Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Ser dere har snakket om meg her. :ler: Jeg vet ikke om vi skal prøve på vårbaby 2012 eller 2013. Akkurat nå kunne jeg nok tenkt meg å få en i 2012, men andre ganger blir jeg vettskremt av tanken. :lol: Kjære skal vel ha et ord med i laget om dette også, så vi får se hva det blir. ;)

Lykke til i PP3! :duskedame:

Ooh, spennende :) Jeg kjenner meg igjen i det at det er litt skummelt også, selv om vi faktisk prøver... Er jo aldri det ideelle tidspunkt, og alltid ting man kan gjøre først. Men siden det aldri passer perfekt må man jo bare hoppe i det :)

Jeg og Tutta følger i allefall spent med på hva dere bestemmer dere for ;) Hvis du røper det her inne da? Synes du skrev noe om at du ikke ville ha prøvedagbok i allefall...

Takk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får bare glemme min vimsing og susing med tall i både den ene og den andre dagboken. Nå har jeg hvertfall sett på tallene dine og sendt deg en pm. Hvis det var noe annet du lurte på i forbindelse med dem får du si i fra!

:klemmer:

Happy :humpe:-helg!

PS: Så koslig Muffin! :hjerte: Skal følge godt med fremover på den diskusjonen :popcorn:

OK :) Tusen takk for PM, lettelse at alt ser normalt ut utifra tallene ;)

Takk ;) Vi har i allefall gjort en innsats de siste dagene :lur: Tok en EL-test i morges, den var negativ. Så er ganske sikker på å få utslag i morgen :)

Misforstå meg rett, jeg har jo veldig lyst på barn, men akkurat nå er det sånn at jeg tenker at det ikke gjør allverden om ikke det går denne måneden eller neste, for da unngår vi å få november/desember-barn, + jeg slipper å være høygravid til høsten når min søster er på utveksling et sted og vi sikkert har lyst å besøke henne :sjenert: Skal bare se det går en måned vi ikke tenker så mye på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Det passer egentlig aldri å få barn, så det er jo bare å prøve ivei! Men skummelt, det skal være sikkert og visst! Selv så lang tid jeg har tenkt på barn og hatt lyst på det (aug 2008), så skremmer det meg enda innimellom. Sånn kommer det sikkert alltid til å være for min del :sjenert:

Ser godt tanken på november/desemberbarn. Jeg har egentlig ikke hatt lyst på det selv og ifjor prøvde vi ikke den mnd vi hadde fått desemberbarn, men nå har vi prøvd så lenge at vi ikke bryr oss noe om det. Men det er klart, disse to mnd så er jeg ikke like gira pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Det passer egentlig aldri å få barn, så det er jo bare å prøve ivei! Men skummelt, det skal være sikkert og visst! Selv så lang tid jeg har tenkt på barn og hatt lyst på det (aug 2008), så skremmer det meg enda innimellom. Sånn kommer det sikkert alltid til å være for min del :sjenert:

Ser godt tanken på november/desemberbarn. Jeg har egentlig ikke hatt lyst på det selv og ifjor prøvde vi ikke den mnd vi hadde fått desemberbarn, men nå har vi prøvd så lenge at vi ikke bryr oss noe om det. Men det er klart, disse to mnd så er jeg ikke like gira pga det.

Godt vi er flere som tenker litt det samme :) Kan jo hende det er en beskyttelsesgreie også sånn at man ikke skal bli så lei seg om det ikke går denne måneden osv :sjenert:

Vi kommer ikke la være å prøve bare fordi vi ikke vil ha november/desemberbarn, men skjønner jo på en måte at folk gjør det, i allefall om man ikke har prøvd så lenge :) Men det forandrer seg vel etterhvert når man har prøvd en stund ja... Det er jo tross alt ikke så viktig når man får barn :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Plutselig så blir vi nesten helt samtidig du og jeg!

Blir spennende uansett om det skjer noe denne mnd. Når er IKM?

Begynner dere tidligere eller, siden du sier det? Nå ble jeg nysgjerrig! :jepp: Eller så mener du vel kanskje at det ikke er så lenge til april ;) *løpe inn i dagboken din og sjekke*

Det blir spennende ja! Hadde positiv EL-test på lørdag, så IKM er vel ca. 26.-27. februar :) Det skal ikke stå på innsatsen denne gangen heller, vi :sengekos: 4 ganger i løpet av helgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som vanlig går dagene altfor fort og det blir for lite tid til KG. I går overrasket jeg mannen med middag, stearinlys, film og belgisk sjokolade til han kom hjem :) Han ble kjempeglad :hjerte: Vi hadde egentlig avtalt å ikke feire Valentine's, så tror han ble ganske overrasket :)

Kjære hadde et viktig jobbintervju i dag. Hvis han får denne jobben får han relevant deltidsjobb og er nesten garantert fast jobb der etterpå, så dere får krysse fingrene :hoppe: Han får vite det innen utgangen av neste uke...

Jeg er forresten litt kvalm nå... Men det er nok fordi jeg spiste resten av yogurt-isen fra i går snarere enn veldig tidlig svangerskapskvalme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner dere tidligere eller, siden du sier det? Nå ble jeg nysgjerrig! :jepp: Eller så mener du vel kanskje at det ikke er så lenge til april ;) *løpe inn i dagboken din og sjekke*

Det blir spennende ja! Hadde positiv EL-test på lørdag, så IKM er vel ca. 26.-27. februar :) Det skal ikke stå på innsatsen denne gangen heller, vi :sengekos: 4 ganger i løpet av helgen :fnise:

Vi begynner ikke noe tidligere enn planlagt, jeg mente bare at det ikke blir så mange måneder i mellom :sjenert:

Kanskje du er gravid når jeg kommer hjem fra Afrika!? :hoppe: Hadde vært stas å få de nyhetene :jepp:

Forøvrig så kan jeg vel nevne at det faktisk er på dag 2 og 3 før eggløsning statistikk har vist at de fleste sitter. Man er jo fertil i opptil 5 dager før eggløsning og kun opptil 24 timer fra eggløsning. De eggene våre klarer seg ikke så godt uten gutta :riste:

Som vanlig går dagene altfor fort og det blir for lite tid til KG. I går overrasket jeg mannen med middag, stearinlys, film og belgisk sjokolade til han kom hjem :) Han ble kjempeglad :hjerte: Vi hadde egentlig avtalt å ikke feire Valentine's, så tror han ble ganske overrasket :)

Kjære hadde et viktig jobbintervju i dag. Hvis han får denne jobben får han relevant deltidsjobb og er nesten garantert fast jobb der etterpå, så dere får krysse fingrene :hoppe: Han får vite det innen utgangen av neste uke...

Jeg er forresten litt kvalm nå... Men det er nok fordi jeg spiste resten av yogurt-isen fra i går snarere enn veldig tidlig svangerskapskvalme :ler:

Så koslig av deg :hjerte: Mannen ble vel fornøyd når han kom hjem til middag?!

Jeg krysser alle fingre og tær for mannen din! Hørtes jo ut som en veldig bra deal :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, spennende :) Jeg kjenner meg igjen i det at det er litt skummelt også, selv om vi faktisk prøver... Er jo aldri det ideelle tidspunkt, og alltid ting man kan gjøre først. Men siden det aldri passer perfekt må man jo bare hoppe i det :)

Jeg og Tutta følger i allefall spent med på hva dere bestemmer dere for ;) Hvis du røper det her inne da? Synes du skrev noe om at du ikke ville ha prøvedagbok i allefall...

Nei, det passer vel egentlig aldri. ;)

Jeg og kjære hadde en fin samtale rundt det å få barn her om dagen. Godt å kunne lufte tanker rundt det, og få vite hva den andre tenker. Det viser seg at vi tenker ganske likt om det. :)

Jeg kommer nok ikke til å ha prøverdagbok, men sier vel fra når jeg slutter på pillen. :)

Så koselig med Valentine´s-overraskelse. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde en koselig "valentine" feiring :rodme:

Ser at IKM er neste uke allerede... *krysser fingrene* for klaff denne gang - innsatsen har jo vært upåklagelig :fnise:

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner ikke noe tidligere enn planlagt, jeg mente bare at det ikke blir så mange måneder i mellom :sjenert:

Kanskje du er gravid når jeg kommer hjem fra Afrika!? :hoppe: Hadde vært stas å få de nyhetene :jepp:

Forøvrig så kan jeg vel nevne at det faktisk er på dag 2 og 3 før eggløsning statistikk har vist at de fleste sitter. Man er jo fertil i opptil 5 dager før eggløsning og kun opptil 24 timer fra eggløsning. De eggene våre klarer seg ikke så godt uten gutta :riste:

Så koslig av deg :hjerte: Mannen ble vel fornøyd når han kom hjem til middag?!

Jeg krysser alle fingre og tær for mannen din! Hørtes jo ut som en veldig bra deal :tommelopp:

Blir forhåpentligvis ikke så mange månedene mellom nurkene våre nei :)

Vi får håpe du kommer hjem til sånne nyheter ja :hjerte:

Vet det er størst sjanse før EL egentlig ja :) Vi hadde sex torsdag, lørdag og søndag da... Har fortsatt ikke kjøpt meg basaltermometer da, så vet ikke hvor mye jeg kan stole på det jeg har, men jeg har faktisk lagt -0,2 til 0,4 grader over det jeg pleier de siste dagene, så kan jo håpe det er et positivt tegn :sjenert:

Vi hadde en veldig koselig valentine og han var veldig fornøyd ja :) Vi snakket akkurat om det i sted, tenk så perfekt om vi får vite at vi skal ha barn OG at han får den jobben neste uke! Men jeg får vel være fornøyd om en av delene klaffer også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det passer vel egentlig aldri. ;)

Jeg og kjære hadde en fin samtale rundt det å få barn her om dagen. Godt å kunne lufte tanker rundt det, og få vite hva den andre tenker. Det viser seg at vi tenker ganske likt om det. :)

Jeg kommer nok ikke til å ha prøverdagbok, men sier vel fra når jeg slutter på pillen. :)

Så koselig med Valentine´s-overraskelse. :hjerte:

Det gjør jo strengt tatt ikke det ;)

Så bra at dere hadde en koselig samtale om barn :) Og ikke minst veldig bra at dere er enige! :)

Da følger jeg og Tutta spent med på når det kommer til å skje :fnise:

Jepp :) Vi hadde en skikkelig fin Valentine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at han får jobben! :klemmer:

Takk :) Håper virkelig han får den, det hadde betydd mye for økonomien vår og selvfølgelig for begynnelsen på karrieren hans i den bransjen han har valgt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde en koselig "valentine" feiring :rodme:

Ser at IKM er neste uke allerede... *krysser fingrene* for klaff denne gang - innsatsen har jo vært upåklagelig :fnise:

Ha en fin helg! :klem:

:Nikke: Det hadde vi absolutt :)

Jepp, håper det har klaffet. Litt høyere temp enn vanlig og litt prikkefølelse i puppene er det jeg kan melde om så langt, men jeg tør ikke håpe på noe enda...

Takk, håper du har hatt en fin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig fin og litt trasig helg på samme tid...

Jeg fikk besøk av en studievenninne på fredag som skulle bo hos oss i helgen på fredag, kjempekoselig :) Vi var mye sammen under studiene, og nå var det lenge siden sist. Vi spiste middag og koste oss fredag kveld, men jeg våkner midt på natten av at kjære spyr noe helt vanvittig :sjenert: Stakkars... Han hadde vært i Oslo på seminar fra torsdag til fredag, så han har vel fått omgangssyke eller matforgiftning der... Så han måtte opp å dusje og jeg desinfiserte badet... Jeg gikk å la meg på sofaen i tilfelle det var smittsomt, så tok vel halvannen time før jeg fikk sove igjen, og sov litt og var våken litt i perioder på morgenen igjen.

Heldigvis har ikke jeg og venninnen min blitt dårlige, så vi var på shopping og café i går. På kvelden var vi hos en annen venninne og laget middag, koselig. I dag ble det bare søndagstur og slaffing på sofaen før hun dro :) Fikk sove godt i natt, men var merkelig nok ikke trøtt i går etter lite søvn, så er vel derfor jeg ikke er helt i hakk i dag...

Kjære er fortsatt litt dårlig og har feber og vondt i hodet stakkars. Jeg tror han har vondt i hodet fordi han er litt dehydrert, så har mast på han om å drikke mye.

Jeg har forresten funnet drømmehuset mitt på søndagstur forrige søndag, viste venninnen min det i dag... Men det er helt unikt, så om det noen gang kommer for salg vil det være vanvittig dyrt :sjenert:

Håper alle har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nærmer seg IKM nå? Spennende :popcorn:

God bedring til mannen!

:jepp: IKM er vel sånn fredag-lørdag. Men sist begynte jeg å spotte allerede onsdag, så hvis jeg ikke begynner å spotte onsdag kan det hende jeg tar en test på torsdag :)

Trøtt i dag, men det er vel kanskje bare fordi det var så mye som skjedde i helgen...

Takk for det, han er mye bedre nå :) Men nå har venninnen min fått det :sjenert: Så var nok omgangssyke ja... Bare håper det ikke blir min tur i natt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med venninnebesøk da. :)

Nei, huff, får håpe du slipper unna omgangssyke. :kose:

Det blir spennende dager nå da, både pga IKM og jobb. :jepp: Krysser fingrene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med venninnebesøk da. :)

Nei, huff, får håpe du slipper unna omgangssyke. :kose:

Det blir spennende dager nå da, både pga IKM og jobb. :jepp: Krysser fingrene! :klem:

Ja, det var kjempekoselig :) Vi har allerede avtalt at jeg skal til henne i april/mai :)

Jeg er frisk enda i allefall ;) Så hvis ikke jeg får det i natt så må jeg ha gått klar, kan ikke skjønne noe annet...

:Nikke: Ja, jeg har tempet om morgenen nå, og den har vært høyere enn vanlig som sagt. Når jeg kom hjem fra jobb i dag var den faktisk 37,4, og jeg har "aldri" kroppstemperatur over 37 når jeg er frisk... Men er jo morgentempen som teller, så det betyr vel gjerne ingenting...

Håper mannen får vite noe snart også :) Men blir spennende dager ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...