Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Ny tittel, jo! :tommel:

Jeg VAR proaktiv, men nå er jeg jo jaggu SVANGER.

Rett skal være rett :) (ehhh har jo prøvedagbok enda.. kanskje jeg bytter etter f.eks UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jeg VAR proaktiv, men nå er jeg jo jaggu SVANGER.

Rett skal være rett :) (ehhh har jo prøvedagbok enda.. kanskje jeg bytter etter f.eks UL)

:Nikke:

Jeg drøyer litt med å hoppe over til gravidbøkene jeg også.. Var ganske kjipt å spørre moderator om jeg kunne flyttes tilbake til prøverne igjen da det gikk galt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt tidlig UL til 9+3. Men nå blir jeg "bekymra" for at dette er litt tidlig.. ville det ikke vært bedre å vente 1-2 uker?

Har noen erfaring med tidlig UL og dele? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var til tidlig ul da jeg var 10 + 2, og da fikk vi sett ganske mye og gyn vi var hos viste og fortalte oss om det vi så. Hadde vi ventet en uke eller lenger hadde vi kunnet sett enda mer, men vi angrer ikke på at vi gjorde det i den uken vi gjorde :)

Slik så den lille ut når vi var inne :)

post-17956-0-46845600-1317492109_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var til tidlig ul da jeg var 10 + 2, og da fikk vi sett ganske mye og gyn vi var hos viste og fortalte oss om det vi så. Hadde vi ventet en uke eller lenger hadde vi kunnet sett enda mer, men vi angrer ikke på at vi gjorde det i den uken vi gjorde :)

Slik så den lille ut når vi var inne :)

Takker! Skjønt lite vesen ;)

Jeg vil jo gå nesten en uke før... Har helst lyst at det er mulig å sjekke fosterets helsetilstand. kan man se om det meste ser greit ut så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi var på tidlig UL 12+2.. Fikk se masse :) Absolutt verdt de kronene vi betalte :nigo:

Har lagt ved ett lite bilde, ser ut som en liten venn til å bli glad i - og jammen var han skjønn 7 mnd senere og :rodmer: Anbefaler virkelig å reise og se :)

:klem:

post-39613-0-64180300-1317500889_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Skjønt lite vesen ;)

Jeg vil jo gå nesten en uke før... Har helst lyst at det er mulig å sjekke fosterets helsetilstand. kan man se om det meste ser greit ut så tidlig?

Du kan jo evt ringe der det er aktuelt å ta ul for å høre hva de anbefaler :)

Gyn sa til oss at det han kunne se sålangt så bra ut, men venter en lenger kan en nok sikkert se enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi var på tidlig UL 12+2.. Fikk se masse :) Absolutt verdt de kronene vi betalte :nigo:

Har lagt ved ett lite bilde, ser ut som en liten venn til å bli glad i - og jammen var han skjønn 7 mnd senere og :rodmer: Anbefaler virkelig å reise og se :)

:klem:

skikkelig skjønning! Så kjekt det må være.. fikk dere høre at alt så fint ut?

Du kan jo evt ringe der det er aktuelt å ta ul for å høre hva de anbefaler :)

Gyn sa til oss at det han kunne se sålangt så bra ut, men venter en lenger kan en nok sikkert se enda mer.

Ja, jeg vurderer å utsette.. evnt gå 2 ganger. Det skal ikke stå på pengene ;)

----

Kvalm idag! Tror jeg..uvel iallfall.. banker i hodet, lett svimmel, supertrøtt..rett og slett uggen. Ligger helst ut. hjelper ikke å lese/skrive akkurat.. jaja. Bare jeg slipper under det verste, skal jeg nå tåle endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig skjønning! Så kjekt det må være.. fikk dere høre at alt så fint ut?

Ja, vi fikk beskjed om at alt så fint ut :) han kikket på nakkefold og nesebein - vi spurte ikke om dette vi da, men han som utførte ul'en var vel vant til å få de spm :rodmer: Er bare rundt uke 12 man kan se de tingene der sa han... Vet ikke hva jeg vil råde deg til, vi var på denne 12+2 og ordinær ul og en da jeg var 32 uker pga sinnssykt nedpress-smerter.. Det synes jeg holdt egentlig, ble bare mer utålmodig av å se den lille skatten :rodmer:

Vi fikk jo høre hjertelyden titt og ofte hos lege og jm, suuuper-stas det også!

Gled deg, det er hardt ja MEN den lille skjønningen som kommer er så perfekt og fin :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Aurelia!! :nigo: Så utrolig morro!!!

Veldig lenge siden jeg har vært innom her, så det var utrolig koselig å komme tilbake til en så fantastisk nyhet :Nikke:

Håper det går bare bra med deg, og jeg tipper at du ikke kommer til å angre på den tidlige ULen. Nå husker jeg ikke helt, men du får vel sett hjertet som slår?! ;)

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Aurelia!! :nigo: Så utrolig morro!!!

Veldig lenge siden jeg har vært innom her, så det var utrolig koselig å komme tilbake til en så fantastisk nyhet :Nikke:

Håper det går bare bra med deg, og jeg tipper at du ikke kommer til å angre på den tidlige ULen. Nå husker jeg ikke helt, men du får vel sett hjertet som slår?! ;)

Stor :klemmer:

Hei Honningmor! ;) det var lenge siden. Alt bra med deg og baby? Har du dagbok? Er skikkelig stas å endelig være gravid, så lenge som jeg har gleda meg og lengta ;):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt :goodbye:

Vi vurderte også tidlig ul, men fikk høre hjertelyd veldig tidlig (uke 10-11) så da slo vi oss til ro med at det var noen der og at ting var fint.

Men var helt fantastisk på vanlig ul i uke 18 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg hatt sushi til middag! :biggrin: Gu så godt!!!

Det ligger en igjen, men den tør jeg ikke spise.. det er en tunfisksushi. Gjett om jeg MÅ har mer sushi snart. Digg med noe godt som metter og er sunt etter et par uker med laber matlyst (varmmat som er håpløst å få ned..)

Også har jeg tatt ny brazillian... ikke så vondt denne gang, gikk veldig godt. Men nå er jeg litt sår...dakas... (jeg venner meg til smerte i dette området... hehehe..)

Også ser jeg på 16 and pregant... sjeleglad jeg er dobbelt så gammel og mye mer moden og klar for barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: svært hyggelig opplevelse idag.

Tidlig Ultralyd :rodmer: I magen min ligger et skjønt lite vesen ;)

Både sambo og jeg koste oss masse.

Var litt nervøs på forhånd- tenk om det var dødt/ikke bra..

Heldigvis så alt veldig godt ut, intakt plommesekk, bra utvikling, gode hjerteslag.Jordmor trodde etter all sannsynlighet at barnet er friskt, og at jeg ikke kommer til å miste.

Slapper mye mer av nå ;) nyter ethvert symptom.

Og gleder meg såååå mye til å fortelle foreldre og familie ;)

(venter litt til da for "sikkerhetsskyld")

masssssse klemmer til alle fra superhappy Aurelia :gravid:

post-15336-0-88313100-1317920822_thumb.j

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefint, Aurelia! Kos deg med alle gode og mindre hyggelige svangerskapstegn du! :klemmer: Og så skal du ikke se bort ifra at formen blir bedre i 2. trimester. (håpe*håpe!)

Jeg ser også på facinasjon på sånne program, og er også glad for å ha ventet så lenge. Tenk å ha en tenåring i hus nå da?! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lykkelig!! :rodmer:

Nå føler jeg formen er så fin, jeg bare :rodmer::rodmer::rodmer: min kjære, søte, snille sambo, og jeg føler en gryende :rodmer: for den lille ombord også.

Dagen idag er fiiiiin, og finere skal det bli. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...