Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir nesten litt rørt over at du klarer å være så positiv :klemmer: Er helt sikker på at neste gang klaffer det virkelig for dere :hjerte:

Helt sikker høres ut som en et temmelig bastant uttrykk i en usikker prøveverden.. Men la håpet spire og gro!

Kjempegode tanker i en vond periode! :klemmer:

Godt å vite at du kan bli gravid og har en kjæreste som virkelig har varmet opp til tanken på å bli pappa! :hjerte: Dette går rette veien, Aurelia.

Ja, han har virkelig varmet opp. Endelig :rodmer: Så noe godt kom det absolutt ut av dette.

:kose: Så fint at du greier å se det positive. Hvis det viser seg å være en spontanabort, så er det godt at det skjedde såpass tidlig. Og du vet at du kan bli gravid! Høres ut som om samboeren din er super!

Skjønner godt at du blir hjemme på en sånn dag. Det tror jeg de fleste ville gjort.

Tenker på deg! :klem:

Ja, enig at spontanaborter bør skje tidligst mulig hvis det først skjer.. Jeg hadde ikke akkurat vent meg til tanken på at jeg var gravid.

Innom for å si at jeg tenker på deg :kose:

Thanks, jeg på deg også! :klemmer:

........

Status i dag

Blødd mye, med MYE ekkelt og klumpete blod. *fysj*

Vonde mensensmerter, dårlig matlyst og varm

Nå: blødningene har redusert seg litt, men er der enda. Noe bedre i magen, ialfall i ryggen. Har hodepine og er varm.

Humøret er godt, nå gleder jeg meg bare til jeg er fri fra smerter og blod igjen.

Sitat fra sambo idag: "Vi må pule masse fremover".. han er klar. :rodmer: True romantic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Bra blødningen ser ut til å være på veg nedover! Og at humøret er så bra :)

Må le av samboeren... :fnise: De gutta vet jammen hvordan de skal få sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner endelig å føle meg litt bedre :jepp: På jobb igjen osv.

Dvs. hadde svært vondt i hodet før idag, men akkurat nå er det bedre.

Blødningen har nesten stoppet opp etter 2 døgn. Kjenner meg bittelitt usikker på om jeg er gravid eller ikke, selv om jeg heller mest mot det siste. Dumt av meg å håpe litt?

Den som lever får se...(skulle gitt MYE for en tidsmaskin nå)... et par uker frem i tid. :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du føler deg bedre! :klemmer:

Da jeg mistet (4+3) så blødde jeg også i bare to dager før det var helt stopp. Men har også hørt om de som har blødd mye og ikke mistet. Så det kan være begge deler, selv om jeg må innrømme at jeg tror sjansen er størst for at du har mistet, dessverre. :tristbla:

Har du testet etter du begynte å blø? Som tidligere sagt går det veldig fort før testene blir negative igjen dersom en mister så tidlig. Så jeg tror ikke du trenger vente flere uker for å vite.

Jeg ble forresten gravid igjen måneden etter SA'en, krysser fingrene for at du også gjør det (dersom du ikke fremdeles er gravid da ;))! Skal visst være ekstra fruktbar da, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en test til helga, og se hva det går i.

Går helt greit om jeg mista, har vent meg til tanken.. Men hadde vært svært hyggelig om jeg fremdeles er gravid. Hehe :gjeiper:

Ekstra fruktbar høres supert ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min tidlige spontanabort bekreftet med negativ test idag. Så da er det bare å prøve på an igjen ved første anledning. Blør litt enda, så får vel vente litt.. hehe.

Oppsummering av spontanabort:

Positiv test 4+1

Liten rødbrun utflod 4+3

Begynte å blø ganske plutselig 4+4

- Som mensen, med sterke mensensmerter i mage og rygg, og masse, masse klumper i blodet. Ganske uvel 4+4, 4+5

Negativ test "5+1"

Jeg har troen på at neste spire kan det gå bedre med... mange av dere er jo beviset... *krysse fingrene*

Ser fremdeles positivt på livet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tapper :klemmer:

Vi hadde en syklus der vi var fra hverandre etter SA'n, men neste prøveperiode så satt den. Håper dere er heldige og får klaff snart!

Jeg mistet jo omtrent på samme tid som deg, og synes det gikk relativt greit å komme seg psykisk fordi det skjedde så tidlig. Men det er selvfølgelig lov å være litt lei seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer resten her, du er jammen meg tapper :rodmer:

Er sikker på at det går bedre neste gang, og som du selv sier... Nå vet dere at dere kan få det til :rodmer::nigo:

Ønsker deg en fiin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søta :klem:

Neste gang vet du, da sitter den for både deg og meg :Nikke: Det Må

det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Smugleser litt i boken din :) Håper det er greit!

Trist å komme til siste sidene... Ønsker deg alt godt - !

Heier på deg! :hoppe:

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amazing :sengekos: i gårkveld :rodmer:

Prøveperiode 7 er offisielt igang! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Smugleser litt i boken din :) Håper det er greit!

Trist å komme til siste sidene... Ønsker deg alt godt - !

Heier på deg! :hoppe:

Velkommen, og takk for heiing :goodbye: Det hjelper ialfall på spirit og humør

Klart du er velkommen her i boka mi, deg gjelder alle (minus troll og andre fantenisser) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazing :sengekos: i gårkveld :rodmer:

Prøveperiode 7 er offisielt igang! :gjeiper:

NICE! :lur:

Her skal det :humpe: i dagene framover også! :fnise:

Takk for oppmuntrende ord i dagboka mi, Aurelia! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig på jobb.... Jeg er så umotivert om dagen, tenker bare på sambo, babyer, huskjøp, sommer, familie, venner, matlaging... hele livet mitt utenom jobb altså. Jobb er så kjedelig om dagen!

*ork* (men er takknemlig for å ha jobb å gå på altså..trygt og godt..) men altså kjedelig når man er umotivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...