Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen fikk jobben! :hoppe::danse::danser: Vi er utrolig happy begge to, og jeg er så stolt av han! Så vi har kost oss litt i kveld for å feire :)

Det som er litt dumt er at tempen min har sunket igjen, og jeg har fått noen ørsmå dråper rosa på papiret i dag... + negativ EL-test (det jeg hadde for hånden). Så jeg tror dessverre at det ikke har funket denne perioden heller :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobben til mannen! :hoppe:

Synd hvis det ikke klaffet denne PP, men sa du ikke noe om at det ikke var så farlig om det ikke gikk denne måneden? *Prøve å trøste litt* :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han fikk jobben! :hoppe: Synd med resten da... :klemmer:

:Nikke: Ja, kjempebra! Ikke verst lønn heller for en studentstilling... Nå skal han bare jobbe 40% da, men årslønnen hans er faktisk hakket bedre enn min (om han hadde vært i 100% stilling altså) :sjenert:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobben til mannen! :hoppe:

Synd hvis det ikke klaffet denne PP, men sa du ikke noe om at det ikke var så farlig om det ikke gikk denne måneden? *Prøve å trøste litt* :kose:

Takk :)

Ja, jeg ble litt :trist: når mensen kom for fullt i dag... Selv om jeg hadde spottet siden onsdag og tempen hadde gått ned, så jeg visste jo at den ville komme... Men vi har jo tross alt ikke prøvd så lenge, så jeg må jo prøve å ikke ta det altfor mye innover meg... Det stemmer jo egentlig at det på en måte passer at ingenting hadde skjedd denne måneden, da slipper jeg å bekymre meg for å være for langt på vei ifht Argentina-tur i høst, og ting blir forhåpentligvis mer avklart i forhold til min jobb snart også... Men kunne ikke unngå å bli litt skuffet likevel :sjenert: Men uansett, takk for trøst søtingen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var PP3 over... Merker allerede at jeg er litt vel fokusert på det med prøvingen selv om vi ikke har vært prøvere så lenge, så jeg har sagt til mannen at neste måned blir det ingen EL-tester osv, jeg har lyst å ha en liten "pause" fra å fokusere så mye på det hele tiden... Har ikke så lyst på desemberbarn heller... Så da er dette en god måned å ikke fokusere så mye på det, selv om vi ikke kommer til å gjøre noe for å ikke bli gravid heller... Selv om jeg egentlig ikke har noe tro på den der "slapp av, så skjer det!" så kan vi jo håpe at det stemmer :fnise:

Mannen er ute med gutta i dag... Jeg hadde tilbud om å være med, men med 2 overtidsdager denne uken og mye som skjedde sosialt i går så fant jeg ut at det var best for meg å slappe av i kveld :)

I morgen skal vi til noen venner som har en gutt på 2 måneder :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at det hjelper å slappe av litt, og å snuse på en liten baby i morgen. ;)

Ha en fin lørdagskveld. Det er godt med litt hjemme alene-tid innimellom. :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle si det, men samtidig får det jo være opp til hver enkelt om hvor "mye" man gjør ut av prøvingen. Men for min egen del i alle fall, så tenker jeg at temping, el-testing etc gjør at min blir så ekstremt fokusert på prøvingen at det blir mer stress og at man enklere blir veldig skuffet etc når det ikke går? :klo: Vet ikke om du skjønner hva jeg mener...

Når man prøver er man jo selvsagt uansett fokusert på dette med sykluser, og ventetiden er jo spennende. Men el-testing o.l. er jo ikke alltid 100 % nøyaktig, og dermed kan det være med på å skape unødvendige bekymringer. Om man har prøvd veldig lenge uten noe klaff, så kan det kanskje være mer nyttig å ha slike hjelpemidler da til å forsøke å kartlegge hva som evt kan være grunn til at man ikke får det til.

MEN, dette er kun mine personlige meninger og du skal selvsagt få lov til å både mene noe annet og gjøre noe annet :ler: Det er sikkert også lett for meg å sitte og si som har blitt gravid to ganger.. men du har jo absolutt ikke prøvd lenge enda, første klaffen vår var vel i PP4 om jeg ikke husker feil.

Så da krysser jeg fingre for at kommende PP er lykkemåneden også for deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at det hjelper å slappe av litt, og å snuse på en liten baby i morgen. ;)

Ha en fin lørdagskveld. Det er godt med litt hjemme alene-tid innimellom. :Nikke:

:klemmer:

Vi får satse på det :)

Jeg har kost meg alene i kveld :) Hørt på musikk og endelig laget ferdig album fra bryllupsreisen så jeg kan få begynt på album for ferien fra i fjor :fnise:

Håper du har hatt en fin lørdagskveld også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle si det, men samtidig får det jo være opp til hver enkelt om hvor "mye" man gjør ut av prøvingen. Men for min egen del i alle fall, så tenker jeg at temping, el-testing etc gjør at min blir så ekstremt fokusert på prøvingen at det blir mer stress og at man enklere blir veldig skuffet etc når det ikke går? :klo: Vet ikke om du skjønner hva jeg mener...

Når man prøver er man jo selvsagt uansett fokusert på dette med sykluser, og ventetiden er jo spennende. Men el-testing o.l. er jo ikke alltid 100 % nøyaktig, og dermed kan det være med på å skape unødvendige bekymringer. Om man har prøvd veldig lenge uten noe klaff, så kan det kanskje være mer nyttig å ha slike hjelpemidler da til å forsøke å kartlegge hva som evt kan være grunn til at man ikke får det til.

MEN, dette er kun mine personlige meninger og du skal selvsagt få lov til å både mene noe annet og gjøre noe annet :ler: Det er sikkert også lett for meg å sitte og si som har blitt gravid to ganger.. men du har jo absolutt ikke prøvd lenge enda, første klaffen vår var vel i PP4 om jeg ikke husker feil.

Så da krysser jeg fingre for at kommende PP er lykkemåneden også for deg! :duskedame:

Du har sikkert helt rett :) Jeg har jo forholdsvis stabile sykluser også, på ca 29-30 dager, så er nok sikkert bare unødvendig styr å teste... De sier jo at dersom man har stabil syklus har man sannsynligvis EL, og jeg har jo fått utslag i et halvt år nå, så jeg slutter vel ikke å få EL fordi om jeg slutter med testingen :fnise:

Jeg vet vi ikke har prøvd lenge, så det er bare å holde motet oppe ;) Statistisk sett så er det vel mindre sjanse for at det skulle ha klaffet til nå enn at det ikke skulle gjort det.. Får satse på at PP4 er vår lykkemåned også ja :)

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjære har snakket litt frem og tilbake i dag, og har bestemt oss for å kjøpe bil! :hoppe: Vi får jo bedre råd nå som han har fått den jobben, og vi får også litt mer bruk for bil siden jobben hans er på andre siden av byen.

Vi vil ha en del egenkapital + sikre oss at vi fortsatt har råd til Argentina-turen, så vi kjøper nok ikke bil før på forsommeren, men deilig å ha bestemt seg :) I og med at vi må ta med i beregningen at det forhåpentligvis kommer en småtass om ikke så altfor lenge tror jeg at vi kommer til å gå for en Peugeot 307 SW eller lignende :) Jeg som alltid har hatt aversjon mot stasjonsvogn :fnise: Men så gjorde jeg og kjære en deal for en tid tilbake... Jeg får velge merke, så lenge han får stasjonsvognen sin! :ler: Så da blir det en Peugeot nå. Hadde en 206 rett etter jeg tok lappen, elsket den :hjerte: Vi kjøper nok en bil som er ca 3 år gammel, som fortsatt har nybil-garanti. Siden jeg synes stasjonsvogn er litt kjedelig så kanskje jeg kjøper meg en BMW 1 som konebil om noen år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb på mannen :hoppe: og ikkeminst at dere skal kjøpe ny bil :jepp:

Synd at det ikke klaffet denne PP heller, men samtidig er det kanskje godt med en pause fra testing m.m som du selv sier - kanskje det er tingen som skal til for at spiren skal gro?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med album. :)

Moro med (nesten) ny bil da. :jepp: Lykke til på jakten!

Ja, eller det er egentlig en fotobok da, hentet den i dag. Ble ganske fornøyd med resultatet :)

:jepp: Gleder meg til å få bil... Vi har surfet litt på nettet, og vært i kontakt med banken for å forsikre oss om at vi får det billånet vi vil ha. Det var i orden, men i og med at vi vil være sikker på å ha råd til Argentina-turen også så blir det nok som sagt et par-tre måneder til vi faktisk kjøper bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb på mannen :hoppe: og ikkeminst at dere skal kjøpe ny bil :jepp:

Synd at det ikke klaffet denne PP heller, men samtidig er det kanskje godt med en pause fra testing m.m som du selv sier - kanskje det er tingen som skal til for at spiren skal gro?

:klemmer:

Takk :)

Hmm, vet ikke om jeg har så stor tro på hele den der "slapp av så skjer det"-greien, men vi får gi det en sjanse ;) Snittet er vel at det tar 4 PP, så da får vi satse på at vi er veldig gjennomsnittlige akkurat når det kommer til dette :fnise:

Jeg er skikkelig trøtt og klar for helg nå... Mannen har blitt forkjølet også, så blir nok en rolig helg på oss... Skal kjøpe ny TV i morgen og fikse et par andre ting hvis mannen føler seg bedre...

Var på spinning med min søster i går og skal igjen på søndag, så det blir digg :)

Ha en god helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med jobben til mannen og for kommende innkjøp av bil!! :hoppendeglad:

Litt leit å lese at det ikke klaffet mens jeg var i Sør-Afrika og sendte happy african waves hjem til Norge, men det er vel fordi det er meningen at det skal klaffe i neste periode! Lykke til vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jobben til mannen og for kommende innkjøp av bil!! :hoppendeglad:

Litt leit å lese at det ikke klaffet mens jeg var i Sør-Afrika og sendte happy african waves hjem til Norge, men det er vel fordi det er meningen at det skal klaffe i neste periode! Lykke til vennen :klemmer:

Takk :hoppe: Herlig at noe klaffer i allefall ;)

Ja, vi får satse på neste periode :) Jeg gidder som sagt ikke tempe og teste denne gangen, men jeg hadde noe som så ut som EL-slim i dag... Litt tidlig egentlig, men man kan visst få EL-slim opptil tre dager før EL, så vi kjører på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...