Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Uff, ikkje kjekt å se rosa på papiret! :klemmer:

Jeg har opplevd både en SA og at det har gått bra med blødning. SA'en var som en vanlig mens helt fra starten.

Den andre gangen kom det et gusj med utflod iblanda litt blod. Ganske mye totalt, men ikke så mye blod. Spotta litt til og fra noen dager, før det gikk helt over. Jenta er nå 1,5 :)

Beklager om jeg uroer deg unødig med å nevne SA'en, men den startet altså ikke slik som det høres ut som du har det.

Stor :klemmer: og krysser fingrene for at det går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ikkje kjekt å se rosa på papiret! :klemmer:

Jeg har opplevd både en SA og at det har gått bra med blødning. SA'en var som en vanlig mens helt fra starten.

Den andre gangen kom det et gusj med utflod iblanda litt blod. Ganske mye totalt, men ikke så mye blod. Spotta litt til og fra noen dager, før det gikk helt over. Jenta er nå 1,5 :)

Beklager om jeg uroer deg unødig med å nevne SA'en, men den startet altså ikke slik som det høres ut som du har det.

Stor :klemmer: og krysser fingrene for at det går over av seg selv.

Takk, ble mer rolig enn bekymra. :) Må bare slappe helt av, ta litt utflod og blod som normalt, og ikke få helt noia.. Så får jeg heller være på vakt på mer blod som er mer kontinuerlig, som en mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med positiv test, Aurelia! :strix:

Koslig å lese om din kjæres reaksjon også! :rodmer:

Dette går sikkert helt fint! Jeg hadde også blødninger med nr 1 og mensvondt i mage og rygg de første ukene!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Aurelia :strix: Endelig ble det din tur :tommel:

Krysser fingrene for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med positiv test, Aurelia! :strix:Koslig å lese om din kjæres reaksjon også! :rodmer: Dette går sikkert helt fint! Jeg hadde også blødninger med nr 1 og mensvondt i mage og rygg de første ukene! :klemmer:

Tusen takk ;) Vi koser oss, kysser hele veia og ser hverandre ømt inn i øynene. Kjære er så søt mot meg :rodmer: Godt å høre at du hadde det lignende, og at alt gikk bra med deg. Jeg er ikke akkurat den første gravide som føler meg usikker, og smånervøs.hehe.

Jeg krysser fingrene for at alt fortsatt er bra :klemmer:

Thanks! Må ha litt håp med på veien..

Gratulerer Aurelia :strix: Endelig ble det din tur :tommel: Krysser fingrene for at det går bra!

Tusen takk.. Da håper vi at alt går bra, og at det kommer en (eller flere) babyer ut av det... :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også litt brunlig utflod i starten ;) Så langt har det allikevel gått bra :)

Jeg sa til meg selv at så lenge det ikke er mengder med blod så er det ikke noe fare :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA :hoppendeglad: Nå ble jeg glad på dine vegne, Aurelia!!!

GRATULERER - Du er GRAVID!!!! :strix::strix::strix:

Det blir spennende å følge deg videre fremover, håper alt går bra og at du får et fint svangerskap! :klemmer:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt brunlig utflod i starten ;) Så langt har det allikevel gått bra :) Jeg sa til meg selv at så lenge det ikke er mengder med blod så er det ikke noe fare :filer:

Smart, da sier jeg det samme til meg selv :) *puste dypt og hold roen.. * føles som om det går greiere allerede nå.

HURRA :rodmer: Håper alt går bra :)

Ja, håper virkelig det! Skulle ønske det var bankers hele veien inn i mål.. :gjeiper:

HURRA :hoppendeglad: Nå ble jeg glad på dine vegne, Aurelia!!!GRATULERER - Du er GRAVID!!!! :strix::strix: :strix:Det blir spennende å følge deg videre fremover, håper alt går bra og at du får et fint svangerskap! :klemmer:

Jaaa ;) Tenkt det! Klarer ikke helt tro på det enda, ikke sambo heller. Han snakker om at han ikke helt stoler på disse tissetestene.. :gjeiper: Men vi er veldig spente. Åhhhh *sukk* :)

Gratulerer, Aurelia! :klemmer:

Takk så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!

Startet dagen idag med skikkelig vonde kramper/smerter i magen,slik at jeg måtte krølle meg ned på senga igjen. Nå er jeg helt oppblåst og øm. Aj! Ble offcourse temmelig bekymret igjen...

Etter googling fant jeg faktisk en post fra Missiw der hun beskriver samme smerter tidlig i svangserskapet, og at det kan være helt normalt. Ohh dette kommer til å bli mer utfordrende enn jeg trodde, og gå og vente på "safe zone".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det kan være utfordrende med alle bekymringene de første ukene. Her er en klem :klemmer: - og så får vi håpe at alt går bra!

Det som er vanskelig er jo at alt kan være normalt og at alle er så forskjellige.

Her er litt babystøv som kan hjelpe den lille spira til å holde seg ekstra sterk :strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det kan være utfordrende med alle bekymringene de første ukene. Her er en klem :klemmer: - og så får vi håpe at alt går bra!

Det som er vanskelig er jo at alt kan være normalt og at alle er så forskjellige.

Her er litt babystøv som kan hjelpe den lille spira til å holde seg ekstra sterk :strix::strix::strix:

Leste en plass på nett nå at kramper i magen må sees som et tegn på vellykket svangserskap. OK :jepp: da satser vi på det!

Tusen takk for gode ord Ripsy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En graviditet gjør mye rart med kroppen og kjenne på redsel for spiren kommer helt naturlig.

Håper alt går bra Aurelia :klemmer: Det er din tur nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vond dag i dag :tristbla:

Blødd ganske mye ferskt, rødt blod idag, med klumper.. Kjennes litt som vanlig mensen. Føler meg uvel med murringer, helt varm og rar..

Velger å se på det slik at: kanskje ene veien, kanskje andre veien.. Må uansett vente og se..

Så kjære dere, vennligst hold tilbake hopping og spretting og gledeshyl enn så lenge. Tror det er best å se dette an... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er greit å være forberedt på at det kan gå galt, men man vet jo aldri.

Jeg hadde selv en SA før jeg rundet uke 5, så mitt råd er å ta en tur til legen og få tatt en blodprøve, så finner du ut av det. Det er ikke noe gøy å gå rundt å lure. To blodprøver vil kunne gi deg informasjon om HCG stigningen er som den skal.

Ikke meningen å gjøre deg bekymret - for det kan jo også hende at alt er bra. Jeg krysser fingrene for deg!

Og her er en stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:tristbla: Håper det er falsk alarm. Uff, nei. Dette var trist å lese.

Stor klem fra meg og et stort håp herfra om at den lille klarer seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en trøste-:klemmer: Krysser fingrene for at det er falsk alarm.

Jeg hadde en SA 4+3 før vi fikk vesla. Siden jeg var så kort på vei ble graviditetstestene negative dagen etter jeg begynte å blø. Så dersom du ikke ønsker å gå til legen så kan du antagelig finne ut om det har gått ene eller andre veien med å teste selv.

Men når det er sagt kan det være godt å få snakket med en lege, uansett. De kan forklare litt om hva som er vanlig og kan kanskje til og med se hvor du blør ifra. Kanskje er det ifra livmorhalsen og ikke fra livmora?

Håper det går over av seg selv og alt viser seg å være i skjønneste orden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...