Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :hoppe: Herlig at noe klaffer i allefall ;)

Ja, vi får satse på neste periode :) Jeg gidder som sagt ikke tempe og teste denne gangen, men jeg hadde noe som så ut som EL-slim i dag... Litt tidlig egentlig, men man kan visst få EL-slim opptil tre dager før EL, så vi kjører på :fnise:

You go girl! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en herlig søndag. :)

Takk :) Har hatt en kjempefin helg! Besøk av masse venner med taco og spillkveld på fredag, feiring av en god venninne på lørdag, og familiebesøk søndag :) Håper du har hatt en fin helg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl! ;)

Takk for heiingen :fnise: Vi hadde :sengekos: hver dag fra onsdag til i går, og tempen steg på søndag (jada, jeg skulle ikke tempe :sjenert: hehe... ) Så vi har i allefall ikke latt sjansen gå fra oss ;) Så får håpe det har klaffet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i en kjempetravel periode nå, og igjen blir det altfor lite tid til KG... Mannen begynte i ny jobb i dag, har et veldig bra inntrykk og trives så langt, så det er jo supert :) Ellers var vi på kino og så "The Fighter" i dag. Forholdsvis bra, men litt langtekkelig synes jeg... I morgen skal jeg ha planleggingsmøte for jentetur til Budapest etter jobb, og så drar vi på fjellet på torsdag... Så busy days... Men skal i allefall gi oppdateringer her i neste uke ;) Skal lese meg opp i dagbøkene deres snart også, men er ikke sikkert jeg får tid å kommentere så mye.. Kommer sterkere tilbake om litt ;)

Ha en fin uke, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det høres bra ut at det ikke blir så mye KG-tid på deg for tida jeg.. ;) I hvert fall hvis travle tider = mindre tid til å stresse med prøving/venting også. Håper tida flyr frem til IKM! :jepp: Og selvfølgelig at :sengekos: gir resultater.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det høres bra ut at det ikke blir så mye KG-tid på deg for tida jeg.. ;) I hvert fall hvis travle tider = mindre tid til å stresse med prøving/venting også. Håper tida flyr frem til IKM! :jepp: Og selvfølgelig at :sengekos: gir resultater.. :lur:

Sant nok :) Gleder meg til hyttetur, er meldt noenlunde bra vær også, så får satse på noen gode skiturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig med Mazilla her :jepp:

Ja, vi får håpe tiden går fort ;) Jeg har jo begynt å spotte noen dager før i det siste, så jeg kan nok begynne å ane utfallet om én uke :) Broren til kjære kommer hjem neste helg, så hadde vært litt artig å kunne fortelle han det face to face i såfall, siden vi ikke vet når han kommer hjem igjen... Ville vært litt tidlig da, men vet ikke om jeg hadde greid å holde kjeft :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiingen :fnise: Vi hadde :sengekos: hver dag fra onsdag til i går, og tempen steg på søndag (jada, jeg skulle ikke tempe :sjenert: hehe... ) Så vi har i allefall ikke latt sjansen gå fra oss ;) Så får håpe det har klaffet denne gangen :)

Ser at man fort kan dra frem termometeret ja... hehe. Jeg kommer jo automatisk til å gjøre det fordi det er det vår prevensjon gjør (den maskinen) - jeg kommer jo til å ha überoversikt!

Krysser fingrene for at det klaffer :jepp:

Hvor er det dere planlegger å reise? Eller er det kanskje det dere skal planlegge??

Ønsker deg en riktig god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med planlegging av jentetur da! :jepp: Håper dere får det fint på fjellet. :klemmer:

Jepp :) Vi ser heldigvis ut til å være ganske enige om tidsbruken ;) Forholdsvis like deler shopping, spa og sightseeing :fnise:

Vi hadde en fantastisk helg på fjellet, fint vær og lange turer :) Utenom søndagen da, da blåste det og var drittvær, men det gjorde ikke så mye, da skulle vi jo hjem likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at man fort kan dra frem termometeret ja... hehe. Jeg kommer jo automatisk til å gjøre det fordi det er det vår prevensjon gjør (den maskinen) - jeg kommer jo til å ha überoversikt!

Krysser fingrene for at det klaffer :jepp:

Hvor er det dere planlegger å reise? Eller er det kanskje det dere skal planlegge??

Ønsker deg en riktig god helg :klemmer:

Fort gjort ja :) Har faktisk litt på følelsen at dette kan være måneden :sjenert: Har ingen graviditetssymptomer enda da, er vel uansett litt tidlig... Men håper det ikke bare er en dum følelse og at jeg blir skuffet igjen... Kjære skulle egentlig kjøpe en graviditetstest i dag, men han gikk på dagligvarebutikken og spurte i stedet for apoteket :fnise: Så da får testingen vente til torsdag... Er mulig det hadde vært litt tidlig i morgen uansett, siden IKM strengt tatt ikke er før lørdag... Men denne måneden er jeg faktisk litt giret på å få testet, har ikke vært så giret på det de andre månedene, har bare vært redd for å bli skuffet... Kommer sikkert til å være enda mer redd for det nå da, så tror jeg må be kjære lese av testen :sjenert: Kommer sikkert til å se på han ganske raskt hva utfallet blir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det ny uke! Som sagt hadde vi det kjempekjekt på hytten. Vi dro dit med min søster og kjæresten hennes. Fredag kom et annet vennepar på middag også. Fredag var det nydelig vær, så ble en ganske lang tur, men måtte til slutt snu fordi det blåste gradvis opp og skyet over. Lørdag var været enda mer perfekt, og det ble igjen en lang tur. Guttene fant ut at vi ikke hadde gått langt nok, så de gikk enda lengre da vi jentene bestemte oss for å snu. Dere kan tro de var slitne når de kom tilbake! :ler: Typisk mannfolk.. Kjæresten til min søster måtte gå rett og legge seg en stund :fnise: Tror de må liksom konkurrere litt, at det er det som er greien :gjeiper:

I går hadde jeg en lang dag på jobb med masse møter. På toppen av det hele hadde jeg en forferdelig hodepine, så jeg lå strak på sofaen hele ettermiddagen og kvelden, uten matlyst... Stakkars kjære, jeg hadde bedt han spesifikt om å kjøpe en viss middag, og når han kom hjem orket jeg ikke mat likevel :ler: Han syntes heldigvis det var ok da, han bare laget seg noen ostesmørbrød og varmet resten av pastaen fra søndag :)

Jeg er heldigvis bedre i dag, men jeg merker det er digg å være alene hjemme i dag. Forrige uke var proppet med sosiale aktiviteter etter jobb, så er deilig å ikke ha noen planer for denne uken enda. Utenom at broren til kjære kommer hjem til helgen, og det gleder vi oss selvfølgelig masse, masse til :)

Ha en fin uke jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med testing snart! Krysser fingrene for at det har klaffet for dere denne mnd :klemmer:

:jepp: Greide å snike meg ut i lunsjen og kjøpe test usett... tror jeg :fnise: Takk for det, søtingen :) Håper det blir fortgang i ting for deres del snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med tid for testing straks igjen! Lykke lykke til :)

Takk :) Tester i morgen tidlig om ikke tempen har gått ned/jeg har begynt å spotte da :) Snakket litt med kjære om det i sted, og han ble litt sånn: :bond: , for jeg har jo ikke begynt å spotte så tidlig de siste gangene at jeg har ikke giddet å teste før spottingen begynte... Så nå ble han veldig giret og spent han også... Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Jeg har liksom hatt en litt bedre følelse denne måneden enn de andre, men vil ikke ha for høye forventninger og bli skuffet heller... Jeg har kjent litt prikking i puppene i dag, men er ikke godt å vite om det er innbilning eller reelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...