Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

...... melder meg inn i de søvnløses klubb :natti:

Og fortsetter å holde fingrene krysset :)

Er det forresten vanlig med symptomer veldig tidlig? Jeg merka svært lite til det hadde gått sånn 5 uker eller noe. Men kjente vel i grunnen aldri ordentlig etter heller. Men, når du sier det.. så var jeg helt sikker på at det var noe på gang tiltross for et par negative tester i begynnelsen.. så da hadde kanskje underbevisstheten eller noe plukket opp et par signaler som jeg ikke hadde merket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet tidlig idag, with a mission!

Og jeg ble ikke veldig overraska... :gjeiper:

post-15336-0-71231800-1314507248_thumb.j

en ekstra for sikkerhetsskyld (og måtte jo få nøyaktig med meg mest mulig detaljer)post-15336-0-05726400-1314507305_thumb.j

Nå har jeg en suuuuuupergod følelse i hjerte, mage og sinn, oppå toppen av å være litt støl i magen og veldig hissig :rodmer:

Gleder meg til å fortelle sambo (som flere ganger de siste dagene har sagt, Du ER gravid, du...!(han synes jeg oppførte meg litt vel rart, selv til å være meg... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snikleser melder seg.. :vinke:

Gratulerer!!! :klem:

Dette blir spennende å fortelle sambo! :biggrin:

Hei Silvermist, og tusen takk.. :grine: (kom et par tårer her nå, det begynte å gå opp for meg). Sambo sover såklart, har passe lyst å hoppe inn og vekke han... :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Aurelia :strix: Jeg har lest tilbake noen sider nå og begynte å få en god følelse når du nevnte vondt bak i leggen. Det har vært et tegn før IKM begge gangene jeg har vært gravid :Nikke:

Grattis snuppa :hug: Nå skal det holde hele veien :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Aurelia :strix: Jeg har lest tilbake noen sider nå og begynte å få en god følelse når du nevnte vondt bak i leggen. Det har vært et tegn før IKM begge gangene jeg har vært gravid :Nikke:

Grattis snuppa :hug: Nå skal det holde hele veien :pls:

Tusen takk kjære deg :klemmer:

Ja, det var litt suspicious den legg-verken.. OG for ikke å snakke om det muffins som skjedde med bekkenet mitt samme natt. Heldigvis ikke kjent mer til det.

Ja, nå er det bare å håpe at den lille spiren har lyst til å bli værende lenge... *sukk* En ny ventetid har begynt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig den ventetiden varer i åtte måneder til :jepp:

Har mannen fått høre nyheten?

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig den ventetiden varer i åtte måneder til :jepp:

Ha flammen fått høre nyheten?

Jeg gikk inn til ham på soverommet, krabba inntil ham.. og begynte såvidt å stryke litt på ham. Men han så så trøtt ut, og det var så tidlig. Han var myyye senere enn meg i seng, kjenner jeg han rett. Så jeg hadde ikke samvittighet ;) Graviditetstestene ligger og venter på han. (mem han får ikke sove sååå lenge altså)

idag skal vi forresten på 2 visninger, boligjakt.. (Det skjer visst mye i livet vårt om dagen :rodmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske nyheter en tidlig søndagsmorgen! :strix: NÅ sitter den! :Nikke:

Lykke til på boligjakt!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nååååh,Aurelia..... :rodmer: Dette er jo helt fantastisk!!!!

Gratulerer så mye med positiv test i dag :hoppe: Gled deg til den fantastiske tiden som ligger foran deg nå :blush:

Kos deg med denne herlige søndagen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :danse:

Det hele føles litt uvirkelig enda.. Og så er det jo dette med at man ikke kan slippe jubelen fullstendig løs, fordi man ikke er sikret et barn om en 8 mnd tid ENDA.

Men både sambo og jeg smiler og er svært spente og positive for fremtiden.. ;) PS: vært og sett på en kjempeflott familiebolig idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...