Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Så gøy med første kontroll hos legen og at alt så fint ut :) Er nok litt tidlig å høre hjertelyden ennå ja, så godt du ikke blir stresset av det ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med første kontroll hos legen og at alt så fint ut :) Er nok litt tidlig å høre hjertelyden ennå ja, så godt du ikke blir stresset av det ;)Ha en fin dag :klemmer:

Det var jo litt skuffende da, og jeg tenkte kort tanken: "tenk om ikke...?", men holdt meg rolig og lot tvilen stikke av. ;)

Høres deilig ut med spinning! :Nikke: Skal du tilbake til legen før ordinær UL?

Hadde ikke planer om det, nei! Men står noe i papirene om at man kan høre hjertelyden i uke 14-16, kunne jo vurdert det :rodmer:

...

Idag er jeg TRØTT og ufokusert på jobb.. sitter og gjør alt mulig annet, og klarer liksom ikke helt å samle tankene.. Og ute er været surt! *kjeder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg fikk tilbud om å sjekke fosterlyden i uke 14 sist. Legen mente at det kunne være lenge å gå helt til ordinær UL uten å være sikker på om alt var OK. Men nå har jeg en annen lege, vet ikke hvordan hun stiller seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah :strix: Der traff vi den første, magiske milepælen! Så fort tida går..

Jeg er :nigo: om dagen, utrolig glad og takknemlig. Jeg bekymrer meg svært lite for ting som kan gå galt, og gleder meg til fremtida. Enda er junior i magen en hemmelighet, verdens beste hemmelighet.

Formen er stort sett veldig fin, man kan få noen dupp av og til, tror det henger sammen med hvis jeg har anstrengt meg litt for mye en dag, så blir jeg dårlig neste.

Idag er det :kristin: hos svigers, da blir det surprise surprise. gleder oss! Må på byen idag og handle gave, pluss jeg har lyst på et sort gravidskjørt.

Life is good! (til tross for hormoner i øst og vest) :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Pusilus, Smilla, sommerfugl, Line G og småkjekset- tusen takk for hilsener.

Da har vi fortalt nyheten til svigerfamilien. Stor lykke og en svært hyggelig kveld. ;) Mye babyprat! ;)

Fikk et skikkelig ekkelt svimmelanfall på besøket, svartna for meg og ble superuvel, og begynte å svette masse. satt meg ned, drakk litt vann, og etter en 15 min var jeg helt fin igjen. Tror jeg var overoppheta/tørst/sulten etc... men var ekkelt lell.

Idag er jeg litt trøtt og stiv i nakken.. tror jeg skal ta meg en tur til naprapat snart. Alltid godt med litt vedlikehold :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coming soon:

Jeg ønsker å markere 12 ukers milepæl med å skaffe meg en graviditetsdagbok ;)

NB!! Samtidig så endrer jeg nick til Pasjonsblomst! (ikke gjennomført enda - men har meldt inn).

Så følg med mine kjære venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Hurra for 12 uker, nytt nick og graviditetsdagbok!! :blomst:

Så deilig å kunne fortelle nyheten! :Nikke: Er det første barnebarn?

Hørtes ut som blodtrykksfall du fikk i selskapet. Ikke farlig, men ganske ekkelt. Har hatt det selv et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gratulerer med 12 uker :) og nytt nick! Og alt nytt, så koselig :) Jeg håper å flytte etter deg inn i graviditetsbok-verden om en liten uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker!! :hoppe:

Godt å lese at det står så bra til og at humøret er på topp :nigo:

Det var et fint nytt nick du har fått deg forresten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker :strix:

Kan tenke meg det ble stor stas i svigersheimen når dere fortalte den herlige nyheten ja :)

ja, såå kjekt! ;) All den oppmerksomheten, kjærligheten og gleden!

Hurra for 12 uker, nytt nick og graviditetsdagbok!! :blomst:

Så deilig å kunne fortelle nyheten! :Nikke: Er det første barnebarn?

Hørtes ut som blodtrykksfall du fikk i selskapet. Ikke farlig, men ganske ekkelt. Har hatt det selv et par ganger.

Første barnebarn på begge sider blir det, så er jo stor stas for alle. Vet jo at det ikke var farlig, men var bare så ekkelt. hater å føle at jeg skal besvime. Takk for hilsen ;)

Gratulerer med passerte 12 uker!

Du har så mye spennende å glede deg til :rodmer:

Ja, fremtiden er bare best nå omdagen :rodmer:

Gratulerer med 12 uker! Og alt det nye! :)

Thank you:)

gratulerer med 12 uker :) og nytt nick! Og alt nytt, så koselig :) Jeg håper å flytte etter deg inn i graviditetsbok-verden om en liten uke :)

velkommen etter.. du er ikke langt unna 12 uker akkurat, og dagene flyr!

Gratulerer med 12 uker!! :hoppe:

Godt å lese at det står så bra til og at humøret er på topp :nigo:

Det var et fint nytt nick du har fått deg forresten :Nikke:

Takk, slet veldig med å finne et nytt nick- men så ble det så bra så ;) Yes, humøret er stort sett ganske bra.. når jeg er ikke trøtt og grinete såklart ;)

...

Da flytter jeg over til graviddagbøkene... Se etter Pasjonsblomst med dagboksen SVANGER. ;) Velkommen inn i min nye boble :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra for 12 uker, nytt nick, flytting til graviddagbøkene og for å ha fortalt nyheten til de kommende besteforeldrene! :rodmer:

Høres veldig ut som blodtrykksfall, det du hadde. Ordentlig ubehagelig. :sjokkert: Men det går stort sett helt fint - jeg har bare faktisk svimt av én gang, og da fikk jeg heldigvis satt meg ned! Lurt å prøve å kjenne etter om du merker noen tidlige tegn på at det kommer, samt å reise seg litt rolig opp, ikke stå oppreist i samme stilling for lenge (overlat vasking av dusjen til mannen, f.eks., og ikke dusj for lenge). For meg henger det også sammen med at det er lang tid siden forrige måltid.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...