Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Åhh- hurra!!!

GRATULERER :strix::strix::strix:

Nå ble jeg kjempeglad :hoppendeglad: . Håper den lille spira klamrer seg godt!!

Et vårbarn er jo helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertlig takk for gratulasjoner og lykkeønskninger. Det trengs i denne risikofylte bransjen :klemmer: Nå er jeg offisiell bollebaker :jepp:

:rodmer: Hilsen Aurelia som er svært glad og fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken igjen! :goodbye: Mange tanker som farer gjennom hodet. Føler meg så heldig :rodmer:

Skjønner det Det har ikke blitt mye søvn på deg de siste nettene. ;)

Håper det er gode tanker! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::strix::danse: GRATULERER SÅ MYE!! :danse::strix::hoppe:

Og lykke til med boligjakt, skjønner det er mye spennende som skjer i livene deres nå ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Aurelia! Dette var koselig lesing! :rodmer: Ta turen innom terminklubben, da! ;)

Takk ;) Jeg har joinet terminklubben. Visste ikke engang at det var slike her. Veldig kjekt å følge andre mot fells mål ;)

Skjønner det Det har ikke blitt mye søvn på deg de siste nettene. ;) Håper det er gode tanker! :klemmer:

gode tanker, men humøret er jo "litt" ampert, så jeg blir lett sur og irritert (les stresset og sliten)- særlig med dette boliggreiene. Men det er 80 % kjekt og jeg gleder meg sånt til fremtiden!

:hoppe::strix::danse: GRATULERER SÅ MYE!! :danse::strix: :hoppe:Og lykke til med boligjakt, skjønner det er mye spennende som skjer i livene deres nå ja! :)

Takker ;) Yes, det er bra å være aurelia nå... :rodmer: Nyter masse kjærlighet fra sambo, og mange gode tanker om fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auriella, beklager, men jag har vært i min egen boble den sste tiden. Selfølgelig er du gravid, det var så spennende symptomer du hadde, husker jeg!!!!! Så du hadde vært innom meg. Takk for jomfru-babystøv, det er ferskt vettu, så det virker nok bra!!! :rodmer:

GRATULERER :hoppendeglad: D må være en hel fantastisk følelse..

:strix:

:skya:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, du er gravid! :strix::nigo:

Gratulerer så mye!

Dette hadde du ventet på det :klemmer:

Tusen takk! Først ventet jeg på mannen, så på klaff... Nå venter jeg på baby :rodmer: Liker denne siste perioden KLART best ;)

Auriella, beklager, men jag har vært i min egen boble den sste tiden. Selfølgelig er du gravid, det var så spennende symptomer du hadde, husker jeg!!!!! Så du hadde vært innom meg. Takk for jomfru-babystøv, det er ferskt vettu, så det virker nok bra!!! :rodmer:

GRATULERER :hoppendeglad: D må være en hel fantastisk følelse..

:strix:

:skya:

:strix:

yes, isn`t it wonderful! ;) Tusen takk for lykkeønskning, right back a ya! Håper at jomfrustøvet gjør nytten.. hehe

.....

Humør:

Avslappet og glad, ikke bekymret

Form:

Var skikkelig trøtt og uggen noen dager, men så fikk jeg sove bedre, og de to siste dagene har jeg vært fin form. Sliter innimellom med energien på jobb, og i husarbeidet.. matlaging suger.

Symtomer:

Oppblåst mage (som jeg tror jeg må skjule litt på jobb osv) tips?

litt større pupper, litt ømme

varmere i kroppen

kan få litt små nykk i "underlivet" eller hva man skal kalle det, men kjenner ikke mye til noe

irritabel og sint (har heldigvis bedre seg noe)

svak metallsmak i munnen

Ikke sånn kjempetydelige og irriterende symptomer enda altså.. bortsett fra magen kanskje. Sambo kommenterte det litt frekt, dvs han sa noe om at han trodde det ikke var babyen, bare at jeg hadde lagt på meg. Jeg er jo bare oppblåst... og gravid :rodmer:

Det føles såå naturlig og god og lovende å være gravid :rodmer:

(og at jeg har en laaaang ventetid foran meg).. håper utålmodigheten gir seg snart, så jeg kan nyte hver dag og ta livet helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok se at ukene går fort for deg også :) Synes mine uker har gått fort egentlig, samtidig som jeg føler jeg har vært gravid lenge også da.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg så deg plutselig her! Gratulerer så mye, søte du :)

Thank you ;) Endelig, it feels good ;)

Næmmen, gratulera så masse! :strix:

Takk så mye :jepp:

Skal nok se at ukene går fort for deg også :) Synes mine uker har gått fort egentlig, samtidig som jeg føler jeg har vært gravid lenge også da.... :fnise:

Joda, dagene og ukene går nå som regel fort, så.. Det blir utrolig spennende fremover uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puppene mine er i vekst! De strutter og vil ha oppmerksomhet :gjeiper: Sambo så dem da jeg skulle skifte til treningstøy, og kom løpende for å sjekke dem ut nærmere. hehe. Me like this!

Og ja, har trent zumba idag.. i am going for hot mama style ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Aurelia :strix::bolledeig:

Ikke så ofte jeg har tid til å innom KG lenger :sjenert: Så tok noen dager før jeg fikk det med meg men, men er innom og snoker. Blir spennende å følge deg fremover :popcorn: Håper lillefrø klamrer seg godt fast :nigo:

:klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall større sannsynlighet for at det går bra enn at det ikke går bra... ;)

tusen takk for lykkeønskninger, sommerfuggelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakknemligSpentutålmodigroliglettirritertlykkeliggravid

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...