Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Heisann!

Går litt "trått" med prøvinga.. Tror kanskje det har sammenheng med at alt virket så lovende sist, og så ble jeg så skuffa. Gidder liksom ikke jobbe så hardt nå.. Og lysten er ikke på topp heller denne perioden.

På EL dagen ble det nå litt :sengekos: , men da svømmerne kom på feil sted begynte jeg nesten å grine... *patetisk*

Og idag, dag 19/31 hadde jeg sykt mye utflod. Kanskje EL-tenkte jeg? Og så :sengekos: igjen, med bedre resultat. :)

men altså ikke den mest entusiastiske perioden..

PS: Hos oss er det kun jeg som følger med syklus osv, mannen er klar for barn, men ønsker ikke å delta aktivt i prøving og timing osv. For han er sex sex, og ikke babylaging. Babyer er bare en bonus, på en måte..

Så jeg sier aldri til ham: kom igjen nå må vi jobbe, nå må det klaffe, nå har jeg EL... osv. Jeg må bruke kvinnelist og få han til sengs på gode gamle måten (ikke så vanskelig akkurat, men ja..)

Sånn ellers går det bra, tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei Aurelia!

Innom og ser hvordan det står til her. Ser det er fruktbare dager på gang :sengekos: Ikke alltid lett å holde motet oppe i prøveperioden...... Kjenner meg igjen i det :klemmer:

Legger igjen masse, masse babystøv og håper denne PPèn gir ønskede resultater :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Aurelia!

Jeg tror jeg fulgte deg når du først startet "prøvingen" og jeg er glad for å se at du har fått med kjære på baby-prosjektet. Synd dere ikke har lyktes før, men håper du/dere har hellet med deg ganske snart!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arven og Missiw ;)

jaja, er lykkelig og har det bra. Men betyr mye for meg dette med barn ja, får av og til litt panikkfølelse og tenker: Tenk om det aldri klaffer.. Men om det klaffer om 1-2 år eller noe, så skal jeg være glad til. Har det ikke sååå travelt heller.

hadde vært supergøy med treff nå i sommer, for en vårbaby neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Aurelia!

Jeg tror jeg fulgte deg når du først startet "prøvingen" og jeg er glad for å se at du har fått med kjære på baby-prosjektet. Synd dere ikke har lyktes før, men håper du/dere har hellet med deg ganske snart!

:klemmer:

Klart jeg husker deg ;) Igang med nr 2 allerede? OMG.. Ikke at det er så unaturlig, men det får meg til å føle at jeg henger litt etter... hehe. Har du prøvedagbok?

Håper alt står bra til, med ditt (ikke så veldig lenger) nye liv ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden selv om innsatsen kanskje ikke var 100% :jepp:

Greit at mannen ikke er helt inni sykluser og vet når dere må/bør ha sex, det er litt verre med prestasjonsangst for enn mann enn for oss, tror jeg. Mannen her vet sånn ca, men jeg har til nå aldri måttet si at "i dag må vi" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem :klemmer: Skjønner at dette kan være frustrerende og det er helt naturlig å ha perioder der du ikke er i fullt så godt humør! Men jeg har trua!! Plutselig sitter du der med en positiv test i hånda - og jeg krysser fingrene for at det blir snart. Vårbaby må jo være perfekt, det var egentlig det jeg helst kunne tenke meg.

Babystøv sendes din vei: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babystøv sendes din vei: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Er det her det deles ut baby-støv? :strix: Håper du har nok til alle, Ripsy!

:pasha:

Klart jeg husker deg ;) Igang med nr 2 allerede? OMG.. Ikke at det er så unaturlig, men det får meg til å føle at jeg henger litt etter... hehe. Har du prøvedagbok?

Håper alt står bra til, med ditt (ikke så veldig lenger) nye liv ;):klemmer:

Her er alt bra! Dvs vi har vårt å stri med, men vi har jo vært så heldig å få en velsignelse. :babyjente:

På en måte var drømmen to tette, men bekkeløsning og at jeg ikke har kommet meg i arbeid enda, gjorde at vi skulle vente. Men så må kjære begynne på medisin som ikke passer med familieforøkelse, så da var det bare å sette i gang igjen. Håper at det klaffer med en gang (*utålmodig sjel, som er flink til å tenke det værste*), men samtidig hadde det vært godt å jobbet litt først også. Har sullet hjemme i to år nå...

Trykk på linken i signaturen min (Ny tidsregning)! ;) Er min gamle prøvedagbok, gone graviditetsdagbok, gone vanlig dagbok...

Jeg heier på vårbaby neste år! :duskedame: Det er greit å ikke ha det travelt, men når en driver å prøver og det liksom "aldri" klaffer er det lett å tenke seg at det er noe galt, og at det aldri skal skje. Er sånn selv jeg... :sukk: Men vi håper det blir kul på magen og stor lykke i Aurelia-heimen ganske så snart! :bolledeig:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status idag:

Supermoody en periode, klikka i vinkel over ALT! uff.. roa seg nå da. Tydelig at det er hormoner i omløp. Kjente såvidt litt murring tidligere også..

Ellers bra, helg og greier!

PS: Har bestilt meg mensenkopp, fikk hentelapp idag. Så kan bare hu derre stygge tanta komme!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Lykke til med mensenkoppen.. :fnise: Jeg fikk det ikke til. Ble bare gris! :gjeiper: Men er verdt et forsøk. Er jo miljøvennlig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensenkopp? Hva er det egentlig? :klo:

Let`s ask internett... google... aha...

Du får gi en liten oppdatering på hva du synes når du har testen den litt.

Selv om jeg egentlig krysser fingrene for at du ikke trenger den med det første ;-)

God søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at når mensenkoppen har kommet i hus så trenger du den ikke på leeeeenge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...