Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en deilig og avslappende hyttetur! :jepp:

God påske videre! :sol:

Ja, det var herlig :)

Takk i like måte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe hell denne måneden heller :sukk:

Tok en test i dag morges som var negativ, og nå har jeg begynt å spotte... Så da gyver vi løs på PP6...

Hadde en fin kveld med venner i går, middag, quiz og vorspiel. Men må innrømme jeg har vært litt deppet i dag. Jeg har vært litt utålmodig hele veien, men nå begynner det å ta på at ikke det har klaffet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:klemmer: Det ordner seg nok skal du se. Plutselig så sitter den!

Takk for oppmuntringen, søtingene :) Du har nok rett, MaiL... Hadde vært kjekt om det klaffet snart da, så vi får ha litt permisjon sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Leit at det ikke klaffer så fort, men en mager trøst er kanskje at det er relativt vanlig? :klo: Håper det klaffer for oss begge nå, så vi kan gå sammen! :jepp:

Håper du har hatt en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Leit at det ikke klaffer så fort, men en mager trøst er kanskje at det er relativt vanlig? :klo: Håper det klaffer for oss begge nå, så vi kan gå sammen! :jepp:

Håper du har hatt en fin mandag :klem:

Ja, jeg vet, men føler "alle" rundt oss får det til så fort... Er så klart en del her inne som sliter, og som har strevd myyye lengre enn oss, men de av vennene våre som har barn har liksom bare blitt :gravid: på et blunk... Selv om jeg unner de gleden så er det litt frustrerende...

Vurderer om jeg skal prøve noen kjerringråd denne måneden, selv om jeg ikke har så mye troen egentlig... Forventer EL onsdag eller torsdag neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja Tutta, det hadde vært utrolig koselig om vi kunne gått :gravid: sammen :) *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, men føler "alle" rundt oss får det til så fort... Er så klart en del her inne som sliter, og som har strevd myyye lengre enn oss, men de av vennene våre som har barn har liksom bare blitt :gravid: på et blunk... Selv om jeg unner de gleden så er det litt frustrerende...

Vurderer om jeg skal prøve noen kjerringråd denne måneden, selv om jeg ikke har så mye troen egentlig... Forventer EL onsdag eller torsdag neste uke...

Jeg ser den selv.... Jeg har en del venninner som har SA, og det hjelper absolutt på egne tanker :sjenert:

Det skader jo ikke å prøve litt kjerringråd! Hvilke tenkte du på?

Og ja Tutta, det hadde vært utrolig koselig om vi kunne gått :gravid: sammen :) *krysser fingrene*

:jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den selv.... Jeg har en del venninner som har SA, og det hjelper absolutt på egne tanker :sjenert:

Det skader jo ikke å prøve litt kjerringråd! Hvilke tenkte du på?

:jepp:

:klem:

Jeg vurderer slimløsende hostesaft og wildyam. Men jeg har ingen erfaring med den typen produkter, og blir veldig forvirret i jungelen... Hvis noe i det hele tatt virker, hva er mest effektivt? Er det noen vits å kombinere noen produkter eller kan de utjevne hverandre? Står så mye motstridende på nett at jeg ikke aner hva jeg skal tro... Hehe... Slimløsende hostesaft er vel det jeg har hørt mest om, men da må jeg vel kjøre på så fort som mulig, kjøpe det i morgen evt...

Nå får jeg vel ta å finne sengen :natti: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at dette er kjerringråd som jeg aldri har hørt noe om, så jeg vet ikke om de vil fungere... :vetikke:

Er det mye å gjøre ellers i livet ditt om dagen? Blir det mye fokus på prøvingen mellom deg og din kjære?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at dette er kjerringråd som jeg aldri har hørt noe om, så jeg vet ikke om de vil fungere... :vetikke:

Er det mye å gjøre ellers i livet ditt om dagen? Blir det mye fokus på prøvingen mellom deg og din kjære?

:klem:

Da er vi like grønne begge to ;) Pleier aldri bruke kjerringråd/naturmedisin ellers, men etter hva jeg har hørt er jo de tingene som blir anbefalt i forbindelse med prøving helt ufarlige, så jeg tenker det i allefall ikke kan være skadelig. Men jeg rakk ikke å kjøpe noe i dag da, hadde tenkt å snike meg ut i lunsjen, men kom ikke unna i dag.

Vi var på konsert i kveld. Ellers la vi en del planer for sommeren i går: Vi skal på Roxette, Bob Dylan, henholdsvis jente- og guttetur og i allefall en felles hyttetur med venner + at vi får besøk av et vennepar. Så selv om vi ikke har uttalt det spesifikt så prøver vi nok å fokusere litt på andre ting også. Vi snakker stort sett om barn på den ene eller andre måten hver dag, så det er klart det har litt å si, sist var kjære nesten mer skuffet enn meg over at det ikke hadde gått. Jeg prøver å tenke hva mer jeg kan gjøre for å øke sjansene, og jeg kunne selvfølgelig prøvd å gå litt mer ned i vekt, siden jeg har BMI som bikker over på litt overvektig... Men så er det ikke så lett å motivere seg for det når jeg uansett snart blir "stor" hvis jeg blir gravid. Er også litt redd for at det kan påvirke EL om jeg aktivt slanker meg nå...

Nei, nå ble det mye surr.. Får vel prøve å slappe av og ta ting som det kommer en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man tjener vel ikke noe på å stresse.

Godt dere har mange koselige planer for sommeren. :) Skal se at spiren plutselig sitter. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, man tjener vel ikke noe på å stresse.

Godt dere har mange koselige planer for sommeren. :) Skal se at spiren plutselig sitter. :klemmer:

Man gjør nok ikke det nei ;) Ja, jeg gleder meg til sommeren. Får håpe du har rett angående spiren :) God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg og kjære ut å spise sammen :hjerte: Så det blir koselig... Ellers begynner det jo å nærme seg EL igjen også, så blir vel litt :sengekos: også :lur: Hehe... Nydelig sommerstemning her i dag, så håper dere andre nyter helgen dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som veldig koslige sommerplaner! :sol:

Jeg tror nok det er som Muffin sier, det å ikke stresse er det viktigste. Å ha en BMI i "øvre område" burde ikke ha så veldig mye å si, men det vil absolutt ikke kunne påvirke EL i noen negativ retning om du aktivt slanker deg på en sunn måte, så det trenger du ikke være redd for. Ja, kanskje EL blir på en annen dag enn det den pleier - kroppen innstiller seg på en annen hormonstatus kan du si, men den vil ikke forsvinne eller gjøre noe annet som kan påvirke fertiliteten på en negativ måte. Og skulle du bli gravid har du jo da bare en annen utgangsvekt som du skal tilbake til?! Det går hvertfall an å prøve å se det på den måten ;)

Røyker noen av dere? Det kan nemlig påvirke fertiliteten negativt, også hvis mannen gjør det!

Håper du får en kjempekoslig helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...