Gå til innhold

Voldelige utlendinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde det vært fare for en voldtektsmann å bli tilbakesendt og drept i hjemlandet hadde han jo ikke voldtatt heller! Greit at voldtektsmann er det mest ynkelige jeg kan tenke meg, men de er ikke totalt idioter. Handling og konsekvens anyone? I Norge har vi nemlig ikke konsekvenser lengre! Fritt fram for å voldta norske jenter! Og de muslimske som blir voldtatt holder kjeft for å ikke bli .. drept? Voldtatt igjen?

Jeg blir så provosert av de norske politikerne som har null respekt for norske jenters sikkerhet!

Og til dere som mener nordmenn skal slutte å være rasistiske. Jeg skal slutte å være rasist den dagen innvandringssituasjonen er under kontroll, og det ikke er overvekt av utenlandske kriminelle i dette landet! Jeg skal slutte å være rasist den gangen jeg føler meg like tygg på den siden av den mørke bakgaten med en gjeng somaliere enn den siden med en gjeng norske gutter.

Du bør nok sette deg bedre inn i saker før du bestemmer deg for å være rasist. Hvis du ikke mener dødsstraff er en passende konsekvens for utlendinger, altså ulikhet for loven, er konsekvensene for utenlandske kriminelle de samme som for norske. Sett bort ifra de som kan utvises med hjemmel i utlendingsloven.

http://www.une.no/sakstyper/Utvisning-etter-utlendingslovens--29-OG-30/

Se blant annet side ti her: http://www.uio.no/studier/emner/jus/jus/JUR5120/v09/undervisningsmateriale/Utvisning%20av%20kriminelle_meidell.pdf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo innvandrere grovt overrepresentert i alle voldtektssaker i Oslo, ikke bare overfallsvoldtekter, som helt korrekt utgjør relativt få av det totale antallet voldtekter. Menn fra ikke-vestlige land står for 70% av alle anmeldte voldtekter i Oslo.

En skal også huske på her at det feks i hele 2007 bare ble registrert 161 anmeldte voldtekter i hele Oslo . Innvandrere er overrepresentrert på denne statistikken , men selv om 70 % av disse voldtektene ble begått av innvandrere , så er det jo fremdeles en svært liten andel av innvandrerne totalt sett , som er voldtektsforbrytere . (Noen sånt som litt under en promille )

• Liker 1
Skrevet

Dette argumentet om at de fleste ikke blir anmeldt er et dårlig argument. Det brukes gjerne i propagandasammenheng med at de fleste voltas av en de kjenner. Logikken som føres er altså at nordmenn nok egentlig er like ille.

Tvertimot er det overveiende sannsynlig at overrepresentasjonen er langt større enn det de anmedlte voldtektene viser. Æreskulturen gjør at mange slett ikke tør å anmelde voldtekter begått av innvandrere, ikke bare pga voldt og trusler, og enda verre er det for alle de muslimske jentene som det er mye høyere terskel for at de anmelder enn det norske jenter gjør. Ikke bare pga språkproblemer, eller uvitenhet om det norske politisystemet, men pga at å få stempelet som en kvinne som har blitt voldtatt og har mistet sin ære er ekstremt skamfullt i disse kulturene hvor de fleste anmeldte voldtektsmenn i Oslo kommer fra, som kurdere, somaliere, pakistanere, irakere osv.

Det er underlig at du oppfatter det som propaganda, mener du at det er løgn?? Poenget er at voldtekt er et kjempestort samfunnsproblem som ikke bør begrenses til å handle om kriminelle ikke-vestlige innvandrere. Statistikken som fremføres gir et galt bilde av realiteten når faktum er at den er ekstremt mangelfull. Det gjelder for alle voldtekter, uavhengig av om det er en nordmann eller utlending som voldtar eller blir voldtatt. Hvorfor er du så etnisk orientert?

Skrevet

Det er underlig at du oppfatter det som propaganda, mener du at det er løgn?? Poenget er at voldtekt er et kjempestort samfunnsproblem som ikke bør begrenses til å handle om kriminelle ikke-vestlige innvandrere. Statistikken som fremføres gir et galt bilde av realiteten når faktum er at den er ekstremt mangelfull. Det gjelder for alle voldtekter, uavhengig av om det er en nordmann eller utlending som voldtar eller blir voldtatt. Hvorfor er du så etnisk orientert?

Det er propaganda. Altså et bevisst forsøk på å føre folk bak lyset. All god propaganda har enkelte opplysninger i seg som er korrekte. Det er det som gjør propaganda effektivt.

Formålet med propagandaen er klar. Forsøke å få folk, og spesielt kvinner, til å tro at menn fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden IKKE voldtar noe mer enn andre. Kvinner har altså ingenting å frykte. Jeg synes denne propagandaen er ondskapsfull, fordi man ønsker bevisst å feie den ubehagelige sannheten under teppet, og det fører til at disse grusomme overgrepene kan fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...