Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker deg en riktig god jul Belle!

Psst.. Og nå har jeg den nyeste dagboka di i min liste også :klemmer: Kos deg med kulen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor jule- :klem: til alle sammen!

Bare innom en liten tur før tidenes opprydning står for tur. :dåne: Selv om vi ryddet underveis i går, blir det en del glass, kopper ++ når vi har over 10 stk på besøk. :fnise:

Julekvelden var kjempekoselig. Vi fikk kjempemye fint (kaffemaskin! :hoppe: ) og vi koste oss skikkelig med brettspill etterpå. Spesielt imponert var jeg over venninne som hadde våget seg inn på mammaavdelingen for å kjøpe gave til meg. :ler:

I dag skal vi på middagsbesøk til mamma. Regner med det blir ribbe på menyen, noe jeg liker enda bedre enn pinnekjøtt. Svor...mmmmmmmm. :sikle: *gjør sin beste Homer Simpson etterligning*

Ha en strålende fin første juledag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...17 uker i dag! :overrasket::hoppe:

Og det jeg egentlig skulle skrive da jeg gikk inn i dagboken min: jeg fikk svar på blodprøvene mine i går. Blodtype A+ og antistoffer mot rubella. Først trodde jeg at det kunne være fordi jeg hadde røde hunder da jeg var to år, men så kom jeg jo på at jeg er vaksinert i senere tid også. Antistoffer er jo uansett en god ting å få positiv på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg også _lene_! :klem:

----

Jeg glemte jo helt å nevne den alleraller beste presangen jeg fikk til jul: jentetur til Riga. :hoppe: Jeg, mamma, søster og stesøster har snakket om det, at vi må gjøre det før kreket kommer. Rundt to uker før jul begynte mamma å mase litt på oss for å fastsette når vi kunne reise. Vi gjorde det, og jeg tenkte vi skulle bestille tur sammen i romjulen eller noe. Men neida. Jeg og søster åpnet presangen fra henne, og der lå det jammen en lapp hun hadde laget med dato, flytider osv. :rødme: Jeg har verdens beste mamma. :hjerte: Da bærer det avgårde til Latvia i påskeferien. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott gave fra mamman din! :jepp: Sånne overraskelser er topp :nigo:

:hoppe: for at UL er rett rundt hjørnet, det blir utrolig spennende å høre om dere finner ut av kjønn. Tror jeg har glemt å tippe? Jeg tror det blir :babygutt:

Ønsker deg en fortsatt fin jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskelsesmamma er best. :rødme: Tipping er notert Kokos! :jepp:

-----

Bare innom en liten tur før jeg skal til byen å møte bestis og typen. Sitter og koser meg med en kopp nydelig kaffe fra kaffemaskinen. :kaffekopp:

I går hadde vi en kjempekoselig kveld - etter en litt stressa dag. Jeg fikk nemlig supervondt i magen, skikkelig mensensmerter. Da friker jeg jo helt ut og tror det er verdens ende. :sjenert: Det var visst bare litt luft. :flau:

Bestis og typen kom på besøk, og vi spilte Cluedo til langt på natt. Alltid gøy med brettspill. :nigo:

I kveld skal jeg og bror på kino, og eller bare slappe av. Dersom jeg får lysten skal jeg begynne å rydde i kjøkkenskapene også. Vi skal nemlig kjøpe oss en kommode eller et skap til oppbevaring av diverse kjøkkenting. Liten skapplass på kjøkkenet er noe som skal fikses når vi skal bygge hus ihvertfall. :snurt:

Ha en strålende :sol: -fylt dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille mamman din da :rødme: det blir nok kjempe herlig med jente tur :hoppe:

Jeg må virkelig se å få i gang en jente tur med jobbvenninnene mine før jeg går ut i permisjon, vi har lenge snakket om en tur til Oslo.

Du er forresten ikke den eneste som synes magetrøbbel er skummelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilus og Devilina! :vinke: Mamman min er den besteste mamman i hele verden. :fnise:

---

Fikk nettopp mail fra KG nå...jeg har visst vunnet en kalenderluke! :overrasket: Og jeg som aldri vinner noe som helst. :hoppe: Gavepakke fra Pierre Robert på 1000 kr. :happy: Blir spennende å se hva som er oppi. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp: Kjempegøy! :nigo:

----

I morgen skal jeg forresten bestille time hos kiropraktor. Nå er jeg seriøst redd for bekkenplager altså. Jeg har hatt intense korsryggsmerter i mange dager nå, og skikkelig vondt i både rumpeballer ( :fnise: ) og lysk. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...