg er rimelig sikker på at det fins diagnoser på den adferden hun har framvist. Når man da i tillegg har beregnet og skaffet venner i innflytelsesrike posisjoner kan man oppføre seg som Madina Salamova og komme unna med det... Men en liten jente på 5 år, som UDI vet det tragiske framtiden til, blir av dem bevisst sent ut i organisert menneskehandel og barneprostitusjon uten at noen endrer noen lov, går i tog eller trekker på skuldrene. Skulle nesten tro UDI vil ha litt av overskuddet fra sexsalget av jentungen... Madina Salamova derimot slås det stort opp om at "hun stakkars har gjeld til Norge på toppen av allt" når det dreide seg om én stykk rimelig flybillett. Jeg gruer meg til de skal reklamere for hennes neste bok og gi henne sympatierklæringer mens de hykler ivei og lukker øynene for alle andre som ikke får samm særbehandling. Og Norge skal liksom være et demokrati. Det betyr at ikke en enkeltperson skal kunn endre loven til sin egen fordel slik som Salamova har fått istand for seg selv. De sier litt om hvaslags vesen hun er. Jeg er ganske sikker på at det også finnes diagnoser på mennesker som er så full i misvisende fordomsfull pisspreik som dette vesenet over her... Velkommen hjem Maria Amelie
Gjest Apis Skrevet 17. april 2011 #1602 Skrevet 17. april 2011 Ønsker Maria Amelie velkommen hjem og alt godt for fremtiden.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1603 Skrevet 17. april 2011 Ja, selvfølgelig. Alle som ser Madina Salamova for det hun ER, MÅ selvfølgelig være fordomsfull og fulle av pisspreik. Virkelig fett at du ikke tør å skrive under fullt nick da, whoever you are. Patetisk. Forøvrig så skrev du en feil. "Velkommen HJEM"? Hjem? Jeg sier ikke HJEM til noen som ikke er statsborger av landet og forbryter i tillegg. Vi kan likegodt si da at "Osama bin Laden, velkommen HJEM til Norge!" 2
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1604 Skrevet 17. april 2011 Quislinger sier gjerne ja takk til alt av kriminelle som kommer til Norge og tror at hvis man er snill mot dem så blir de snille også. Om de bruker deg så er det synd på dem fordi de har jo hatt det så ille, stakkars. KVALMENDE naivitet hos nordmenn altså. Jeg synes virkelig SYND på dem som har falt for Medina og hennes sjofelhet med å spille på folks følelser. Psykopater kan man kalle sånne. Jeg har NULL sympati og respekt fortjener hun ikke.
Gjesten29 Skrevet 17. april 2011 #1605 Skrevet 17. april 2011 Ja, selvfølgelig. Alle som ser Madina Salamova for det hun ER, MÅ selvfølgelig være fordomsfull og fulle av pisspreik. Virkelig fett at du ikke tør å skrive under fullt nick da, whoever you are. Patetisk. Forøvrig så skrev du en feil. "Velkommen HJEM"? Hjem? Jeg sier ikke HJEM til noen som ikke er statsborger av landet og forbryter i tillegg. Vi kan likegodt si da at "Osama bin Laden, velkommen HJEM til Norge!" Du kjenner ikke henne og kan umulig se henne for den hun ER, og JO mennesker som har behov for å diagnosistere adferd på den måten du gjør forteller meg mye- se skriver med nick 1
Gjesten29 Skrevet 17. april 2011 #1606 Skrevet 17. april 2011 Quislinger sier gjerne ja takk til alt av kriminelle som kommer til Norge og tror at hvis man er snill mot dem så blir de snille også. Om de bruker deg så er det synd på dem fordi de har jo hatt det så ille, stakkars. KVALMENDE naivitet hos nordmenn altså. Jeg synes virkelig SYND på dem som har falt for Medina og hennes sjofelhet med å spille på folks følelser. Psykopater kan man kalle sånne. Jeg har NULL sympati og respekt fortjener hun ikke. Nei! heeeelt saaaaant.. ta deg en tur ut, du kan ha godt av å smile
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2011 #1607 Skrevet 17. april 2011 Du kjenner ikke henne og kan umulig se henne for den hun ER Snakker du om at andre ikke kjenner henne? Du som ikke engang vet nok om henne til å kalle henne navnet hun egentlig heter? På et sånt tynt grunnlag ønsker du henne velkommen "hjem"?
Gjest Guy Skrevet 17. april 2011 #1608 Skrevet 17. april 2011 Jeg er så ABNORMALT lei av det kusmabefengte ansiktet og den oppmerksomhetkåte kommunisten av ei jente i norske medier at jeg snart velger å lese Koranen på arabisk fremfor slik søppeljournalistikk som stadig når nye lavpunkt. At folk velger å faktisk yttre sin støtte på grunnlag av "sympati" er falskere en puppene til Linni Meister og øyebrynene til Cecilia Brekkhus tilsammen. Det er den mest kommunegrå dama som noen gang har skitna til forsidene i norske tabloider. Både kjerringa og saken er så total uinteressant at jeg heller ville kjempet for mer skitten bestemor-litteratur i bokhyllene på Kiwi enn å se enda en artikkel om MS i mediene. Kunne ikke gitt mer F om hu har tatt master på NTNU eller vært her siden 2002. Ikke er hu fin heller. Send hu et sted uten desperate journalister og patetiske mennesker med et ønske om et stort hjerte. Ja Russland der hu hører hjemme. Gi det norske passet til Krekar isteden. Han er i det minste entusiastisk, pluss et artig skjegg.
Lunivere Skrevet 17. april 2011 #1609 Skrevet 17. april 2011 (endret) Og prisen for årets frekkeste kjerring går til...Madina Salamova! Be om unnskyldning? Hun har vært ulovlig innvandrer, gitt en god faen alle landets lover og manipulert halve naive lille Norge til å støtte henne mens voksne og barn i en faktisk livstruende situasjon ble sendt ut på dagen..å så vil HUN ha en unnskyldning?? Det går over min forstand hvorfor noen fortsatt støtter henne, og ønsker dette kvinnemennesket med frekkhetens nådegave velkommen hjem. Og om disse patetiske avisene her i landet absolutt må skrive om denne dama, ville jeg satt stor pris på om de brukte navnet Madina Salamova istedenfor det falske og oppdiktede navnet Maria Amelié. Men spar meg aller helst for å se det bleike bolletrynet hennes slått stort opp på framsiden mer. Endret 17. april 2011 av Gaea 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1610 Skrevet 18. april 2011 Dette sier regelendringen; Regelendringen innebærer at asylsøkere med endelig avslag skal kunne «bytte kø» og søke arbeidstillatelse. Men da må han eller hun først reise tilbake til hjemlandet og ha fagutdannelse, jobbtilbud i Norge og ID-papirene i orden. Det forteller meg at det er ikke de ressurssvake i nød som drar nytte av denne regelendringen, men de som er ressurssterke med et nettverk og stor sympati fra både presse og regjering. Hvilke flyktninger har vel sjangs til å skaffe seg en fagutdannelse og jobb for så å "bytte kø"...
Gjest Apis Skrevet 18. april 2011 #1611 Skrevet 18. april 2011 Jeg er så ABNORMALT lei av det kusmabefengte ansiktet og den oppmerksomhetkåte kommunisten av ei jente i norske medier at jeg snart velger å lese Koranen på arabisk fremfor slik søppeljournalistikk som stadig når nye lavpunkt. At folk velger å faktisk yttre sin støtte på grunnlag av "sympati" er falskere en puppene til Linni Meister og øyebrynene til Cecilia Brekkhus tilsammen. Det er den mest kommunegrå dama som noen gang har skitna til forsidene i norske tabloider. Både kjerringa og saken er så total uinteressant at jeg heller ville kjempet for mer skitten bestemor-litteratur i bokhyllene på Kiwi enn å se enda en artikkel om MS i mediene. Kunne ikke gitt mer F om hu har tatt master på NTNU eller vært her siden 2002. Ikke er hu fin heller. Send hu et sted uten desperate journalister og patetiske mennesker med et ønske om et stort hjerte. Ja Russland der hu hører hjemme. Gi det norske passet til Krekar isteden. Han er i det minste entusiastisk, pluss et artig skjegg. Tydelig vis finner du ikke saken så uinteressant annet en at du føler for å skrive et innlegg her inne 1
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #1612 Skrevet 18. april 2011 Kan der ikke være så snill å ha litt medmenneskelig forståelse for andre menneskers skjebne? Det er ikke fett med ett liv i skjul for noen det berører, hadde DU vært i samme situasjon, hadde ikke du kjempet?....
Gjest Eugene Onegin Skrevet 18. april 2011 #1613 Skrevet 18. april 2011 Kan der ikke være så snill å ha litt medmenneskelig forståelse for andre menneskers skjebne? Det er ikke fett med ett liv i skjul for noen det berører, hadde DU vært i samme situasjon, hadde ikke du kjempet?.... Vær så snill og innse at hun brukte våre skatepenger jukset seg inn på universitetet. Levde som en ulovlig invandrer og at det er riktig og kaste ut ulovlige invandrere
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #1614 Skrevet 18. april 2011 Vær så snill og innse at hun brukte våre skatepenger jukset seg inn på universitetet. Levde som en ulovlig invandrer og at det er riktig og kaste ut ulovlige invandrere Er du klar over så mange nordenn det er der ute som fikser og trixer på skatten, som lyger ang vitnemål-noe blir forfalsket i ny og ne- og som utnytter systemet? hun hadde jobb, sendte en ærlig søknad til universitetet og var ærlig om sin situasjon hele veien. 1
Gjest Eugene Onegin Skrevet 18. april 2011 #1615 Skrevet 18. april 2011 Er du klar over så mange nordenn det er der ute som fikser og trixer på skatten, som lyger ang vitnemål-noe blir forfalsket i ny og ne- og som utnytter systemet? hun hadde jobb, sendte en ærlig søknad til universitetet og var ærlig om sin situasjon hele veien. Ja mange nordmenn jukser med skatten og de som gjør det skal straffes. Men Nordmenn er lovlige i landet Madina eller Maria eller hva hun nå egentlig heter var en ulovlig invandrer og ulovlige invandrere skal kastet ut det er rett og slett skammelig hvordan du og andre har latt dere manipulere så enkelt av denne forbryter ja det er hva hun er en forbryter
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #1616 Skrevet 18. april 2011 Ja mange nordmenn jukser med skatten og de som gjør det skal straffes. Men Nordmenn er lovlige i landet Madina eller Maria eller hva hun nå egentlig heter var en ulovlig invandrer og ulovlige invandrere skal kastet ut det er rett og slett skammelig hvordan du og andre har latt dere manipulere så enkelt av denne forbryter ja det er hva hun er en forbryter Lar meg ikke manipulere av noen som helst, du har liten grad av reflekterte evner. Her må alle gjøre sitt for og overleve, ser ikke noe gale i det.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #1617 Skrevet 18. april 2011 Her må alle gjøre sitt for og overleve, ser ikke noe gale i det. Kan der ikke være så snill å ha litt medmenneskelig forståelse for andre menneskers skjebne? Det er ikke fett med ett liv i skjul for noen det berører, hadde DU vært i samme situasjon, hadde ikke du kjempet?.... Hadde jeg vært i samme situasjon og fått avslag på asylsøknaden og visst med en viss sikkerhet at ble jeg tatt så bar det på hue og rævva ut- ja, da hadde jeg søkt i et annet land- eller prøvd å søke om igjen. Jeg hadde derimot IKKE misbrukt systemet eller løyet meg til det ene og det andre. Folk som har noe å skjule gjør dette. Det er dessverre som regel dem som får opphold også. Det finnes folk som utrydder andre mennesker slik at de selv skal få overleve- du ser ikke noe galt i det?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 18. april 2011 #1618 Skrevet 18. april 2011 Lar meg ikke manipulere av noen som helst, du har liten grad av reflekterte evner. Her må alle gjøre sitt for og overleve, ser ikke noe gale i det. Du lar deg manipulere men det er greit mennesker lar seg lett manipulere bare synd at de ikke ser det selv. jeg har reflekterte evner jeg lar meg bare ikke manipulere av en ulovlig invanderer som har levd i landet ulovlig en dag må du innse at og kaste ut ulovlige invandrere er det riktige
Gjest Gjest 15 april Skrevet 18. april 2011 #1619 Skrevet 18. april 2011 Du kjenner ikke henne og kan umulig se henne for den hun ER, og JO mennesker som har behov for å diagnosistere adferd på den måten du gjør forteller meg mye- se skriver med nick Jeg som skrev innlegget 15 april 14:30 er ikke den samme som den andre "Gjest" og vil ikke bli tatt for å være vedkommende. Står for øvrig inne for alt jeg har sagt, og syns du selv virker ufattelig naiv. (Madinas opptreden er for øvrig ikke vanskelig å assosiere med bestemte diagnoser, når man har erfaring fra psykiatrien...)
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #1620 Skrevet 18. april 2011 Verden vil bedras, og nordmenn er intet unntak. Mye tyder på at vi her på berget er mer naive enn i mange andre land. Svindel og bedrag, lureri og løgn er det Madina Salamova og hennes foreldre har stått for. Hadde hun og familien derimot vært fra Mogadishu- da skulle vi fått se en "annen" reaksjon fra nordmenn. Garantert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå