Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Åh, jeg kjenner så inderlig godt den følelsen av usikkerhet - leter man etter signaler, eller er de faktisk der?

Håper signalene faktisk er der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tempen var gått noe ned i morges, men ikke så mye som den pleier når mensen kommer... Testet, og den var negativ :sukk: Men fortsatt ingen spotting eller blødning... Så vi håper jeg kanskje hadde EL litt etter vi beregnet, siden jeg ikke testet denne perioden... Akkurat nå har jeg egentlig mistet litt troen på denne perioden, og kjære ble også kjempeskuffet i morges... Så lenge jeg faktisk ikke har fått mensen, så er det jo fortsatt håp selvfølgelig, men føler meg litt skuffet akkurat nå :( Tester nok på nytt lørdag morgen hvis ikke mensen har kommet til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom mensen ja :( Da får vi satse på PP5, i såfall er det gode sjanser for at babyen vår blir unnfanget i Amsterdam :lur:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! ;)

Artig med en utenlandsbaby.. :) *krysser fingrene* Blir det klaff for oss denne PP, blir det en thailandsbaby.. ojoj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd og høre at det ikke klaffet denne gangen heller :klem: Vi får krysse fingrene for at det klaffer når dere er i Amsterdam :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter i dagboka di! :goodbye: Synd det ikke har klaffet enda! Håper som de andre at det blir Amsterdambaby på dere! :jepp:

Så du pratet om disse vitaminene som het Gravid helt i begynnelsen av dagboka, antar det er lifeline sine. Vet ikke om du fikk respons på de, men de kan brukes fra man planlegger å bli gravid og helt frem til fødsel. Fikk anbefalt de av legen min :)

Lykke til videre! Blir spenende å følge med deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Amsterdambaby! :tommelsmil:

Får satse på det ja :jepp: Ser du spør lengre nede om vi har dratt... Det har vi ikke, jeg har bare hatt det travelt siste halvannen uke... Vi drar på lørdag :) Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg! ;)

Artig med en utenlandsbaby.. :) *krysser fingrene* Blir det klaff for oss denne PP, blir det en thailandsbaby.. ojoj ;)

Hei på deg også! Gøy med et nytt fjes i dagboken :)

:jepp: Får krysse fingre og tær for at det blir utenlandsbaby på oss begge ;) Når reiser dere til Thailand? God tur i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd. :kose:

Men Amsterdam-baby høres jo veldig bra ut. :tommelopp:

Takk søtingen :klemmer: Ja, mannen spurte om vi skulle lete etter en liten "Made in Amsterdam"-t-skjorte just in case :fnise: Tror vi landet på at det ville være litt kleint... Hehe... (fikk ikke til multisitering i sted, men nå gikk det :hoppe: hehe)

Synd og høre at det ikke klaffet denne gangen heller :klem: Vi får krysse fingrene for at det klaffer når dere er i Amsterdam :jepp:

Takk for :klem::klemmer: litt tilbake :) Jeg håper også det klaffer i Amsterdam... Vet at det fortsatt er mange som har ventet mye lengre enn oss, men begynner å bli utålmodig nå.... Hm, du har vel vært på ultralyd nå du forresten? Har ikke hatt tid til KG i det siste, så mye å gjøre både på jobb og sosialt... Men må skynde meg inn i dagboken din etterpå og sjekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter i dagboka di! :goodbye: Synd det ikke har klaffet enda! Håper som de andre at det blir Amsterdambaby på dere! :jepp:

Så du pratet om disse vitaminene som het Gravid helt i begynnelsen av dagboka, antar det er lifeline sine. Vet ikke om du fikk respons på de, men de kan brukes fra man planlegger å bli gravid og helt frem til fødsel. Fikk anbefalt de av legen min :)

Lykke til videre! Blir spenende å følge med deg :Nikke:

Så koselig med enda et nytt fjes i dagboken :) Amsterdambaby hadde vært perfekt... På tide vi får det til snart synes jeg ;) Det som er litt skummelt da er at jeg kommer til å ha IKM på hytten sammen med alle i svigerfamilien... Blir ikke lett å holde tett om jeg tester positivt da! Men tror egentlig ikke vi greier å holde det skjult for familien så lenge uansett...

Er litt i villrede når det gjelder hva man skal ta og ikke... Noen sier det holder lenge å ta folat, andre sier man bør ta den Gravid-pakken... Så nå tar jeg bare folat. Men jeg tenkte å bestille legetime snart uansett, for vi har tenkt å dra til Argentina til høsten pga. min søster skal dit på utveksling, og da er det greit å snakke med lege før vi bestiller, om det er trygt å dra dit dersom jeg er gravid, hvordan det er med vaksiner ++ Men takk for tipset uansett :) Og takk for lykkeønskning :klemmer:

Er dere i Amsterdam nå kanskje? :jepp:

Det kan virke sånn ja :popcorn:

Nope, reiser lørdag som sagt :) Det er meldt strålende sol og minst 12 grader, så det blir nok en kjempefin tur :) Foreldrene mine har nettopp vært der med noen venner, og de hadde tatt mange fine bilder, så blir nok ikke skuffet over Amsterdam tror jeg :)

:vinke: Titter innom boka di og ønsker deg lykke til med denne prøveperioden.

Så kjekt med enda en ny i dagboken :) Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut med en kjærestetur til Amsterdam, spesielt på denne tida! :rodmer: Jeg har bare vært der med familien, men ser for meg at det må være en veldig fin kjæresteby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...