Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Har ikke hentet menskoppen enda, burde kanskje prøvd den FØT TR kommer.. hehe.

Skikkelig uggen form idag, direkte kvalm, og magen har blåst seg opp ;( Ugg-ugg! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hentet - og testet- Ladycup! :haar: Litt småsvett nå

INN: temmelig greit, gikk på første forsøket. (brukte litt glidekrem for å være sikker)

UT: Klin umulig.. ble raskt varm og lett panikkpreget...aj!!!! Marerittscenario med vakuum der nede. Prøvde kanskje hmm 6-7 ganger, klempte inn tuppen, gravde og stod i... OMG! (litt vel close med mitt eget system følte jeg..) Måtte inn og lese litt fjernetips i pausene...

Satt på huk, og prøvde teknikken Klem og vipp frem og tilbake.. det funker temmelig dårlig. Men SÅÅ endelig (etter kanksje maks 15 min i nøden), fant jeg et godt tak, og vippa bakover (mot rumpa). Endelig løsna vaakum og da var det peace of cake og fjerne den. Lettelse! En ny og litt rar opplevelse...

Nå kommer jeg snart TR, må virkelig se an om jeg tør teste.. kanskje mot slutten, og i helga (ikke på jobb, og ikke med MYE blødning).

Spennende liv vi har gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*flash back* Jeg har lagt ladycupen på hylla etter noen mislykkede forsøk for noen år siden. Håper den fungerer bedre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig uggen form idag, direkte kvalm, og magen har blåst seg opp ;( Ugg-ugg! :tristbla:

Åj, spennende symptomer! Når er egentlig IKM? Og når blir det eventuelt testing?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt problemer med å få ladycupen ut i starten. Det var helt til jeg fant ut hva problemet var. Jeg var like panikkbetatt som deg, og hadde angsten opp til ørene. Saken var den at da jeg var så panikkslagen strammet jeg ubevisst musklene i skjeden, som førte til at cupen bare gled lengre inn og det ble vanskligere å få den ut. Jeg har nå brukt cupen i 2-3 år, og er superfornøyd! Får den ut uten noe problem :) Nøkkelen er rett og slett å slappe av og ikke å stresse når den skal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jeg blir stressa bare av å tenke på å ha en kopp oppi.. der..

Men det er helt sikkert en vanesak, og når man først er vant og trygg med den så høres den jo veldig fin ut.

Men.. jeg krysser fingrene for at du ikke trenger den koppen før om leeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så optimistiske heiajentene mine...

Jeg har mistet litt "gløden" og ser liksom ikke for meg at jeg er gravid.. Hvorfor skulle det skje liksom?

Vet jeg ikke har prøvd så mye nå, dette er PP6. Men jeg hadde jo 3 år eller noe med "prøving" for å få mannen med, det var en prøvelse.. Antar at jeg har brukt opp litt av tålmodigheten, jeg så på en måte for meg at såfort vi faktisk GJORDE det riktig, så PANG KLAFF. hehe.

Håper på en hyggelig overraskelse en dag da.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for et håpefult resultat denne mnd Aurelia :blomst: Og legger igjen masse babystøv her :strix::strix::strix:

Håper spiren sitter denne mnd :Nikke:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare satse på samme terminklubb og en positiv overraskelse! Klematis og jeg skal teste positivt denne uka, så du får bare slenge deg med! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for et håpefult resultat denne mnd Aurelia :blomst: Og legger igjen masse babystøv her :strix::strix::strix:

Håper spiren sitter denne mnd :Nikke:

Tusen takk for babystøv! Føler det trengs litt magisk for at det skal klaffe. :gjeiper:

Vi får bare satse på samme terminklubb og en positiv overraskelse! Klematis og jeg skal teste positivt denne uka, så du får bare slenge deg med! :tommelopp:

Uff, tør ikke satse på det kjenner jeg... men joiner MER enn gjerne hvis skjebnen vil ha det slik.

Mensensymptomer på gang her, med murring i magen og vondt i ryggen.

Sliten i kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før IKM drister jeg meg til litt symptomjakt.. :lete:

*drømte at mamma (!) fikk en baby ei ukes tid siden

*TRØTT - har vart ei hel uke nå, går på tomgang og sover mye

*masse kviser (bruker ikke få mye)

*endel verk i korsrygg og mage

*sur og grinete og hissig :kjefte:

*overraskende helt fraværende spotting, har gjerne begynt å spotte 5-7 dager før IKM tidligere..

IKKE veldig mye symptomer, går og venter på at tanta dukker opp snarlig.

Lyst til å legge meg snart... :natti:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med litt støv, og håper det er deres mnd nå :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med litt støv, og håper det er deres mnd nå :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Takk! :)

Deilig med litt håp, jeg klarer IKKE se for meg at jeg skal være gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, håper virkelig det er klaff for dere denne gangen :rodmer: Godt tegn at det ikke er noe spotting på gang :popcorn:

Følger spent med i fortsettelsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er symptomfrie!

Har mest på følelsen av at tanta ikke kommer idag, men om et par dager.. og at jeg kanskje kommer til å spotte litt nå de neste dagene.

Litt spennende fredag anyway :regn:

Herlig med den lille muligheten at kanskje, kanskje..Varmer hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM og helg!

Dagens formsjekk:

*litt brunlig spotting

*TRØTT (jeg la meg halv 9 som jeg sa i går)

*Føler meg litt "stappa" i magen

*luft

*muligens innbilt metallsmak i munnen

*varm i kroppen

har blitt litt mer spent nå, elsker å være på/over IKM uten tantebesøk for da får jeg mer håp på at kanskje? :jepp:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Really?

(fra ca 06.15 idag..)

Se her!! Ser dere det samme som meg?

post-15336-0-99983200-1309013053_thumb.j

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...