Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Uff, det hørtes ikke ut som noen god opplevelse :troest: Håper dette var et engangstilfelle. Nå er det kanskje tid for å tenke gjennom hva som kan endres for å redusere stressnivået i hverdagen?

Det er jo lov å håpe på at graviditetshormoner kan være årsaken, for det er utrolig hva det kan gjøre med kroppen. Men det er vel fortsatt tidlig og umulig å si noe om enda. Så nå må du ta vare på deg selv uansett om du er gravid eller ikke - kroppen din prøvde i dag å gi deg beskjed om å bremse litt.

Sett deg ned i sofaen med kjærsten og en kopp kakao og bli der resten av kvelden :kaffekopp::klemmer:

Yes, will do ;) Vi skal ha Grandis Lørdagspizza nå av alle ting. Sambo sang en sang om å ikke stresse seg ut hele veien,, og klemte meg goooodt.

har slitt litt med stress før, men på annen måte.. Ikke panikk helt ut av det blå som idag. Blæhhh!!!! Skal prate med sjefen i morgens, må inn og prioritere litt oppgaver.

Nå må jeg stikke og kose meg litt.. hehe :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte sambo som vet hva du trenger - kos dere med lørdagspizza!! :spise:

Det fikk jeg oxo lyst på nå...men her blir det rester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hørtes ikke noe hyggelig ut med panikk og stress.

Er nok mye ting som skjer med kroppen om dagen, forventninger og hormoner og mange tanker sikkert så kan nok hende ting har gått litt på høygir.

Kroppen kan være ganske streng når den først sier fra, så da er man bare pent nødt til å høre etter. Håper du får slappet av og fått dette litt ut av systemet.

Også høres det ut som du har en veldig søt sambo da. Sang og klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre idag! Ordna litt opp i stressforhold på jobben også :)

Nå skal det nytes helg!! ;)

Foreløpige potensielle symptomer:

-Panikkanfall 6 DPO

-kremet lyslys"peachy" "eggehvite" utflod - ikke brunlig, ikke rødlig

Ellers nada! ;) Tida går fort.. jeg er ikke noe særs stressa mot IKM..og tror verken det ene eller andre. "Come what may" :)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurelia! :) Innom å ser hvordan det går... ekkelt med panikkanfall da, får håpe det skyldes hcg-hormoner ;)

Masse lykke til og kos deg i helga :nigo:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her nærmer det seg IKM med stormskritt, så spennende.

Håper stressnivået har fått lagt seg litt og at du får en fin helg med mye avslapping. :sjarmor:

Legger igjen litt babystøv og krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen :strix::strix::strix:

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :goodbye:

begynner å bli mer rastløs nå.. brukte hele gårsdagen til å surfe og lese om tidlige symtomer. Jakta er igang! ;)

Dagens symptomer:

-gretten

-små murringer i eggstokkområdene

-verker i korsryggen

-verker litt i beina (litt sånn rastløs)

-vondt i magen i natt, følte meg uvel med masse luft i magen

-følelse av hjertebank

Men ikke noe voldsomme og klare symptomer nei.. :sukk:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer og merkelig følelse i beina var mine første symptomer... Dette blir spennende :popcorn: Jeg følger spent med her i allefall :rodmer:

Lørdags :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Idag har jeg sett hele 6 episoder av Jordmødrene.. hele sesong 1.

Sitter igjen med utrolig masse sterke følelser, boblende av morskjærlighet klar til å ta bære frem et lite vidunder :gravid:

En stor klem til alle prøvere og gravide :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin serie ja :rodmer:

Hvordan går det? Klarer du å holde deg unna testinga helt frem til ikm? Uansett ikke lenge igjen nå!

:popcorn:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin serie ja :rodmer:

Hvordan går det? Klarer du å holde deg unna testinga helt frem til ikm? Uansett ikke lenge igjen nå!

:popcorn:

Holder meg langt unna testing, ja! *angst*

Tenkte å teste kanske torsdag om ikke tanta viser seg.. Akkurat nå har jeg ikke troa.

:snurt: Drittdårlig PMS humør idag.. angst-stress-sinna-- skikkelig urolig i kropp og sinn. Heldigvis er sambo der og stryyyker meg og roer meg. Bedre nå ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups and downs... NÅ fikk jeg plutselig så lyst til å teste. Tenk om? Men vil ikke teste før morgenurin, tror jeg.. Kjiiiipt med negativ test - enten man ikke er gravid eller faktisk er gravid men ikke får positiv test.

Mere pms humør og sterkere murringer nå.. NOE er på gang iallfall... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du sier, ikke lurt å teste på kveldsurin. Jeg var en testetøs i prøveperioden, men holdt meg alltid til morgenurin. Hvis du har lyst til å holde deg unna i morgen tidlig kan det hjelpe å legge testene et annet sted enn på badet - og vips så har du tisset før du rakk å tenke på de. Det funket iallfall for meg én gang...

Her er litt babystøv: :strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, ikke lurt å teste på kveldsurin. Jeg var en testetøs i prøveperioden, men holdt meg alltid til morgenurin. Hvis du har lyst til å holde deg unna i morgen tidlig kan det hjelpe å legge testene et annet sted enn på badet - og vips så har du tisset før du rakk å tenke på de. Det funket iallfall for meg én gang...

Her er litt babystøv: :strix::strix::strix::strix::strix:

Takk.... deeeeilig med babystøv ikveld, merker jeg! Fikk meg til å smile bredt :rodmer:

Tror jeg venter med test, ikke i kveld eller i morgen iallfall...

det ER jo spennende dette...

:rasende: vekk tanta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens symptomer:



  • Metallsmak i munnen
  • brunlig, seig utflod

Føles som jeg er et i et vaakum på vent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!

Har gått meg hus forbi at du har fått deg dagbok. Gratulerer!!! ;)

Lykke til med symptomjakten! Måtte det bli POSITIV!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uutholdelig spenning på gang skjønner jeg... Hvor lenge klarer du å holde deg før du tester?

Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...