Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Håper den sitter nå :pls:

Jeg kjenner meg igjen i den at det alltid er jeg som har hatt mest lyst på barn av de jeg omgikk da jeg var yngre, og at det er jeg som sitter igjen uten foreløpig. Hvorfor skal det være slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. D er ikke like enkelt å se på alle småtasser når man logger seg på FB. Jeg blir nedfor av å se alle sammen som legger ut bilder og sier de er verdens mest lykkeligste osv. En vakker dag blir det vår tur :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det skal da bli din tur også!

Happy humping i helga! :humpe: Det er bare å sette igang med en kjemperomatisk helg og masse deilig kjærestetid :hjerte:

Heier på at den sitter denne runden. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og heier på pp8 sammen med deg :duskedame: Krysser fingrene for at det kommer et flott egg i løpet av helgen :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og god helg til alle!

Vel, lysten er iallfall på TOPP her. :sengekos:

Kan sette rødt kryss i boka idag og i forgårs... Og jeg er klar for ytterligere innsats utover helga. " uff, det er altså sååå slitsomt å lage barn..."

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Form 4 DPO:

supertrøtt (men er jo fredag!)

irritert/sensitiv

murringer i magen

luft/lett oppblåst

DEILIG med helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt meg helg ja.. slapper masse av da energien ikke er på topp.

Tror jeg brygger på noe.. klarer bare ikke kjenne etter symptomer (selv om jeg har lyst til å tenke minst mulig på det)

*tett nese i går, pluss kitler i halsen

*trøtt og uttafor

*veldig lett irritert og sensitiv for lyder, berøring osv..

*lett hodepine

*tisset mye igår

*metallsmak

*tørst (måtte finne vannglass og sette på nattbordet)

*oppblåst, fikk ikke sove pga det i går...

*såvidt begynt å "kjenne" puppene, men vil ikke kalle dem ømme

*varm i kroppen

*svake murringer

idag tror jeg må bli en rooooolig dag på sofaen, føler meg litt uggen nå...(men ellers er alt fin da). regn ute også :regn:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde i tannkjøttet v tannpuss nå. Og ble glad for det! Its a sick world:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyke humørsvinginger idag... type supersint, irritert, hylende, gråtende, utmatta.. og så glad igjen... ahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Nytt "symptom" er gangsperr i leggene.. litt ut på bærtur? :gjeiper:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blødde i tannkjøttet v tannpuss nå. Og ble glad for det! Its a sick world:)

Hihi.. Du et søt da :fnise:

Kryssr fingren for spire i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ekornet!

Guri nå er jeg trøtt nå! Våkna midt på natta av skikkelig vondt i et bein. Masse stråler og verk v minste bevegelse. Stod opp. Såvidt jeg klarte å stå på den. Kjente det bak i "isjasnerven" og foran på låret, helt oppe mot lysken. Og litt nedover. Ahhh... Ble skikkelig engstelig faktisk, tenkte på bekkenproblemer. Nå er jeg oppe, heldigvis nesten borte. Leggene verker enda. Suspicios?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt da jeg våknet og lå og vrei meg i lettere smerter.. tenkte jeg følgende...

"Fy f... dette svangerskapet kommer til å bli langt"

Hva tror dere?? Jeg har masse sommerfugler i magen jeg... :gjeiper: og er megaskravlsyk. :goodbye::goodbye::goodbye::goodbye::goodbye::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende det var her inne :popcorn: Kanskje denne mnd Aurelia.... Ikke godt å vite hva som er tidlige symptomer på graviditet har inntrykk av at det er så forskjellig fra person til person.....

Håper spiren sitter denne gangen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Bare meg igjen..... Kom til å tenke på en nettside jeg leste om igjen og om igjen hver eneste mnd mellom EL og IKM i mine PPèr. Og det var her

Jeg kunne sitte i timesvis å bare studere, men skal innrømme at jeg var en håpløs symptomjeger :fnise: Du får se hva du syntes, kanskje du allerede har lest den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei arven! ;) Og takk for link. Har vært mye der inne og lest, jeg også. Lete, lete, lete etter symptomer.. rene skattejakten. Og for hver mnd så innser jeg nye symptomer. Det er jo haugevis av dem. alt fra tett i nesen til klør på huden til vondt på leggen...

Ikke rart man blir tullete, right? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg bare så rastløs og spent.. tida kan ikke gå fort nok mot helg og mot IKM på mandag.

Tidligere idag brøt jeg ut foran sambo..."ahhhhhhhhhhhhh!!!!".

Han; ???

Jeg..... :sukk: jeg er bare så spent....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...