Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Lurer paa om alle jobber er saann at man depper over at det er mandag paa mandag og resten av uken gaar man og gleder seg til helgen...? :roll:

Jeg har det hvertfall sånn!!

Men NÅ er det hvertfall snart helg :-)

Kos deg, vennen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det hvertfall sånn!!

Men NÅ er det hvertfall snart helg :-)

Kos deg, vennen!

Klem

Jeg har det sånn jeg og..Mandag i morgen.... :-?

Klemmer fra Heidi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er det tirsdag allerede...og tilbake paa jobb igjen. Det er heldigvis ikke saa mye stress denne uken, saa det er ikke saa ille. Naa er det kroppen min jeg ikke er fornoyd med....jeg vet at jeg burde vaere nogenlunde happy, jeg er egentlig ikke tjukk i det hele tatt, men den hersens magen irriterer meg innmari! Jeg trener, prover aa spise sunt (med vekt paa prover :oops: ), og er veldig aktiv, men nei, ingen forandring merkes! Min kjaere liker i utgangspunktet jenter med flat mage (det er ikke det viktigste for ham, da - ellers hadde han ikke blitt forelsket i meg da jeg veide ti kilo mer enn jeg gjoer naa!), og han synes det er kjempebra at jeg prover aa stramme opp. Da blir jeg egentlig lei meg, selv om jeg mener det samme som ham... :veldigsur: Hvis noen har tips for aa slanke magen (vet at det ikke gaar an aa punktslanke seg, men...) saa kom med dem!

Ellers saa skjer det jo positive ting ogsaa - paa lordag skal jeg ha utdrikningslag! Vet ikke saa mye mer enn at vi skal faa med oss Grand Prix, ellers er alt hemmelig. Det andre utdrikingslaget skjer to dager foer bryllupet, med resten av jentegjengen sansynligvis paa baattur i Oslofjorden. Det blir sikkert goey det ogsaa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Popelka!

Jeg vet nøyaktig hva du mener med den hersens magen! :evil: Jeg er heller ikke tjukk. Er ikke lubben en gang, men mage? Ja det skal jeg tydeligvis ha! :sinna: Jeg også prøver å stramme opp, prøver å spise sunt, og er forholdsvis aktiv. Jeg også blir litt lei meg, når min kjære sier det er fint at jeg vil stramme meg opp. Som om han ikke liker meg som jeg er, liksom. Jeg vet at han gjør det, men det er vel en jenteting å føle det slik. :oops: Selv skal han slanke seg 25 kilo, og han er så flink, så da får jeg dårlig samvittighet når jeg ikke er så flink som han. Jeg har også fått dårlig samvittighet for noe jeg har spist, for første gang i mitt liv! :o

Men det ordner seg nok for oss! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Popelka!

Jeg vet nøyaktig hva du mener med den hersens magen! :evil: Jeg er heller ikke tjukk. Er ikke lubben en gang, men mage? Ja det skal jeg tydeligvis ha! :sinna: Jeg også prøver å stramme opp, prøver å spise sunt, og er forholdsvis aktiv. Jeg også blir litt lei meg, når min kjære sier det er fint at jeg vil stramme meg opp. Som om han ikke liker meg som jeg er, liksom. Jeg vet at han gjør det, men det er vel en jenteting å føle det slik. :oops: Selv skal han slanke seg 25 kilo, og han er så flink, så da får jeg dårlig samvittighet når jeg ikke er så flink som han. Jeg har også fått dårlig samvittighet for noe jeg har spist, for første gang i mitt liv! :o

Men det ordner seg nok for oss! :D

Jeg slenger med på den med magen, jeg!

Selv er jeg veldig slank, over grensen til tynn, men litt mage, det har jeg alltid hatt. Og den kommer nok alltid til å være der...

Det er med tanke på framtidige barn, vet dere!

Det var ikke mange gode slanketips jeg hadde, Popelka...

Håper du får et kjempeflott utdrikkingslag på lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger med på den med magen, jeg!

Selv er jeg veldig slank, over grensen til tynn, men litt mage, det har jeg alltid hatt. Og den kommer nok alltid til å være der...

Det er med tanke på framtidige barn, vet dere!

Men jeg har da ikke planer om barn! Dumme magen, gå og gjemme seg! Bort! Fysj! :fy: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har da ikke planer om barn! Dumme magen, gå og gjemme seg! Bort! Fysj! :fy: :ler:

Men magen har planer om barn, og tenker mer langsiktig enn oss! :ler:

Det tror jeg min gjør, ihvertfall!

Nei, nå tuller vi mye i Popelkas bryllupsdagbok... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør vi. :oops:

Uansett så glemte jeg noe viktig, namlig å si at jeg håper du får et supert utdrikkingslag på lørdag!

KOS DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Da har magen min hatt planer i over 25 aar! Mamma paastaar jeg ble foedt med litt mage...

Men jeg snakket med min kjaere i dag. Han sier at saa lenge jeg gjoer det jeg kan, er det supert. Han synes jeg allerede har faatt bra resultater av treningen, og synes jeg er veldig disiplinert. Saa det er vel bare aa fortsette! Liker aa trene, foeler meg alltid bedre etterpaa. Og jeg har garantert faatt mer muskler og litt mindre "flab". Men jeg er saa utaalmodig...

Takk for hilsener 9na og Saeria! Jeg gleder meg til helgen, ja! Har dere hoert det norske bidraget til MGP, forresten? Haaper Norge gjoer det bra! Vi skal heie fra sofakroken... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så herlig ut! :D

Du og din tilkomne kommer sikkert til å få en utrolig flott reise. Og tenk på alle de minnene! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,vennen! Det kommer til å bli kjempe bra!! Det så helt herlig ut..

Flott at du er så flink med treningen! Du er flink :hoppe: Tenk så gøy det vil bli å sprade rundt i bikini..

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dagbok-besoekende! Hyggelig med hilsener! Skal proeve aa faa tatt meg en tur innok deres dagboeker ogsaa snart :oops:

Gleder meg veldig til Jamaica, ja! Det verste (eller det beste!) er at det ikke er saa dyrt - vi bestilte ikke gjennom Virgin, men Expedia.co.uk, og det kostet ca. 20.000 tilsammen. Mye aa legge ut paa en gang, men naar man slipper aa betale for mat og drikke, aktiviteter (bortsett fra delfin-svoemming! Men det MAA vi bare faa med oss selv om det koster en tusenlapp pr pers!) osv. saa tror jeg det loenner seg. Dessuten er det en del kriminalitet i Jamaica, saa det er tryggest aa ha et tilhodssted man slipper aa se seg rundt etter tyver hele tiden...

Fant ut at vi maa ta hepatitt A-vaksine snart...men det er ikke saa farlig (ble kurert for sproyteskrekk da jeg var innlagt paa sykehus som 12-aaring).

Ellers er alle dokumentene endelig sendt avgaarde - folroverskjema, navneendring osv. Men betyr det at navnet mitt blir forandret FOER bryllupet? Maa jeg ha nytt pass?! Hjelp, anyone?

Ellers var jeg hos sykepleieren for en rutinesjekk i dag. Hun veide meg= 66.3 kilo (med klaer, men likevel..). Hjemme om morgenen er jeg 64 (var 63-62 men gikk opp igjen...). Saa naa tror jeg at jeg maa passe litt mer paa hva jeg spiser. Vel og bra aa trene, men ikke nok... Men det blir verdt det naar jeg gaar opp kirkegulvet oog ikke minst naar vi er paa bryllupsreise!

Ha det saa lenge - en god dag til alle som er innom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke min trøst, Popelka.

Selv har jeg trent mer og mindre flittig :oops: i litt over 2 uker, men jeg har ikke gått ned mer enn en kilo! :o Men jeg har lagt merke til en ting: Det disser mindre på skrotten. Jeg har fremdeles et "bånd" rundt magen som består av fett, men det er blitt mindre.

Trener du mye styrke? Det kan jo i såfall være svaret. Den berømte, muskler veier mere enn fett. Jeg har litt vondt for å svelge den selv da, men jeg vet jo innerst inne at det er sånn det er. :oops: Så jeg har begynt å tilvenne meg tanken at selv om det ikke er sikkert at jeg kommer til å kunne passe i de gamle klærne mine, så vil de nye inneholde en strammere kropp selv om den er litt større. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppmuntring, Saeria! Naa har jeg begynt aa ta spisingen litt mer alvorlig ogsaa - pg.a div. aarsaker holder jeg meg unna sukker, broed, pasta osv - tilmed frukt (men bare for en liten stund). I helgen kommer jeg sikkert til aa skeie ut, da faar jeg besok av en skikkelig godtemoms (men som er syltynn! Noen er heldige!).

I gaar var jeg og min kjaere paa John Lewis. Vi valgte ut ting vi til onskelisten vaar. Som veldig pent hverdagsservise/penservise har vi valgt Wedgwood Nature. Det er hvitt (eller ivory, som det heter paa brudespraaket :hoho: ) og har uthevet blomstermonster (men alt i hvitt). Synes det var det peneste de hadde! Heldigvis var T og jeg enige (for a change :ler: ).

Han ga meg forresten en hel koffert full av brasiliansk kosmetikk i gaar! Han fikk den paa jobben! To parfymer (nei, tre - en for babyer...og jeg har tenkt aa spare den...hvor lenge holder parfymer seg?!), tre saaper, en ansiktskrem, en olje som jeg tror er til badekaret, samt en deo til min kjaere. Serien heter Natura Ekos og er visst hakket under Clarins-standard. Bare deilige naturprdukter fra regnskogen (men miljovennlig)...saa naa kan jeg ha min egen lille spa hjemme!

Akkurat naa har jeg ingenting aa gjoere paa jobben, saa jeg maa jofinne paa ett eller annet....derfor er jeg her paa kg. Haaper ikke sjefen min kjefter paa meg for det....da blir jeg skikkelig flau :oops:

Ha en god helg, dere som er innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott gave!

Jeg vet jammen ikke hvor lenge parfymer holder seg, men jeg vet at de bør oppbevares mørkt og ikke for varmt. Favorittparfymen min (L'Eau D'issey), dog den er uten alkohol, kjøpte jeg i fjor sommer. Den er like velduftende enda. Også Lauraparfymen min, som jeg tror jeg kjøpte for litt over et år siden.

Wedgewood har mye pent, og jeg mener jeg har sett nature. Pent. :D Selv begynte jeg å samle på Porsgrunn servise med bondemønster da jeg var 16. Det er greit å ha til tradisjonelle anledninger som jul og 17. mai. Hvertfall når jeg blir såpass stor at jeg steller i stand til flott feiring. Dog jeg tror det er lenge til. :oops:

Jeg vil gi deg et lite tips. Nå som du hoder deg unna mye karbo, og søtsaker så kan det gå ut over humøret. Det er vitenskapelig bevist at en liten bit sjokolade vil hjelpe til med å holde humøret oppe. :hoppe. Så du kan nyte en liten bit med god samvittighet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...