Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for støtten ;) Jeg er ved godt mot, men skal ikke stikke under en stol at smerter tærer på energi, og at jeg liker å sutre litt om det... :sjenert:

syklusdag 4: hakket mer energi, men fremdeles vooondt i magen og ryggen. arrrgg.. Men snart helg nå, og lys i tunnelen.. :jepp:

Tappet 5 rør med blod hos legen idag.. blodåra forsvant underveis så måtte kave litt for å få ut alt. bare en hormonprøve igjen nå, dag 22-25. :tommelsmil:

Pluss jeg fikk EL-tester idag, 3 stk. Håper spira sitter før de er omme.. Lov å håpe, er det ikke??? ;):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov å håpe, uten håp kommer man ingen vei... :klemmer:

Spennende med EL tester da, husker første gang vi prøvde under EL også, det ble veldig spesielt og romantisk faktisk :sengekos: Kosen fikk plutselig en helt annen funksjon enn den hadde hatt tidligere, og viten om det det kunne skje noe...

Håper prøvene dine kommer tilbake med gode resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bittelitt tullete idag.... :fnise:

Er bare det at jeg er i så merkelig form! Og jeg begynner å kjenne etter om jeg er gravid.. Etter kun EN gang, noe senere enn forventet EL.

MEN... tenk om EL var senere enn forventet, tenk om det ble klaff. Tenk om jeg er gravid selv om jeg hadde en blødning nå på forventet IKM...???? Har jo lest andre som har hatt blødninger de første mnd osv..

Status nå, idag 5 (blør forøvrig litt enda):

Kvalm!

press i korsryggen

vondt i lårene

"støt" i underlivet..

Svimmel

Trøtt

Føler jeg reagerer på lukter osv..

oppblåst!

Hodepine

aaarrrrgggg Jeg har sikkert et innbilt svangerskap... er det mulig????? :fnise::fnise:

Ikke supermotivert og opplagt på jobb for å si det slikt...

heldigvis fredag :rodmer:

....og har en flau innrømmelse: Jeg tok en graviditetstest for kanskje 2 dager siden.. midt i TR liksom... :sjenert: Den var blendahvit.. Men hvis det var klaff sent i syklus så ville vel kanskje posivt svar komme litt senere...

Neida, jeg snur IKKE enhver stein og jeg VIl iallfall ikke bli gravid...*lygekors*

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du går bare igjennom det samme som ALLE vi damer gjør. ;) Jeg har til og med sagt til meg selv "jeg KAN jo være gravid da!" selv under den verste...ehm...flommen. :klaske:

Det kan jo hende du er gravid! Men...det kan jo også hende at ting føles annerledes pga hormonsprøytene...? :sjenert:

Ta en test til da vettu og sjekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh - søte Aurelia som så inderlig ønsker seg en liten baby :babysmokk: Vi kjenner oss nok alle litt igjen i det du skriver - vi BLIR litt tullete når vi bestemmer oss for å sette i gang prøvingen på alvor. Og kanskje enda mer når man har venta så lenge på å sette i gang. Om du ikke er gravid akkurat nå, så er du jo i gang med den første ordentlige prøveperioden nå! Om en uke eller to er kanskje el i gang :jepp: LYKKE TIL! Her er litt superferskt babystøv som du må ta godt vare på :strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtte, og for babystøv fra Ripsy ;) Skal jeg passe godt på :rodmer:

TR stakk til Blokksberg etter 5 dager.. "helvetesuka" har jeg kalt det.. Ikke at jeg hadde det såå jævlig, men med dårlig søvn, smerter og konstant diare (jada.. I know!!) så var det vanskelig å finne overskudd og glede i en travel hverdag.

Idag starter jeg helga med en ny omgang babylaging :rodmer: Dobbeldyne funker veldig bra, vi er mer intime i senga og den dekker og varme godt under selve :humpe: I kveld skal sambo og jeg kose oss med hjemmelaget thaimat, bare jeg blir ferdig etterhvert...

Tror ikke lenger jeg er gravid heller... :fnise: Bare å se fremover hva denne og innebærende perioder vil bringe.

God lørdagskveld til alle mine KG-venner ! :klem:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne! :tommelsmil:

Manden og jeg har sluttet med det vi. Ble vel lei av at han ofte stjal dyna og i tillegg er han så sinnsykt varm, jeg kokte jo bort. :hoho: Og om vinteren, når normale mennesker bytter til dundyne, syns han det ble for varm! :tongue: Så nå bruker jeg mine tjukke, gode vinterdyne og han har ennå ikke brydd seg med å skifte ut sin sommerdyne. :rolleyes:

Babylaging! :lur: Had fun?? hehe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Nå som jeg er igang og har fått meg prøvedagbok og greier, er det ikke annet som står i hodet på meg... :fnise:

I går satt jeg i flere timer og leste om symptomer og bekkenløsning (!!) for å finne ut om det var det jeg hadde (type kink i korsryggen, strålesmerter osv). leste jo seff at flere hadde oppdaget graviditeten med bekkensmerter, og at man kunne få det rundt IKM. Så da var jeg jo hekta igjen....

Som vanlig roa meg idag.. sannsynligheten for at jeg skulle være gravid nå er usannsynlig liten.. Holder jo uansett øynene åpne da, klare for alt ;)

ååååååååhhhhh jeg håper jeg blir gravid snart, jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!! :rodmer::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååhhhhh jeg håper jeg blir gravid snart, jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!! :rodmer::gravid:

You and me both snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,ja håper prøvetiden blir kort for dere. Kjenner meg så veldig igjen i deg og det du skriver. Jeg har også i prøveperioden lett og lett etter symptomer for å overbevise meg selv om at jeg er gravid. :lete:

Ønsket om graviditet er så sterkt at ingenting annet kan overgå det. Det er rart, men sikkert naturen som er laget slik.

Legger igjen litt babystøv til deg jeg, har ikke så mye ennå, men helt ferskt :strix:

Krysser alle fingre for deg denne PPen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Håper dere hopper over til :gravid: gjengen før februar er omme begge to :strix:

Klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What! hva er det jeg ser! Her har jeg gått glipp av noe merker jeg! Ååå jeg blir jo så glad når folk prater om å få baby! Håper det går bra sånn ellers å :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What! hva er det jeg ser! Her har jeg gått glipp av noe merker jeg! Ååå jeg blir jo så glad når folk prater om å få baby! Håper det går bra sånn ellers å :):klemmer:

Ja, tenk! Endelig er mannen med meg :rodmer: Bare det alene gir meg veldig lykkelig og fornøyd.. ;) og spent og forelsket og alt er godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lykkelig*

Helg, god mat, vin i glasset, og god følelse i hjertet :rodmer:

og ifølge min syklus APP "Pink Pad" så er " the flowers blooming"... og dere vet hva det betyr????

Jeg er k*t, forelska, håpefull og lettere berusa av livet, sambo og hvitvin.... *fnis*

Let magic happen this weekend!!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh.... nyyyt prøvetiden! og vin! :-)

Selv om det ikke finnes noe mer koselig enn en liten spire i magen, så skal jeg ikke stikke under en stol at det ikke er like romantisk og like mye action etter kveldsnytt med en voksende mage med noen som banker på, og for ikke å snakke om de gøye plagene (ryggplager, hemoroider, forstoppelse, mer utflod, trøøøt, hormoner som er helt svingstang... )

Heia for helg vin og kos! Og HEIA for spire!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.... nyyyt prøvetiden! og vin! :-)

Selv om det ikke finnes noe mer koselig enn en liten spire i magen, så skal jeg ikke stikke under en stol at det ikke er like romantisk og like mye action etter kveldsnytt med en voksende mage med noen som banker på, og for ikke å snakke om de gøye plagene (ryggplager, hemoroider, forstoppelse, mer utflod, trøøøt, hormoner som er helt svingstang... )

Heia for helg vin og kos! Og HEIA for spire!

:strix:

Og jeg som trodde at det ble så hett kjærlighetsliv når man er gravid?? Ref rødtoppen i sex and the city... hehe.

men skjønner greia.. Hormoner, helsetilstand og "sexyness" spiller masse inn...

men kjærligheten er vel sterk, håper jeg? Et tett bånd mellom deg og din kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lykkelig*

Helg, god mat, vin i glasset, og god følelse i hjertet :rodmer:

og ifølge min syklus APP "Pink Pad" så er " the flowers blooming"... og dere vet hva det betyr????

Jeg er k*t, forelska, håpefull og lettere berusa av livet, sambo og hvitvin.... *fnis*

Let magic happen this weekend!!!! :rodmer:

Høres ikke ut som om kvelden kunne blitt særlig mye bedre :kristin:

Kos dere masse med hverandre! Og her er litt ekstra påfyll for helgens aktiviteter med babystøv:

:strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en perfekt helg :sengekos: Kos dere masse med hverandre og la kjærligheten blomstre, kanskje det blir en liten kjærlighetsspire ut av det :rodmer:

Hiver fra meg masse babystøv mens jeg er innom :strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...