Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Godt dere pøser på med babystøv.... :pasha: Jeg ruller meg og tar gladlig i mot!

:tommelsmil: MIlepæl idag: HOT action på fruktbar dag... dvs "the flowers are blooming, og tegn på fruktbarhet når det gjelder lyst og sekret :sjenert: .

Skal liksom ikke ta EL fra før mandag av (EL er satt til torsdag), men kanskje jeg bør begynne idag? Har jo 7 tester..

Herlig start på dagen iallfall... :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som trodde at det ble så hett kjærlighetsliv når man er gravid?? Ref rødtoppen i sex and the city... hehe.

men skjønner greia.. Hormoner, helsetilstand og "sexyness" spiller masse inn...

men kjærligheten er vel sterk, håper jeg? Et tett bånd mellom deg og din kjære?

Hehe... er ikke helt dødt selv om man blir gravid.

Men jeg husker prøvetiden som en super tid. Da var det sommer, ferie, vin og forventninger i lufta. Er bare å nyte det ;-)

Men det er klart det er andre ting nå som er mye bedre :yvonne:

Absolutt bare å glede seg til det også! Men først, nyyyt prøvetiden.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er det befruktning som står på programmet: Både på soverommet og kunnskapsmessig:

Trenger å lære litt fakta! :)

Håper sambos Mr. Sperm går helt hyperaktive inni meg...

DET er kult å tenke på...*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heyhey Girls!

Ovalution day idag.. ifølge kalenderen iallfall. Har tatt EL-tester siden søndag, ikke fått noe tydlig utslag enda. Kun en svakere strek enn kontrollen. Følger med videre..

Ellers har vi hatt :humpe: 3 av 6 siste dagene, senest idag *krysse fingrene* :rodmer:

IKM blir 24.februar, det blir sykt spennende denne gang. Ikke at jeg er overbevist om at det skal klaffe, er jo under utredning for endometriose osv.. Men vi gjør iallfall jobben vår på veien.

Ellers trening OG restaurant idag... Klar for helg snart...

Skal legge inn noen gode økter :humpe: da også

Takker for støvet, settes pris på :smilyblomst:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt for El idag! :) Skal :sengekos: i morgen tidlig, håper det blir bra.. ellers var det jo også action igår..

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Legger igjen litt mer babystøv til deg :) Bruk dagen godt og plutselig er du :gravid: Jeg krysser fingrene for dere :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det skjer noe inni meg... :sjenert:

Holder meg veldig rolig enda, men merker en gryende nysgjerrighet og utålmodighet. Er det noe befruktning på gang? Fester det seg?

kan det være mulighter??

Jeg gleeeeeder meg til å teste om leeenge. :Nikke:

har forøvrig sluttet å drikke alkohol i tiden litt før EL og frem mot testing. På den sikre siden, alltid beredt! ;)

edit: Gosh holdt på å glemme bort siste hormonprøve i utredning... dag 22-25. Idag er det 22, da popper jeg innom legen før jobb i morgen. jaggu bra jeg så min egen ticker! :fnise:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hata og elska tiden mellom el og ikm. Det er jo utrolig spennende og da, iallfall når jeg tenker tilbake på det. Men selvfølgelig, syntes jo tiden gikk forferdelig sakte. Men tenk om en uke og 1 dag vet du antagelig om du har en liten spire eller ei.

Masse lykke til! :strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spennende tider ser jeg :popcorn:

Håper helgens kos :sengekos: gir resultater.... Kanskje et lite befruktet egg er på vei nedover akkurat nå.... :rodmer:

Tiden mellom EL og IKM kan aldri gå fort nok, godt at du er tålmodig :filer:

Masse lykke til denne PPèn og håper hormonprøvene er perfekte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Opplevde noe skremmende og ekkelt idag, for første gang: Panikkanfall på jobb, utløst av stress. Fikk ikke puste særlig, hjertebank, gråt masse...uff!!

Roet meg nå altså, men veldig sliten :sukk:

MEN, kan det ha sammenheng med hormonsjokk/graviditet?

Liker jo tanken på at noe ekkelt kan gi håp...?? :jepp:

Tenk om...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke ut som noen god opplevelse :troest: Håper dette var et engangstilfelle. Nå er det kanskje tid for å tenke gjennom hva som kan endres for å redusere stressnivået i hverdagen?

Det er jo lov å håpe på at graviditetshormoner kan være årsaken, for det er utrolig hva det kan gjøre med kroppen. Men det er vel fortsatt tidlig og umulig å si noe om enda. Så nå må du ta vare på deg selv uansett om du er gravid eller ikke - kroppen din prøvde i dag å gi deg beskjed om å bremse litt.

Sett deg ned i sofaen med kjærsten og en kopp kakao og bli der resten av kvelden :kaffekopp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...