Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så vakker liten tass i magen :hjerte: Helt utrolig å se de små på ul!

Godt at alt så fint ut, nå er det bare å glede seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! synes tida går riktig så fort, jeg! :danse:

Har fått begynnede babykul og greier..;) Sambo "mobber" meg i ett sett, med masse :rodmer: i øynene. Stas. Vært og kikket mer på mammatøy idag, men det er vaaaaanskelig. Og jeg må nok snart ha litt nye klær. Garderoben min består helst av nette, formsydde klær av god kvalitet. Ingen flagrende tuniker med andre ord..

Lurer på om jeg kan handle f.eks noen store, litt baggy ("moderne") gensre i ullkvalitet, f.eks cathrine hammel, line of oslo eller noe... Ser helst at jeg styrer mest unna HM osv. (er vant med ren bomull, ull, silke osv, da blir tynn tricot litt nederlag). Vil jo være yummy mummy!

Formen har virkelig kommet seg siste dagene.. litt bedre matlyst, og absolutt mer energi. la meg 00.00 i går! wow!! Og startet dagen med spinning idag.. Nå blir det lettere å trene, spise sunt, gjøre husarbeid osv fremover. har helst ligget på "latsiden" en 6-7 uker nå..

:digge::danse::Nikke::spise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig lesning her!! Er det ikke bare fantastisk med UL vel, og få så gode nyheter?? Det er virkelig godt når man kan slappe mer av og nyte graviditeten mer, i stedet for å ha så mye bekymringer i bakhodet hele tida :nigo:

Hei Honningmor! ;) det var lenge siden. Alt bra med deg og baby? Har du dagbok? Er skikkelig stas å endelig være gravid, så lenge som jeg har gleda meg og lengta ;):rodmer:

Alt er bare bra med meg og baby ja! Jeg er tilbake på jobb igjen, og lillegutt blei 1 år for to uker siden. Helt sprøtt hvor fort tida går! Og så har jeg dagbok her http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=527513 :) Jeg prøver å bli flinkere på å stikke innom nå framover, for nå har jeg vært borte lenge syns jeg.

Ha en fin-fin lørdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for 10 uker! Gratulerer. Herlig ul bilde da, guuuud som jeg gleder meg til vår:)

Har også en bekjennelse å komme med, er litt addicted til 16 and pregnant hihi, føler meg voksen og moden i sammenligning haha :sjenert: og det er jeg jo også forsåvidt med mine 28 år, gift og fast jobb. Hm. Er lov å le litt av seg selv av og til da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med flott UL! :rodmer: Er helt fantastisk hvor "ferdige" de er allerede etter 10 uker!

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

02:08

Får ikke sove.. For mye greier som skjer i magen. Og kribler i beina:) "gjesp" så da ble det et litenopphold fra senga....."gjesp"

03:46

Oppe gang 2... søvnen er vanskelig idag. En blanding av treg mage, masse luft og lettere halsbrann :natti: Prøvde faktisk å kaste opp nå, for jeg følte meg helt uggen. Men det var nyttesløst.

Nå skal jeg ha meg en kopp YOGI "Mother-to-be", den skal virke beroligende på lette mageproblemer... You better work!! Er heldigvis søndag i morgen ;)

04:55

Oppe enda? Jada!! Nå har jeg skrevet "hele historien" om min graviditet så langt, i et word dokument. Historikk, symptomber, hendelser og følelser, uke for uke. Kjekt å ha som minne tenkte jeg.

Nå blir det snart nattmat (kokt egg :rodmer: ) før jeg tror jeg må prøve å sove litt igjen. Magen er uggen enda da, men man må jo forsøke. Synes det er litt morsomt å være våken på natta, for det pleier jeg aldri! (men kunne helst tenkt å sove dypt, når det er sagt). :sovne: -this should be me..

:natti: this is me... :gjeiper:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så bra at formen er litt bedre, til tross for en våkenatt. Høres deilig ut å komme igang med trening, skulle ønske jeg var like disiplinert som deg.. Har ikke trent siden før sommerferien :sjenert: , og nå frister det ihvertfall ikke.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er litt bedre, til tross for en våkenatt. Høres deilig ut å komme igang med trening, skulle ønske jeg var like disiplinert som deg.. Har ikke trent siden før sommerferien :sjenert: , og nå frister det ihvertfall ikke.. :fnise:

Disiplinert var ikke heeelt beskrivende.. Men har gode intensjoner, og trener sporadisk ;) Hvis formen fortsetter å komme seg, skal jeg prøve å trene 2 ganger i uka. Og helst gå en tur hver dag. Ikke supertrening, men kanskje det som behøves?

Kan du ikke gjøre noe aktivt, uten å tenke på det som trening? Gå turer f.eks, det kan være like god trim som en treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 10 uker allerede :danse: Synes du nettopp fikk positiv test jeg. Må være deilig å nærme seg de magiske 12 ukene.

Hørtes ut som en slitsom natt. Håper det var et engangstilfelle og at du får sovet litt på dagen i dag. Måtte le litt, beklager, når jeg leste at du faktisk kokte deg egg midt på nattan :fnise: . Det er morsomt hvordan denne ruginga påvirker oss.

Flink som prøver seg på trening! Det føles jo så godt år en har ork og overskudd til å få det til.

Håper du får en fin uke :klemmer:

PS. Sjekk ut asos.com

http://www.asos.com/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Disiplinert var ikke heeelt beskrivende.. Men har gode intensjoner, og trener sporadisk ;) Hvis formen fortsetter å komme seg, skal jeg prøve å trene 2 ganger i uka. Og helst gå en tur hver dag. Ikke supertrening, men kanskje det som behøves?

Kan du ikke gjøre noe aktivt, uten å tenke på det som trening? Gå turer f.eks, det kan være like god trim som en treningsøkt.

Skal bli litt flinkere til å gå. Går som regel noen lange turer i uka, men kan bli flinkere til å gå en tur hver dag. Aller helst trene da. Blir dyrt i lengden å bare være støttemedelem til et senter...

Ellers går jeg veldig mye på jobb, så stillesittende er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag, snart helg!! Nice! :gjeiper:

Formen min er temmelig fin om dagen, skjedde en bedring i energi, matlyst osv rundt 10 uker. Kanskje over den verste hormonstrømmen da?

Har vært på jobbreise denne uken, med MYYYE tråkking. Slik at jeg den ene dagen begynte å halte og fikk veldig vondt i lysken, og rumpa etterhvert. Bekkenplager, tror jeg nok? Så da lærte jeg det, jeg kan ikke gå ubegrensa avstander lenger.. må ta det med ro. Har litt vondt enda, sånn at det er deilig å massere rumpa litt, og at jeg kjenner det litt om natta.

Snart 11 uker :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg mye energi? Not today I guess..

Trøtt, småsvimmel og litt uggen. Stiv i kroppen og trøtt i trynet.

Gleder meg til helg!!!!!

Og jeg fryyyyyser... kaldt på kontoret :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper unna de alfor store bekkenplagene.... Jeg merker det godt i bekkenet etter en arbeidsdag, men som oftest hjelper det på med hvile og god liggestilling når jeg sover :)

Håper du får litt energi på besøk i helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du slipper unna de alfor store bekkenplagene.... Jeg merker det godt i bekkenet etter en arbeidsdag, men som oftest hjelper det på med hvile og god liggestilling når jeg sover :)

Håper du får litt energi på besøk i helgen :klemmer:

Trikset er vel å ta ting med ro, tilpasning, og litt daglig bevegelse? Får håpe jeg styrer unna det verste, vet mamma hadde engodel problemer med meg.

11 uker! :rodmer: Tida bare flyger avgårde! Håper du har hatt ei deilig helg med et godt påfyll av energi! :klemmer:

Ja, synes tida går fort selv. Gikk bare litt sakte i starten, men siste mnd nå har flydd. Kjempekjekt!

I går var formen SÅÅ laber.. slik at jeg puffet og stønnet, holdt meg på magen og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Idag har jeg heldigvis hatt en kjempefin dag (minus krangling med sambo og grining på starten av dagen da..Hormonella!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fiiiin ;) Matlysta er tilbake og skal på spinning senere.

Idag har jeg vært på første kontroll hos legen. Gikk bra. Ikke så veldig spennende, men sjekka jo urin, blodtrykk og tok blodprøver. Alt så bra ut.

Prøvde også å høre fosterlyden, men legen kunne ikke finne den. Vet jo at det ikke er så lett så tidlig, så tok det ikke så tungt.

Happy :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...