Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Så flink du er å trene! Var ganske stabil på det før leieboern flyttet inn, men de siste ukene nå har det bare vært helt uaktuelt :kvalm: men håper jo jeg får tatt det opp igjen etterhvert, har jo tenkt å vøre hot mama må vite :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG ER SULTEN!!! og venter med middag klar på at mannen skal komme hjem....

og jeg er trøtt og irritert... one of those days again....

ellers har jeg det bra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt :sovne: Blir vel nok en tidlig kveld, tenker jeg. Luksus å ha muligheten til å sove mye, ta hensyn.

Går stadig fremover her... ;) good!

Kjenner på mange symptomer som trøtt, store/ømme pupper, oppblåst/treg mage, tisser endel, sover litt annerledes... det føles stabilt og godt, og jeg er positiv. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smilla!! ;):klemmer: Er koselig å være meg, synes jeg..

............................

God morgen alle høner! ;)

sovet fra 21 til 09, så nå føler jeg meg passe tung og dau i kroppen. Har lagd meg en kopp Yogi Womans rasberry leaf tea, som visstnok skal styrke livmora :gjeiper: Håper den hjelper meg å våkne også..

skal kanskje på en visning idag...er litt lei, jeg.. føler jeg har mer enn nok å tenke på med graviditen igrunn. litt mye på engang. Men henger nå med mannen rundt omkring...

fin søndag ønskes alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var tidlig i seng på en lørdagskveld ;) Men skjønner at du trenger mye søvn for tiden da :) Håper du våknet etterhvert :) Hvordan gikk det på visning? Skjønner du blir litt lei, håper dere finner den perfekte boligen etterhvert :klemmer: Er det leilighet eller hus dere ser etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig i seng på en lørdagskveld ;) Men skjønner at du trenger mye søvn for tiden da :) Håper du våknet etterhvert :) Hvordan gikk det på visning? Skjønner du blir litt lei, håper dere finner den perfekte boligen etterhvert :klemmer: Er det leilighet eller hus dere ser etter?

Vi ser etter hus av noe slag ;) Vi har allerede leilighet, er klar for noe større. Er spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattdyr :sovne::tristbla:

Inatt er jeg søvnløs.. ligger og vrir meg i senga og ALT er liksom gale, stiv og vond og varm og klam, og vondt i hodet og magen... sulten, må tisse, lettere uvel osv osv.....¨får ikke sove!!

trodde klokka MÅTTE nærme seg 6, men neida, den var ikke 3 engang. så nå har jeg stått opp, for å ta en liten pause i all snuinga. Og håpe på bedre lykke når jeg legger meg igjen.

skikkelig frustrende, bare så det er sagt!!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, frustrerende med sånne netter. Men av erfaring hjelper det du gjorde, nemlig å stå opp og gjøre noe, før en prøver lykken igjen.

Noen ganger i starten av svangerskapet tror jeg det rett og slett var fordi jeg var sulten også, fordi jeg spise mindre porsjoner. Så jeg stod opp og tok meg et knekkebrød eller et glass melk.

Hvordan gikk resten av nattan?

Spennende med hustitting! Vi skal i gang med det om ikke så lenge vi og :hoppe: . Nå er det mest drømming på finn.no, men innen et år håper vi på å finne noe.

Ha en fin uke :klemmer: - og ta deg en lur i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke har fått sove ordentlig, er det noe som går ut over humøret så er det lite søvn... Får håpe du fikk sove ordentlig til slutt :)

Så gøy at dere ser på hus :) Hvis jeg får meg fast jobb snart så flytter vi nok til neste år... Men vi vil bo sentrumsnært, så her blir det nok bare en større leilighet... Drømmer litt om hus innimellom, men for å få enebolig her må man enten ut med veldig store summer eller flytte ut på landet... Vi bor 5 km fra sentrum nå, og det er visst max av det som går an i følge mannen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, frustrerende med sånne netter. Men av erfaring hjelper det du gjorde, nemlig å stå opp og gjøre noe, før en prøver lykken igjen.

Noen ganger i starten av svangerskapet tror jeg det rett og slett var fordi jeg var sulten også, fordi jeg spise mindre porsjoner. Så jeg stod opp og tok meg et knekkebrød eller et glass melk.

Hvordan gikk resten av nattan?

Spennende med hustitting! Vi skal i gang med det om ikke så lenge vi og :hoppe: . Nå er det mest drømming på finn.no, men innen et år håper vi på å finne noe.

Ha en fin uke :klemmer: - og ta deg en lur i ettermiddag!

er vel greit å vente med huskjøpt til knøttet er ute? ;) Blir sikkert kjempeflott å finne en ny familiebolig å slå seg ned i.

Ble kanskje hakket bedre etter at jeg la meg igjen, tror jeg sovna fort, men aldri dypt... tung dag på jobb idag, og har masse murringer og ryggverk nå.. håper på en god natts søvn til natta, det er så viktig!

Så kjedelig at du ikke har fått sove ordentlig, er det noe som går ut over humøret så er det lite søvn... Får håpe du fikk sove ordentlig til slutt :)

Så gøy at dere ser på hus :) Hvis jeg får meg fast jobb snart så flytter vi nok til neste år... Men vi vil bo sentrumsnært, så her blir det nok bare en større leilighet... Drømmer litt om hus innimellom, men for å få enebolig her må man enten ut med veldig store summer eller flytte ut på landet... Vi bor 5 km fra sentrum nå, og det er visst max av det som går an i følge mannen! :fnise:

5 km unna, det er jo ikke så verst det..! Kjedelig når det er så hardt kamp om husene, men man kan jo ikke annet enn å forholde seg til det. Er veldig dyrt her også, men det skal nok gå på et vis.

.......

Merker at formen "tar seg opp", dvs at jeg blir mer og mer gravid.. idag har jeg masse murringer/romsteringer (luft) og vondt i korsryggen. sikkert etter all snuinga i senga i natt... er skikkelig daff, alt jeg gjør er å ligge på sofaen og lese, eller surfe på nett. Og ute regner det. Ikke for å klage altså, er i godt humør, er bare kroppen min som er passe dau....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde en bedre natt i natt, og at du får en flott tirsdag :klem:

Sov veldig godt i natt, heldigvis!! ;) Våknet bare en gang, men sovna med engang. God søvn er bare vakkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du fikk sovet godt i natt, håper det er en trend som fortsetter ut uka. Har slitt selv i det siste og synes ikke noe om det nei :kjefte: Også er det bare tirsdag i dag og såååå lenge til helg :sovne:

Er det fordi du er sulten, kvalm, tenker for mye på lille frø eller noe som gjør at du sliter? HEr er det kvalme og jobbstress det går i strpt sett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad du fikk sovet godt i natt, håper det er en trend som fortsetter ut uka. Har slitt selv i det siste og synes ikke noe om det nei :kjefte: Også er det bare tirsdag i dag og såååå lenge til helg :sovne:

Er det fordi du er sulten, kvalm, tenker for mye på lille frø eller noe som gjør at du sliter? HEr er det kvalme og jobbstress det går i strpt sett :fnise:

Fikk ikke sove pga. jeg tenkte på hus/bud, og generelt fordi jeg var litt uggen/hodepine, varm, tung i puppene, rar i magen osv osv... just one of those nights!

------------

Formen min er igrunn bra, men jeg kjenner en litt ubehagelig greie.

Føler meg svimmel og "svak", hul i magen som jeg ikke har fått næring på 2 døgn.. og kanskje må sette meg ned/ta livet med ro. Jeg spiser nok, og tar livet med ro. Er vel kanskje lavt blodtrykk/lite jern.... og vet det er helt normalt.

Noen andre som har det slikt? Er altså ikke kvalm, men blir litt uvel når jeg kjenner meg sånn svimmelsvak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på det fantastiske som skjer inni meg nå :rodmer: et lite nytt menneske gror til, spiren min har et hjerte som slår allerede.. Og om 2 uker vil den til og med ligne på et menneske.

:rodmer: Fantastisk! Jeg er så takknemlig for å oppleve dette.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove pga. jeg tenkte på hus/bud, og generelt fordi jeg var litt uggen/hodepine, varm, tung i puppene, rar i magen osv osv... just one of those nights!

------------

Formen min er igrunn bra, men jeg kjenner en litt ubehagelig greie.

Føler meg svimmel og "svak", hul i magen som jeg ikke har fått næring på 2 døgn.. og kanskje må sette meg ned/ta livet med ro. Jeg spiser nok, og tar livet med ro. Er vel kanskje lavt blodtrykk/lite jern.... og vet det er helt normalt.

Noen andre som har det slikt? Er altså ikke kvalm, men blir litt uvel når jeg kjenner meg sånn svimmelsvak..

Ikke godt å sove når det skjer så mye på en gang!

Formen din høres ut som min har vært omtrent hele svangerskapet. Var kvalm i tillegg fra uke 8-14, men nå er jeg tilbake på bare svimmel og rar sulten. Føler meg som sent dagen derpå. Ikke fyllesyk lenger, men medtatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å sove når det skjer så mye på en gang!

Formen din høres ut som min har vært omtrent hele svangerskapet. Var kvalm i tillegg fra uke 8-14, men nå er jeg tilbake på bare svimmel og rar sulten. Føler meg som sent dagen derpå. Ikke fyllesyk lenger, men medtatt ;)

Ja, er vel slik det for mange å være gravid.. er bare til å ta ting litt forsiktig, være forsiktig dersom man svimler litt osv. drikke mye vann og sove godt. Håper det holder seg slik, hadde jo vært supert å slippe kvalme.. ;) Takk for at du delte din erfaring, Klematis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...