Gå til innhold

Voldelige utlendinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå tror jeg du har missforstått veldig her. Det er ingen i denne tråden som har demonisert 1.3 milliarder muslimer.

Her snakker vi om innvandrere som begår lovbrudd, ikke de som er lovlydige.

Forresten så er ikke alle kriminelle innvandrere muslimer. Så nå var det vel du som dro alle over en kam?

Startinnlegget er ikke akkurat saklig, dokumentert og poengtert. Jeg oppfatter det som en kritikk av innvandrere - uansett. TS er tross alt bekymret for å bli jaget vekk av de som ikke er hvite, uansett kriminell bakgrunn eller ei.

Det er akkurat like poengløst som om jeg kun skulle postet denne linken for å konkludere med at mannfolk generelt er noen voldelige beist vi bør holde oss langt unna før de jager oss til fjells.

Men det hadde vel vært generalisering, ville det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom det fra ei tydeligvis svært tomskalla og jævla naiv tuppe. På grunn av sånne som deg er samfunnet vårt ikke trygt for noen lenger.

Kanskje du holder kjeft den dagen du blir brutalt voldtatt og slått helseløs fordi du har litt kort skjørt på deg. Sånne som deg trenger det for å åpne øynene.

Ta en chill-pill. Ingen vits i å mane frem apegenene når folk prøver å føre en sivilisert debatt.

Skrevet

Jeg synes det er underlig med alle dise SVÆRT tolerante norske kvinnene, som synes at enorm muslimsk innvandring til Norge bare er positivt.

De skjønner ikke at deres barnebarn selvfølgelig vil få det tøft i fremtiden, spesielt jentene. Muslimer i Norge vil ikke integreres, tvert i mot vil de presse sitt levesett på vertsnasjonen, bare de blir mange nok.

Muslimske land er stort sett tredjerangs nasjoner, de får ikke til særlig mye sett i forhold til vesten og USA. Dette skyldes antakelig at de ikke har klart å frigjøre seg fra Koranen, slik vesten har klart å frigjøre seg fra bibelen. Koranen er fortsatt de muslimske landenes "grunnlov", og prestene bestemmer alt for mye. Når disse nasjonene i praksis stenger 50% av egen befolkning (dvs. alle kvinner) ute fra utdannelse og gode jobber, er det jo ikke særlig håp. Hadde ikke midt-østen hatt mye olje, hadde landene der vært like fortapt som Afrika.

Når fikk en muslim sist Nobelprisen innenfor en vitenskapelig disiplin ?

• Liker 4
Gjest Zeta Jones
Skrevet

Her er svaret: De har vunnet 2 ganger.

Comparison of Arab and Jewish Nobel Prize Winners

Arab/Islamic Nobel Prize Winners

From a pool of 1.4 BILLION Muslims which are 20% of the world's population (2 out of every 10 people)

Literature

1988 - Najib Mahfooz

Peace

1978 - Anwar El-Sadat

1994 - Yasser Arafat *

2003 - Shirin Ebadi

Chemistry

1999 - Ahmed Zewail

Physics

Abdus Salam

Til sammenligning har jøder vunnet 170 Nobelpriser, til tross for at de bare utgjør 12 millioner mennesker.

Skrevet

Jeg synes det er underlig med alle dise SVÆRT tolerante norske kvinnene, som synes at enorm muslimsk innvandring til Norge bare er positivt.

De skjønner ikke at deres barnebarn selvfølgelig vil få det tøft i fremtiden, spesielt jentene. Muslimer i Norge vil ikke integreres, tvert i mot vil de presse sitt levesett på vertsnasjonen, bare de blir mange nok.

Muslimske land er stort sett tredjerangs nasjoner, de får ikke til særlig mye sett i forhold til vesten og USA. Dette skyldes antakelig at de ikke har klart å frigjøre seg fra Koranen, slik vesten har klart å frigjøre seg fra bibelen. Koranen er fortsatt de muslimske landenes "grunnlov", og prestene bestemmer alt for mye. Når disse nasjonene i praksis stenger 50% av egen befolkning (dvs. alle kvinner) ute fra utdannelse og gode jobber, er det jo ikke særlig håp. Hadde ikke midt-østen hatt mye olje, hadde landene der vært like fortapt som Afrika.

Hei MAX-rasist. Hvor mange muslimer er det i Norge?

Skrevet

Det finnes ingen som ikke synes det er et alvorlig problem.

Det er bare det at noen av oss mye heller vil diskutere hva vi skal gjøre med det enn å demonisere 1.3 milliarder muslimer.

Ja, hva skal vi gjøre med det da?

For det er selvsagt VI som skal gjøre noe med det, ikke sant? Alt som skjer, er vår feil. Det er vi som ikke er flinke nok på integrering, vi skulle gjort det ene eller det andre, da hadde alt blitt bra.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Man kan begynne å lure når muslimske jenter ler og sier nei når de blir spurt om de vil gå inn samme inngang som muslimske menn og om de vil sitte ved siden av de. Hønsehjerner??...og snart er visst et flertall av etnisk norske det også..Men det er jo ikke sikkert det er de etniske norske som svarer her! De muslimske jentene har jo allerede vist hva de er i stand til å tenke..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, hva skal vi gjøre med det da?

For det er selvsagt VI som skal gjøre noe med det, ikke sant? Alt som skjer, er vår feil. Det er vi som ikke er flinke nok på integrering, vi skulle gjort det ene eller det andre, da hadde alt blitt bra.

Ja, selvsagt skal VI, vi som borgere, vi som staten, vi som samfunn, vi som vil ha en slutt på dette, gjøre noe med det.

Vi-begrepet innbefatter selvsagt også de muslimene som ikke ønsker denne utviklingen (flesteparten), selv om det åpenbart er uvant for deg å tenke på dem som annet enn "dem"

(For du lever vel ikke i den villfarelsen at du tror voldtekt er tillatt i Islam?)

Endret av Salamandra
  • Liker 1
Skrevet

Ja, selvsagt skal VI, vi som borgere, vi som staten, vi som samfunn, vi som vil ha en slutt på dette, gjøre noe med det.

Vi-begrepet innbefatter selvsagt også de muslimene som ikke ønsker denne utviklingen (flesteparten), selv om det åpenbart er uvant for deg å tenke på dem som annet enn "dem"

(For du lever vel ikke i den villfarelsen at du tror voldtekt er tillatt i Islam?)

Og hva skal VI gjøre?

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Min teori er: siden veldig mange fra muslimske land (f.eks Pakistan/Irak) må gifte seg med slektninger så blir det jo innavl, og da tror jeg mange blir gærne på mange måter. Om de ikke får masse deformasjoner pga innavl så blir de kanskje voldelige eller får psykiske problemer. Og derfor er det så mange utlendinger som er voldelige. Men gjelder seff ikke de som ikke er muslinger da.

Tror jeg. Uten at noen kan beskylde meg for rasisme. Det er MANNFOLK som stort sett er voldelige idioter. Her har jeg også en teori: det er fordi noen menn har høyere testosteron-nivå enn andre. Jepp, jeg har lest mye biologi og trukket mine egne konklusjoner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Man kan begynne å lure når muslimske jenter ler og sier nei når de blir spurt om de vil gå inn samme inngang som muslimske menn og om de vil sitte ved siden av de. Hønsehjerner??...og snart er visst et flertall av etnisk norske det også..Men det er jo ikke sikkert det er de etniske norske som svarer her! De muslimske jentene har jo allerede vist hva de er i stand til å tenke..

Du er klar over at disse "hønsehjernene" er overrepresentert på norske universiteter og høyskoler?

Les deg opp her

• Liker 2
Skrevet

Og hva skal VI gjøre?

For det første må vi finne ut hvem som voldtar og hvorfor?

Det vet vi vel strengt tatt lite om såvidt jeg vet.

Er det de strengt religiøse som gjør det fordi de mener alle vi vantro tøyter ikke fortjener bedre?

Er det mistilpasset arbeidsløs ungdom som får utløp for sin aggresjon mot samfunnet?

Jeg vet ikke, men det må vi nødvendigvis vite noe om før vi kan sette inn tiltak som virker.

• Liker 3
Skrevet

80-90% av alt trøbbel stammer fra våre nye, glade landsmenn.

Syntes også kanskje at du burde lest hele artikkelen og ikke bare overskriften og fått med deg det at Politiet , som feks ikke har et økonomisk insentiv for å stenge mørkhudede ute fra utestedene , oppfatter det slik at fulle mennesker ikke evner å stå i kø , uavhengig av hvilken hudfarge de har .

• Liker 2
Skrevet

Flesteparten er moderate?

78% av pakistanere støtter f.eks. at de som forlater islam blir drept. 78%!!!! Dette er landet hvor flest muslimer i Norge kommer fra.

http://pewglobal.org/files/pdf/265.pdf

• Liker 2
Skrevet

Syntes også kanskje at du burde lest hele artikkelen og ikke bare overskriften og fått med deg det at Politiet , som feks ikke har et økonomisk insentiv for å stenge mørkhudede ute fra utestedene , oppfatter det slik at fulle mennesker ikke evner å stå i kø , uavhengig av hvilken hudfarge de har .

Kun en politimann som er interessert i å bli nedgradert eller få sparken vil tørre å bekrefte det nattklubbeierne sier.

Forøvrig så burde heller likestillingsorganet konsentrere seg om det langt mer omfattende problemet angående muslimske menn som nekter muslimske kvinner adgang til alle utesteder, ikke bare noen utesteder nå og da.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kun en politimann som er interessert i å bli nedgradert eller få sparken vil tørre å bekrefte det nattklubbeierne sier.

Ja , det var nok også tilfelle med hun kvinnelige politibetjenten som bekreftet i den andre artikkelen , at alle anmeldte overfallsvoldtekter var gjort av innvandrere , hvem vet kanskje hun også nå står i fare for å miste jobben sin :ironi: .

Man må kunne stole på det politiet sier .

Har selv vært på byen i Oslo endel ganger og sett med egne øyne at nordmenn også ofte begynner å slåss feks i taxikøen på vei hjem , inne på utesteder etc .

Hvorfor de slåss med hverandre er ikke like enkelt å forstå av og til , men det kan være noe så bagatellmessig som at noen mener at den andre sniker i køen ol .

Endret av mousepad
Skrevet

Du er klar over at disse "hønsehjernene" er overrepresentert på norske universiteter og høyskoler?

Les deg opp her

Og da er det også skremmende at de har et slikt syn på skille mellom menn og kvinner! Da kan man jo bare tenke seg utviklingen i samfunnet, og de norske feministene vil sikkert støtte de fullt ut.

Og jada, jeg vet at muslimske jenter også kan bli leger/advokater/ingeniører osv. Jeg har selv hatt muslimske venninner fra Pakistan som fikk slike stillinger. Men de gikk ikke med hijab/burka, og jeg tror helle ikke de ville synes det er ok å skape et skille mellom menn og kvinner..men hvem vet? Det er jo tross alt noen år siden jeg kjente de, og verden har forandret seg siden den gang. De valgte til og med selv å flytte til mer norske områder i Oslo!

Skrevet

For det første må vi finne ut hvem som voldtar og hvorfor?

Det vet vi vel strengt tatt lite om såvidt jeg vet.

Er det de strengt religiøse som gjør det fordi de mener alle vi vantro tøyter ikke fortjener bedre?

Er det mistilpasset arbeidsløs ungdom som får utløp for sin aggresjon mot samfunnet?

Jeg vet ikke, men det må vi nødvendigvis vite noe om før vi kan sette inn tiltak som virker.

Eller kansje det er ingen av delene, men en ekstremt mannsjåvinistisk kultur hvor kvinner anses annenrangs mennesker som sin fars eller sin ektemanns eiendom fra fødsel til grav og hvor kvinner som ikke verken går med hijab eller er kontrollert av sin far eller sin bror, men tvertimot går fritt rundt i samfunnet på egen hånd ikke er så farlig å voldta?

Forventer du deg virkelig noe annet enn kraftig økning av voldtekter når det strømmer på med menn fra de mest kvinnefiendtlige landene i verden hvor kvinner vanligvis ikke får gå ut av huset uten følge av en mann?

• Liker 4
Skrevet

Ja , det var nok også tilfelle med hun kvinnelige politibetjenten som bekreftet i den andre artikkelen , at alle anmeldte overfallsvoldtekter var gjort av innvandrere , hvem vet kanskje hun også nå står i fare for å miste jobben sin :ironi: .

Man må kunne stole på det politiet sier .

Har selv vært på byen i Oslo endel ganger og sett med egne øyne at nordmenn også ofte begynner å slåss feks i taxikøen på vei hjem , inne på utesteder etc .

Hvorfor de slåss med hverandre er ikke like enkelt å forstå av og til , men det kan være noe så bagatellmessig som at noen mener at den andre sniker i køen ol .

Selvsagt er det ekstremt risikofullt for en person ansatt av staten i et så utsatt område som Oslo Sentrum å gå i mot det politisk korrekte hegemoniet. Kvinnen som gikk ut med tall fra politiet er det verre å sette på plass. Dersom politiet ikke fører statistikk over slik man gjør med voldtektene så vil behandlingen av politibetjenten være nådeløs fra media og politikere som håndhever det politisk korrekte hegemoniet i Norge.

Jeg ser at du ignorerte mitt andre poeng. Er det ikke pinlig at likestillingsorganet i Norge er mer opptatt av muslimske menn enn muslimske kvinner som låses i hjemmet mens mennene drar på byen?

• Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Min teori er: siden veldig mange fra muslimske land (f.eks Pakistan/Irak) må gifte seg med slektninger så blir det jo innavl, og da tror jeg mange blir gærne på mange måter. Om de ikke får masse deformasjoner pga innavl så blir de kanskje voldelige eller får psykiske problemer. Og derfor er det så mange utlendinger som er voldelige. Men gjelder seff ikke de som ikke er muslinger da.

Tror jeg. Uten at noen kan beskylde meg for rasisme. Det er MANNFOLK som stort sett er voldelige idioter. Her har jeg også en teori: det er fordi noen menn har høyere testosteron-nivå enn andre. Jepp, jeg har lest mye biologi og trukket mine egne konklusjoner.

At det var???

Tror du skal lese mye mer teori og skaffe deg litt praksis også før du kan delta i denne type diskusjoner. :hakeslepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...