AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #201 Skrevet 1. desember 2010 http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/04/28/AR2008042802560.html Sykt at 70 % av innsatte i Frankrike er muslimer, enda da bare utgjør 10 % av befolkningen! Det er ikke lengre noen vist i å forsvare muslimer, statestikken lyver ikke!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #202 Skrevet 1. desember 2010 har ikke sagt noe om mitt syn jeg, synes bare at når noen sier "han var sikkert muslim",så regner jeg med at de har en grunn til det, enten fordommer eller kunnskap. At du bare kaster rundt deg med slike ting,eller har noe du ser på som muslimsk uten at du vil si hva det er, så er det fremdeles din greie. som jeg har sagt til deg fra starten, jeg kjenner mange muslimer og jeg kjenner mange svarte, og jeg er altså så håpløs at jeg ikke klarer å SE noe ved de forskjellige som forteller meg hvem som er muslim og hvem som ikke er det. Derfor synes jeg det er interessant å høre hva andre som altså ser slike ting, hva er det du ser som egj ikke ser. emn jeg er fryktelig slem som spør sånne spørsmål, skjønner jo det. Ekkelt å måtte følge opp utsagn man egentlig bare slang ut? Jeg har skjønt at du vil ha fram at jeg har fordommer, at jeg er rasist mm. Og det får du gjerne tro. Jeg har ikke noe behov for å forsvare meg. Subjektive meninger er og blir subjektive meninger. Jeg kan uansett hevde alle mulige grunner til at jeg tror det som andre kan tilbakevise, så det spiller da ingen rolle hva jeg sier. Neste gang skal jeg spørre vedkommende. Det pleier jeg å gjøre, men ikke de som prøver å slå meg ned...med hva gjør man ikke for KG. Så fikk jeg da endelig fram ditt motiv....så edelt!
aline Skrevet 1. desember 2010 #203 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har skjønt at du vil ha fram at jeg har fordommer, at jeg er rasist mm. Og det får du gjerne tro. Jeg har ikke noe behov for å forsvare meg. Subjektive meninger er og blir subjektive meninger. Jeg kan uansett hevde alle mulige grunner til at jeg tror det som andre kan tilbakevise, så det spiller da ingen rolle hva jeg sier. Neste gang skal jeg spørre vedkommende. Det pleier jeg å gjøre, men ikke de som prøver å slå meg ned...med hva gjør man ikke for KG. Så fikk jeg da endelig fram ditt motiv....så edelt! om du er rasist eller ei aner ikke ejg, jeg kjenner deg ikke og har dermed ingen aning eller interesse av om du er rasist eller ikke. Du har overhode ikke fått frem "mitt motiv", du tror, nok en gang, at du vet noe om noen som du ikke kjenner. Og jeg har ingen interesse av at du spør en som holder på å slå deg ned hva slags religion han har, religionen hans er uviktig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #204 Skrevet 1. desember 2010 Kriminalitet i svart og hvitt, http://www.vdare.com/morgan/101122_crime.htm "I USA i 2005 ble 37 460 hvite kvinner seksuelt misbrukt eller voldtatt av en svart mann, mens mellom null og ti svarte kvinner ble seksuelt misbrukt eller voldtatt av en hvit mann. Hva dette betyr er at hver dag i USA blir over hundre hvite kvinner voldtatt eller seksuelt overfalt av en svart mann. " http://archive.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=26368% 20 "Svarte var ansvarlige for 66 prosent av alle voldelige forbrytelser i første halvår av 2009 (selv om de bare var 23 prosent av New Yorks befolkning). Svarte var ansvarlige for 80 prosent av alle skyteepisoder i første halvår av 2009. Sammen var svarte og latinamerikanere ansvarlige for 98 prosent av alle skyteepisodene. Svarte var ansvarlige for nesten 70 prosent av alle ran. Hvite var ansvarlige for fem prosent av alle voldelige forbrytelser i første halvår 2009, selv om de utgjør 35 prosent av New Yorks befolkning. De var ansvarlige for 1,8 prosent av alle skyteepisodene og mindre enn 5 prosent av alle ran. Ansiktet til den voldelige kriminaliteten i New York er med andre ord, som i alle andre store amerikanske byen, nesten utelukkende svart og brunt. http://www.city-journal.org/2010/eon0514hm.html Svarte og latinamerikanere begår nesten alle voldelig kriminalitet i USA. http://www.colorofcrime.com/colorofcrime2005.pdf "Overlagt drap og drap er tilsvarende fordelt. Svarte er ansvarlige for 53,8% og Hispanics utgjør 36,4% mens hvite utgjør 7,1% " " 90,2 prosent av de arresterte for drap og 96,7 prosent av de arresterte for skyteepisoder er svarte eller Hispanics. http://voices.washingtonpost.com/postpartisan/2010/11/post_9.html 1
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #205 Skrevet 1. desember 2010 om du er rasist eller ei aner ikke ejg, jeg kjenner deg ikke og har dermed ingen aning eller interesse av om du er rasist eller ikke. Du har overhode ikke fått frem "mitt motiv", du tror, nok en gang, at du vet noe om noen som du ikke kjenner. Og jeg har ingen interesse av at du spør en som holder på å slå deg ned hva slags religion han har, religionen hans er uviktig for meg. Herregud, hvorfor stiller du meg spørsmål da? Du vil vel ha svar? Og du har da sagt hvorfor du spør! Dette blir bare mere og mere absurd.
Gjest Vampen Skrevet 1. desember 2010 #206 Skrevet 1. desember 2010 Alle syntes sikkert det er helt grei at det mest brukte navnet på nyfødte barn i Oslo er Mohammed. Sier litt om hva vi har å se frem til. Eventuelt sier det også litt om at muslimer lider av akutt dårlig fantasi når det gjelder guttenavn. Av antall nyfødte gutter med muslimske foreldre, så kan du banne på at nettopp Mohammed blir brukt i ganske mange prosent av tilfellene.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #207 Skrevet 2. desember 2010 Eventuelt sier det også litt om at muslimer lider av akutt dårlig fantasi når det gjelder guttenavn. Av antall nyfødte gutter med muslimske foreldre, så kan du banne på at nettopp Mohammed blir brukt i ganske mange prosent av tilfellene. Over 40% av barna som begynner på skolen i Oslo har utenlandske foreldre, så det er jo ikke bare det at muslimer ønsker å kalle opp sønnen etter det perfekte menneske som ikke hadde noen svakheter og som ikke kan kritiseres som fører til det store antallet Muhammeder.
aline Skrevet 2. desember 2010 #208 Skrevet 2. desember 2010 Herregud, hvorfor stiller du meg spørsmål da? Du vil vel ha svar? Og du har da sagt hvorfor du spør! Dette blir bare mere og mere absurd. nemlig, jeg vil ha ett svar. Men det regner jeg med at jeg aldri får, så ikke stress. jeg synes det ble litt festlig å terge deg, men nå er jeg egentlig litt lei av det. Du skal (antagelig) få fred nå.
aline Skrevet 2. desember 2010 #209 Skrevet 2. desember 2010 Over 40% av barna som begynner på skolen i Oslo har utenlandske foreldre, så det er jo ikke bare det at muslimer ønsker å kalle opp sønnen etter det perfekte menneske som ikke hadde noen svakheter og som ikke kan kritiseres som fører til det store antallet Muhammeder. Dersom du skal bruke statistikk på den måten i en anti-muslim-tråd, bør du vel egentlig også kunne vise hvor mange av de barna du her omtaler som faktisk er muslimer. (sier ikke at ikke flesteparten av dem er muslimer, jeg vet ikke, men at de er utlendinger betyr ikke at de er muslimer, så det er jo faktisk litt vesentlig.)
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2010 #210 Skrevet 2. desember 2010 nemlig, jeg vil ha ett svar. Men det regner jeg med at jeg aldri får, så ikke stress. jeg synes det ble litt festlig å terge deg, men nå er jeg egentlig litt lei av det. Du skal (antagelig) få fred nå. Jeg sier jo at det er min subjekttive mening! Hvordan KAN det bevises? ER du dum du eller?' Du er faen meg syk i hodet. Du gjør dette kun for å være mest mulig råtten og jævlig, ikke for å ha det festligt. Håper modereator sperrer deg ute for livstid.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2010 #211 Skrevet 2. desember 2010 Jeg sier jo at det er min subjekttive mening! Hvordan KAN det bevises? ER du dum du eller?' Du er faen meg syk i hodet. Du gjør dette kun for å være mest mulig råtten og jævlig, ikke for å ha det festligt. Håper modereator sperrer deg ute for livstid. Og det er vel en "straff" i tråd med muslimenes tankegang..vel, de bruker vel kanskje mest dødstraff men..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #212 Skrevet 2. desember 2010 Ja, da har det sjedd igjen. Jeg lurer om dere hadde forsvart utlendinger når det er deres tur? Overfallsvoldekt i Oslo
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. desember 2010 #213 Skrevet 2. desember 2010 Ja, da har det sjedd igjen. Jeg lurer om dere hadde forsvart utlendinger når det er deres tur? Overfallsvoldekt i Oslo I fare for å melde meg på en debatt som alt er langt ute å kjøre. Ja, det hadde jeg. Som jeg alltid gjør, forsvarer jeg de som er uskyldige, og mener at rettssystemet skal ta seg av de som bryter loven. Derfor vil jeg forsvart "utlendinger" som gruppe, fordi den inkluderer noen av mine beste venner, som ikke kunne funnet på å gjøre noe sånt! Og all ære til Aline og Vampen for at dere holdt ut så lenge
aline Skrevet 2. desember 2010 #214 Skrevet 2. desember 2010 Jeg sier jo at det er min subjekttive mening! Hvordan KAN det bevises? ER du dum du eller?' Du er faen meg syk i hodet. Du gjør dette kun for å være mest mulig råtten og jævlig, ikke for å ha det festligt. Håper modereator sperrer deg ute for livstid. Jada, jeg er dum og syk og en råtten jævel som driver og spør deg spørsmål du ikke kan svare på, men DU driver ikke med personhets neeeida.. Det er du som bryter reglene her, er du klar over det? Men siden jeg har ertet deg opp og du lar deg terge, skal jeg ikke rapportere deg. I fare for å melde meg på en debatt som alt er langt ute å kjøre. Ja, det hadde jeg. Som jeg alltid gjør, forsvarer jeg de som er uskyldige, og mener at rettssystemet skal ta seg av de som bryter loven. Derfor vil jeg forsvart "utlendinger" som gruppe, fordi den inkluderer noen av mine beste venner, som ikke kunne funnet på å gjøre noe sånt! Og all ære til Aline og Vampen for at dere holdt ut så lenge Ja, jeg ville gjort akkurat det samme! Jeg forsvarer de som er uskyldige, uansett hva slags religion de tilhører eller land de kommer fra. Rettssystemet må være de som tar seg av kriminelle, og de kriminelle er det vel ingen som forsvarer. veeel.. jeg har vel mest holdt ut fordi jeg har syntes det er festlig at det å bli stilt spørsmål rundt uttalelser er fryktelig dårlig gjort. Da må man jo SVARE!!! Men av og til går det en liten faan i meg.
mousepad Skrevet 2. desember 2010 #215 Skrevet 2. desember 2010 Ja, da har det sjedd igjen. Jeg lurer om dere hadde forsvart utlendinger når det er deres tur? Overfallsvoldekt i Oslo Jeg tror man må greie å sette de overfallsvoldtektene litt i perspektiv . Var det ikke 47 anmeldte overfallsvoldtekter i alt , over en periode på 3 år i hele Oslo og Oslo har noe sånt som 140 000 innvandrere . Hvis da i tillegg flere av disse overfallsvoldtektene har samme gjerningsmann , så er det jo en utrolig liten andel av innvandrerne som faktisk driver med dette , men allikevel så ønsker noen å holde alle de andre innvandrerne ansvalige for forbrytelser bare et fåtall begår . 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #216 Skrevet 2. desember 2010 (endret) I fare for å melde meg på en debatt som alt er langt ute å kjøre. Ja, det hadde jeg. Som jeg alltid gjør, forsvarer jeg de som er uskyldige, og mener at rettssystemet skal ta seg av de som bryter loven. Derfor vil jeg forsvart "utlendinger" som gruppe, fordi den inkluderer noen av mine beste venner, som ikke kunne funnet på å gjøre noe sånt! Og all ære til Aline og Vampen for at dere holdt ut så lenge De kan kalles naive. Jeg har vært der en gang jeg også.. Jeg stemte SV og trodde alle var snille og fredelige. For i det idelle samfunnet hadde faktisk SV vært et svært godt parti, men slik er det jo ikke. Norge og resten av vesten, da spesielt Europa står i dag over utallige utfordringer. Jeg vil råde alle til å se "det muslismke brorskap", en dokumentar om hvordan muslimer åpenlyst sitter å forklarer hvordan de skal ta over Europa gjennom å få mange barn, og andre slibrige strategier. De kan selvsagt ikke få overtaket gjennom makt, så de bruker vår ytringsfrihet mot oss.. Jeg mener at personer som konverterer til islam vender ryggen til demokratiet og ytringsfriheten! Endret 2. desember 2010 av Iah
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #217 Skrevet 2. desember 2010 Ja, da har det sjedd igjen. Jeg lurer om dere hadde forsvart utlendinger når det er deres tur? Overfallsvoldekt i Oslo det er helt utrolig! Norske jenter er fritt vilt for afrikanske menn! Når skal regjeringen sette ned foten?? Kokoer over for meg når jeg leser slikt! 3
Gjest Dunga Skrevet 2. desember 2010 #218 Skrevet 2. desember 2010 Jentene får bevæpne seg, sånn som i USA. Hvis de blir forsøkt voldtatt, kan de skyte voldtektsmannen i nødverge. Det er lov å forsvare seg, selv i Norge. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #219 Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror man må greie å sette de overfallsvoldtektene litt i perspektiv . Var det ikke 47 anmeldte overfallsvoldtekter i alt , over en periode på 3 år i hele Oslo og Oslo har noe sånt som 140 000 innvandrere . Hvis da i tillegg flere av disse overfallsvoldtektene har samme gjerningsmann , så er det jo en utrolig liten andel av innvandrerne som faktisk driver med dette , men allikevel så ønsker noen å holde alle de andre innvandrerne ansvalige for forbrytelser bare et fåtall begår . Perspektivet er ganske enkelt. ALLE de 47 anmeldte ble begått av utlendinger. Er ikke det et signal om at noe må gjøres?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #220 Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror man må greie å sette de overfallsvoldtektene litt i perspektiv . Var det ikke 47 anmeldte overfallsvoldtekter i alt , over en periode på 3 år i hele Oslo og Oslo har noe sånt som 140 000 innvandrere . Hvis da i tillegg flere av disse overfallsvoldtektene har samme gjerningsmann , så er det jo en utrolig liten andel av innvandrerne som faktisk driver med dette , men allikevel så ønsker noen å holde alle de andre innvandrerne ansvalige for forbrytelser bare et fåtall begår . Nå er jo innvandrere grovt overrepresentert i alle voldtektssaker i Oslo, ikke bare overfallsvoldtekter, som helt korrekt utgjør relativt få av det totale antallet voldtekter. Menn fra ikke-vestlige land står for 70% av alle anmeldte voldtekter i Oslo. I Oslo er ikke en eneste overfallsvoldtekt begått av etniske nordmenn. Så lenge slike som deg insisterer på at man ikke skal se noe som helst slags mønster i disse overgrepene så vil grusomhetene bare fortsette, og bevegelsesfriheten til kvinner, som man tidligere har tatt for gitt, blir stadig mindre. Dersom det hadde vært etniske nordmenn som hadde overfalt og voldtatt dusinvis av innvandrerjenter, så hadde himmel og helvete blitt satt i bevegelse, store fakkeltog i gatene, rasismeanklager hadde fløyet rundt, innvandrerbefolkningen hadde blitt hysteriske og hatt lynsjestemning på nordmenn og nordmenn måtte gå i seg selv og sett på holdningene sine. Men siden det er utenlandske menn som er overgriperne og norske kvinner som er ofrene så forbigås det hele med stillhet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå