Gjest Toffen Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 80-90% av alt trøbbel stammer fra våre nye, glade landsmenn. Men de er jo så veldig kjekke og spennende, så dette må vi nok tåle likevel. Jammen har det skjedd mye i Oslo de siste 20 årene, om 20 år fra nå er hvite mennesker en sjeldenhet i hovedstaden, de har rømt opp i fjellene som Apache-indianere og prøver å få til en harmonisk tilværelse. http://www.dagbladet.no/2010/11/23/nyheter/utelivsbransjen/uteliv/innenriks/14362158/ 6
Heisannmannen Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Det var jo fryktelig god forskning det var basert på. Slossing på byen, og medias behov for å gjør det verre enn det oppleves for oss som faktisk er på byen, har alltid vært der. Toffen, hvis 80-90% av bråket du opplever på byen startes av utledninger så må du frekventere helt andre steder enn jeg. Noe forteller meg at du, som sos rasisme og tante Olga, er nok en person som har ræva lite erfaring fra byen, men likevel skal uttale seg. For all del, det skjer gnisninger hvis du får en haug med halvgamle pirattaxisjåfører, etniske nordmenn og få damer å velge mellom i lokalet, men det forårsakes ikke bare av sjåførene. Vakta kommer bare med en dårlig unnskyldning. Sannheten er, som en annen nevner, at du mister oss pengesterke nordmenn hvis utestedet får rykte på seg for å være et utlendingssted. Vi drar ikke ut for å å lære om andre kulturer. Vi drar ut for å treffe folk som oss selv. Hvite eller svarte, samme faen, men henger det en gjeng med eldre utlendinger der med nittitallsdresser så mister du først jenter og så nordmenn som legger igjen penger i baren. 3
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Vi har dratt på oss en masse problemer. Det går nesten ikke en dag uten at det er mord og spetakkel, og de som står bak er nesten uten unntak utlendinger/ikke-etniske nordmenn. Bare på et tiår er hovedstaden nærmest ugjenkjennelig, og man må tenke over hva man gjør og hvor man går når man beveger seg utendørs. 3
Heisannmannen Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Vi har dratt på oss en masse problemer. Det går nesten ikke en dag uten at det er mord og spetakkel [...] Nå er det vel sånn ca 50 drap i året i Norge, uavhengig av gjerningspersonens bakgrunn. 1
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Det går nesten ikke en dag uten at det er mord og spetakkel, og de som står bak er nesten uten unntak utlendinger/ikke-etniske nordmenn. Den påstanden der skal du få lov til å dokumentere. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Jeg er så ubeskrivelig lei alt det negative fokuset på utlendinger. En ting er om det hadde vært berettiget og at en klarte å skille mellom minoriteten som faktisk har gjort noe galt og majoriteten som er uskyldige. Tenk om vi ærlige og gode borgere hadde blitt mikset sammen med kriminelle slik at alle sammen ble omtalt som kriminelle. Går det ikke an å være bittelitt nyansert hvertfall? Den statistikken høres ut som en svært dårlig "begrunnelse" for hvorfor de diskriminerer folk med en annen hudfarge. Det kalles rasisme. 3
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 80-90% av alt trøbbel stammer fra våre nye, glade landsmenn. http://www.dagbladet.no/2010/11/23/nyheter/utelivsbransjen/uteliv/innenriks/14362158/ Har du tatt deg bryderiet med å lese artikkelen, eller ble du blendet av den fengende overskriften? Jeg skal hjelpe deg; Bo Vivike påstår at 80-90% av bråket på hans utested begås av ikke-vestlige innvandrere. Som det påpekes her er det all grunn til å tro at det kan ligge en del andre motiver bak hans ønske om å nekte svartmuskede guttunger inn på utestedet sitt, så dette tallmaterialet bør man ta med en gedigen neve salt. Og tror du kanskje også at noe av grunnen til at de lager bråk er fordi de blir nektet inngang på bakgrunn av etnisitet? Det er i allefall ikke helt usannsynlig? Sentrum politistasjon tilbakeviser også disse påstandene, men det bet du deg kanskje ikke særlig merke i? .. og ser vi på landsbasis er nok andelen innvandrerbråkmakere forsvinnende liten i forhold til norske slåsskjemper Folk som lager bråk og kvalm på byen er noen lavpanna idioter uansett etnisitet, men rett skal være rett. 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Vi nordmenn vi jo bare forstå at disse menneskene har hatt det vondt og må få hjelp av oss. Den hjelpen innebærer penger til et sted å bo, mat, klær og alt annet de måtte trenge. Vi må ikke forlange at de jobber eller går på skole for de har jo hatt det vondt! Vi må også godta at de selger litt dop og annet fanteri, for de har jo hatt det vondt! Siden de er så kulturelt forvirrede og ikke tåler norske kvinners klesstil, så må de jammen få lov til å voldta oss. Det skulle da bare mangle. Såpass må vi tåle dere! Knivstikker de noen på byen så må vi for all del ikke nevne hudfarge. Nordmenn gjør det jo, så da må vi de også få lov. Vi trenger flere kriminelle i tillegg til våre egne. Så det er flott at vi importerer flere! Det er også helt greit at de danner gjenger. Vi ønsker at Norge skal bli et ghetto-land med tiden, så da er vi på rett vei. Heia Norge! 6
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Vi nordmenn vi jo bare forstå at disse menneskene har hatt det vondt og må få hjelp av oss. Den hjelpen innebærer penger til et sted å bo, mat, klær og alt annet de måtte trenge. Vi må ikke forlange at de jobber eller går på skole for de har jo hatt det vondt! Vi må også godta at de selger litt dop og annet fanteri, for de har jo hatt det vondt! Siden de er så kulturelt forvirrede og ikke tåler norske kvinners klesstil, så må de jammen få lov til å voldta oss. Det skulle da bare mangle. Såpass må vi tåle dere! Knivstikker de noen på byen så må vi for all del ikke nevne hudfarge. Nordmenn gjør det jo, så da må vi de også få lov. Vi trenger flere kriminelle i tillegg til våre egne. Så det er flott at vi importerer flere! Det er også helt greit at de danner gjenger. Vi ønsker at Norge skal bli et ghetto-land med tiden, så da er vi på rett vei. Heia Norge! Konklusjon: er man ikke en rabiat innvandrerhater har man et dypt og brennende ønske om et kriminelt anarki. Gratulerer, du vant dagens pris for uintelligent stråmannsargumentasjon. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Konklusjon: er man ikke en rabiat innvandrerhater har man et dypt og brennende ønske om et kriminelt anarki. Gratulerer, du vant dagens pris for uintelligent stråmannsargumentasjon. Kom det fra ei tydeligvis svært tomskalla og jævla naiv tuppe. På grunn av sånne som deg er samfunnet vårt ikke trygt for noen lenger. Kanskje du holder kjeft den dagen du blir brutalt voldtatt og slått helseløs fordi du har litt kort skjørt på deg. Sånne som deg trenger det for å åpne øynene. 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 .. og ser vi på landsbasis er nok andelen innvandrerbråkmakere forsvinnende liten i forhold til norske slåsskjemper Ok. Så lenge nordmenn er i flertall så er det greit at de er voldelige?
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Ok. Så lenge nordmenn er i flertall så er det greit at de er voldelige? Hadde vært interessant å høre det intelligente resonnementet bak denne konklusjonen
Gjest Bernt Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Kom det fra ei tydeligvis svært tomskalla og jævla naiv tuppe. På grunn av sånne som deg er samfunnet vårt ikke trygt for noen lenger. Kanskje du holder kjeft den dagen du blir brutalt voldtatt og slått helseløs fordi du har litt kort skjørt på deg. Sånne som deg trenger det for å åpne øynene. Skal vi ikke roe oss litt ned nå? 3
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #14 Skrevet 24. november 2010 (endret) Kom det fra ei tydeligvis svært tomskalla og jævla naiv tuppe. På grunn av sånne som deg er samfunnet vårt ikke trygt for noen lenger. Kanskje du holder kjeft den dagen du blir brutalt voldtatt og slått helseløs fordi du har litt kort skjørt på deg. Sånne som deg trenger det for å åpne øynene. Så fordi jeg innehar den mentale kapasiteten til å forstå at det finnes mer plausible og dyptgående årsaker til at det oppstår problemer i integreringen, kulturkollisjoner og radikalisering i verden i dag enn at "de" er onde og "vi" er gode fortjener jeg å bli satt på plass en gang for alle av en hensynsløs (antagelig muslimsk) voldsmann? Er det det du mener? Vet du, jeg beklager at jeg ikke deler den paranoiaen du har overfor mørkhudede da jeg ser at de problemene som oppstår i veldig stor grad er en konsekvens globaliseringen av verden og av de krigene som føres mot deler av den muslimske verden for tiden. Jeg tror ikke på en overordnet verdensomspennende plan om at muslimene skal drepe alle vantro etter at de har sugd den norske statskassa tom for penger og pult i filler alt med puls. Du må gjerne gå rundt å tro at verden er så endimensjonal og banal, men det gir deg ikke rett til å ønske at jeg skal lide fordi jeg mener noe annet. Hvis du skal være så stygg i munnen din burde du i allefall tørre å stå fram med nick. Kjerring. Endret 24. november 2010 av Salamandra 5
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #15 Skrevet 24. november 2010 Vel, det var vel dine ord jeg spurte deg om Einstein, men si meg en ting. Siden du er så veldig agressiv og rakker ned på andre sin intelligens. Du er ikke tilfeldigvis en negermadrass? Syns du føler deg litt truffet her Se her ja, her kommer hedersbetegnelsene haglende. Nigga'lover mener du? Judenlieber? Moderator? 3
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #16 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg ber forresten moderator om å ikke fjerne noen av innleggene i denne tråden, jeg synes det er viktig at folk ser hvordan rasisme i Norge er i dag. Den er i blogger og diskusjonstråder på internett, folk tagger ikke "Pakkis go home" på husvegger lenger. Same shit, new wrapping. Endret 24. november 2010 av Salamandra 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #17 Skrevet 24. november 2010 Det er vel ikke så rart at nordmenn er overrepresentert siden vi faktisk er i flertall. Jeg skjønner heller ikke hvorfor dere skal ha henvisning til alt. Den som har fulgt litt med vet at SAMTLIGE overfallsvoldekter i Oslo den siste tiden har blitt begått av innvandrere. Jeg syns heller ikke det er så rart at folk reagerer når det er en innvandrer som begår lovbrudd. Da spesiellt voldelige. De kommer hit for å få hjelp og det har de fått. Man skulle vel tro de ville vise litt mer takknemlighet enn å bite i handa som mater dem. Jeg klarer ikke helt å syns synd på dem når vi har gitt dem trygghet og de svarer med å voldta noen. Man ikke forsvare en slik handling uansett bakgrunn! Dessuten ødelegger de for de som vil intergrere seg, gå på skole og jobbe. Volden man leser om skaper rasisme uten man vil eller ikke. Innvandrerforeninger burde jobbe mye mer med sine egne for skape andre holdninger også blandt dem. Historien med det homofile paret som ble sparket av innvandrere, gjør heller ikke saken noe bedre. Det viser bare at de er fulle av fordommer selv. Jeg syns det blir feil når det er vi som skal forstå oss ihel på dem, legge all rasisme til side og gjøre hva vi kan for å interegrere dem. Kan vi ikke forlange det samme tilbake? 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #18 Skrevet 24. november 2010 41 voldtekter de siste årene. ALLE av innvandrere. Er ikke dette et problem så vet ikke jeg........ 2
Salamandra Skrevet 24. november 2010 #19 Skrevet 24. november 2010 (endret) 41 voldtekter de siste årene. ALLE av innvandrere. Er ikke dette et problem så vet ikke jeg........ Det finnes ingen som ikke synes det er et alvorlig problem. Det er bare det at noen av oss mye heller vil diskutere hva vi skal gjøre med det enn å demonisere 1.3 milliarder muslimer. Endret 24. november 2010 av Salamandra 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #20 Skrevet 24. november 2010 Det finnes ingen som ikke synes det er et alvorlig problem. Det er bare det at noen av oss mye heller vil diskutere hva vi skal gjøre med det enn å demonisere 1.3 milliarder muslimer. Nå tror jeg du har missforstått veldig her. Det er ingen i denne tråden som har demonisert 1.3 milliarder muslimer. Her snakker vi om innvandrere som begår lovbrudd, ikke de som er lovlydige. Forresten så er ikke alle kriminelle innvandrere muslimer. Så nå var det vel du som dro alle over en kam?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå