Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Blæ... kjedelig med tanta og spesielt om man får mye smerter.

Sett fra den positive siden er det en super sofa helg... i allefall her i Oslo.

Snø og tåke ute gjør det helt greit å tilbringe lørdagen inne med nystekte rundstykker og VM på tv.

Ferie? Skal dere til varmere strøk? I såfall... *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiser til varmere strøk ut i neste uke... Tantefri og klar for nye eventyr! ;):sol:

Megasofasløv idag også.. Egentlig litt "glad" for at jeg er under utredning for endometriose og at det forklarer hvorfor jeg har så vondt. Før tenkte jeg: herregud skjerp deg, er jo bare mensen. Nå tenker jeg at jeg er syk, det er mer enn mensen.. og at jeg med god samvittighet kan slappe av og..

Har lett feber, kvalm, hodepine, smerter, masse luft osv.. Bustete hår og blek i ansiktet. en noe vond natt, sov i alt nesten 12 timer... Håper at det verste er ferdig før jobb i morgen.

Håper legen sier at jeg skal fjerne endometriosen, og så at sambo og jeg prøver masse og lage barn.. så blir jeg gravid og da forsvinner problemene, og etter at jeg har fått barn så begynner jeg på hormonprevansjon igjen (som reduserer /fjerner endometriose- iallfall når man ikke har blødninger pga pillene)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem :klemmer: Håper de værste smertene har gitt seg. Det høres jo forferdelig ut med de smertene, så håper du får hjelp med den endometriosen!

Nå er det tid for langrenn her! Sliter med litt dårlig samvittighet... men det er jo så morsomt! Er du hjemme og kan kose deg i sofaen? Eller måtte du på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:sol:

Hvordan har du hatt det på ferie??

Håper du har hatt en helt fantastisk tur med sol og god mat og god drikke! *Mmmmmmm*

God Helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann!

Hjemme i fedrelandet etter goooode feridager :) :is:

Har hatt noe :sengekos: sånn under EL, uten noe stress... så hvem vet hva som kan skje?

Skikkelig øm den venstre brystvorta mi idag.. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boobla

Får håper :sengekos: gjør nytte av seg etter ferieture. Hyggelig å se at du og kjære har kost dere. Velkommen hjem til kalde nord. Godt vi går mot vår nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! Fint og lese at dere har hatt det fint! Ja, hvem vet hva som kan skje? Jeg krysser fingrene uansett, og heier uansett til en spire sitter :lur::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og rolig søndag her i gården... Hadde store planer om trening, men ble til at jeg gikk amok med ryddig, kasting og vasking på kjøkkenet. Nå skal det bli orden :)

Veldig avslappa forhold til prøving og symptomer osv denne PP, jeg tenker ikke noe på det.. ;) Det føles godt!

Come what may.... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Skulle ønske jeg var like avslappet som deg når det gjaldt symptomkalt, men den gang ei :fnise:

D blir spennende å se hva turen har bragt med seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah :duskedame:

Vært hos gynekolog idag, for oppfølgingstime etter utredning.

Egg ser bra ut, og tall på EL prøver ser også fine ut! (selv om han kunne ønske de var bittelitt høyere)- så ser det ut som jeg har fin EL.

og BEGGE eggstokker var fine, og jeg her IKKE endometriose.

Var utrolig gode nyheter, dette ser bra ut ;)

Da er det bare å fortsette jobbinga.. Hvem vet, kanskje jeg allerede bærer frukt? :)

Fredag og sol og greier, nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Aurelia :sol: Det var gode nyheter! :klemmer:

Nå er det bare å vente på ikm som er veldig snart! Men først: Kose deg masse i helga! Har du noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Her vil jeg gjerne følge med!

Fantastisk at du ikke har endometriose!! Da er det jo bare å hive seg godt rundt! ;)

Nå er det jo ikke så lenge til testing, ifølge tickeren din da! Så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig gode nyheter!

Godt å høre.

Spennende å følge med her fremover altså.

Tom ti tom.... heier på spire i magen.. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ganske spent på hva uka vil bringe m seg:) har få symptomer, men god magefølelse.

Hatt noen stikk i magen, ikke spotting i det hele og ganske

Mye utflod. Humøret er ganske vanlig pms, dvs litt sinna. Litt trøtt og uopplagt.

Ikke mange dager før tante evne kommer, tirsdag el onsdag tror jeg.

Edit: føler jeg har metallsmak i munnen, og litt sur følelse i magen.. litt som jeg har spist et eple, litt syrlig, hul følelse. Vanskelig å forklare! Føler meg litt sulten hele veien...

Skummelt å forholde seg til symptomer.. man føler seg alltid så dum med tanke på at det ofte er bare innbilning, eller at man tolker ting feil... :sjenert:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÅRLIG dag idag! Masse hormoner, lite energi og lite glede. Murringene har satt inn for fullt nå i ettermiddag, men ikke noe rødt enda (bare bittelitt svakt rosa før idag). tror dette går til Blokksberg..

:tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...