Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Så bra dere fikk endret ultralyden slik at mannen får være med :tommel: Hvis det var vi som hadde vært i samme situasjon ang den, så hadde vi garantert brukt IVF kortet vi også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra dere fikk endret tid på ul'en slik at mannen også kan få bli med :)

Moro at innkjøpene har begynt da, og lammeskinn er jo så deilig for den lille :hjerte:

Masse lykke til i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan godt bruke kongeblå vogn til jente. Men jeg tror nå fortsatt at det er liten gutt du bærer på :)

Venter spent på å høre hvordan det gikk på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke særlig mer tid før i kveld, men måtte bare innom for å si at jeg har en perfekt liten jente i magen. :rødme: Termin samme dato som alltid, 7.juni. :hjerte:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og klarer ikke å slutte å smile. Jeg hadde blitt like glad uansett hva det hadde blitt, men nå er det liksom så mye mer virkelig. Det er faktisk et menneske inni der. :hjerte:

Nå har vi nettopp gjort det veldig offisielt på facebook også, og det regner inn på gratulasjoner. Kjempekoselig. Jeg har jo liksom ventet på dette i 3,5 år nå. *lykkelig sukk*

Etter UL gikk vi på kjøpesenteret og kjøpte noen rosa bodyer og småting. Bare symbolsk liksom. Mannen fant en kjempefin rosa bamse som han ville ha. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente!! Gratulerer, vennen!! :rødme:

Takketakk. :nigo:

----------

Nå har jeg forresten oppdatert tickeren min og gjort den så rosa og sukkersøt som mulig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten vite at jeg har foranliggende morkake. Da er det ihvertfall ikke rart at jeg ikke har kjent kreket enda. Jeg må vel belage meg på å vente en del lengre nå. *utålmodig*

Er det forresten mulig at morkaken beveger på seg? For jeg mener å huske at den lå inn mot ryggen da vi var på UL i uke 8, men kanskje jeg misforstod. :klø:

Jordmoren som var på sykehuset var forresten kjempekoselig. Hun tok seg skikkelig god tid til å forklare alt vi så på skjermen, så vi følte vi ble veldig godt kjent med lille frøken krek. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den kan tydeligvis flytte på seg:

Ved ultralydundersøkelse før uke 20 i svangerskapet er morkaken forliggende hos 5-6% av de gravide, mens knapt 1% har forliggende morkake ved termin. Dette er fordi morkaken trekkes opp og bort fra livmoråpningen ettersom livmoren vokser og den nedre delen tøyes.

Hentet herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten frøken i magen :klem:

Nå gleder jeg meg til det er vår tur om noen dager, selv om jeg er litt bekymret også :sjenert:

Blir spennende å se om jeg har klart å gjette rett på meg selv også da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan tydeligvis flytte på seg:

Ved ultralydundersøkelse før uke 20 i svangerskapet er morkaken forliggende hos 5-6% av de gravide, mens knapt 1% har forliggende morkake ved termin. Dette er fordi morkaken trekkes opp og bort fra livmoråpningen ettersom livmoren vokser og den nedre delen tøyes.

Hentet herfra.

Det fant jeg også. Men jeg har ikke placenta previa som betyr morkake foran livmoråpningen. Jeg har placenta anterior som jeg da antar ligger en del høyere oppe enn previa. :klø: Ikke alltid like lett å bli klok på dette her. :ler:

Gratulerer med en liten frøken i magen :klem:

Nå gleder jeg meg til det er vår tur om noen dager, selv om jeg er litt bekymret også :sjenert:

Blir spennende å se om jeg har klart å gjette rett på meg selv også da :lur:

Takketakk. :nigo:

Åh, håper det går like fint for dere som for oss. Jeg var pissenervøs tidligere i dag og måtte trekke et lettelsens sukk da jeg så hjertet slå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestemt oss for vogn. :hoppe: Jeg fant ut at kongeblå ble litt for guttete, så nå skal vi gå for denne dersom det er mulig å få tak i. Jeg skal høre med Barnas Hus i morgen og forhåpentligvis få bestilt. Jenta vår kommer til å ha byens kuleste vogn. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...