Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med liten :babyjente: !! :rødme:

Jeg tippet visst feil denne gangen... Hva skjer med at alle her inne venter jente for tiden da? :ler:

Kjempekul vogn forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girlpower!!! Litt artig og se at alle jeg kjenner ellers får gutter, mens her inne på KG florerer det av :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig vogn dere har bestemt dere for.

Håper de kan bestille den i den fargen for dere på Barnas Hus!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, verdens mest rosa og klissesøte ticker! Love it! :laugh:

Morkaker på bærtur høres bare skummelt ut i min ikke-gravide verden. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ei lita jente i magen, så bra at alt sto bra til med henne!!! :hoppe:

Og kjempekul vogn - hun kommer til å bli den tøffeste jenta i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en jente i magen! :strix : Så deilig å vite at alt står bra til med henne. : )

Takk skal du ha. :klem: Det er kjempebetryggende og jeg merker jeg har fått en helt annen ro over meg nå.

Gratulerer så mye med liten :babyjente : !! :rødme :

Jeg tippet visst feil denne gangen... Hva skjer med at alle her inne venter jente for tiden da? :ler :

Kjempekul vogn forresten : )

Tusen takk. :happy: Du var ikke den eneste. Bortsett fra dere her inne, mannen og svigermormor trodde absolutt alle at det skulle bli gutt. :fnise:

Girlpower!!! Litt artig og se at alle jeg kjenner ellers får gutter, mens her inne på KG florerer det av :babyjente :

:5: Sånn er det for meg også. ''Alle'' andre skal ha gutt. Da er det litt gøy å få jente. :rødme:

Stilig vogn dere har bestemt dere for.

Håper de kan bestille den i den fargen for dere på Barnas Hus!

:klemmer :

Jeg er kjempefornøyd. :jepp: Hvis ikke bestilles den fra Sverige. Fant en skikkelig bra nettside hvor de hadde alle limited edition-vognene. Men jeg vil heller betale litt ekstra for å slippe ''risikoen'' med å bestille noe på nett. Spesielt noe så dyrt og som kan ha så store følger dersom ikke alt er i orden. :jepp:

Haha, verdens mest rosa og klissesøte ticker! Love it! :laugh :

Morkaker på bærtur høres bare skummelt ut i min ikke-gravide verden. :haar :

Jeg lurte litt på hvordan jeg skulle gjøre det (jeg liker jo blå mye bedre enn rosa), men jeg fant ut at dette måtte gjøres skikkelig. Rosa all the way. :fnise:

Morkaker var en helt grei og abstrakt ting. Helt til jeg fant ut at den også skal ut etter at kreket er ute. :redd:

Grattis med ei lita jente i magen, så bra at alt sto bra til med henne!!! :hoppe :

Og kjempekul vogn - hun kommer til å bli den tøffeste jenta i byen!

Tusen takk. :klem:

Ja, jeg klarte endelig å overtale mannen. :jepp: Vi klarte nemlig ikke å bestemme oss for noen av de vanlige fargene. Men tenk så fin den blir med litt rosa pynt og sånn. :rødme:

Når ho blir større, så vil jeg anbefale denne:

:hoho: Fantastisk. Zombieinvasjon skal man ikke kimse av. :snurt:

:jepp:

Enig. :ler:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen reist. :sukk: Kjørte ham til busstasjonen klokken halv 6 i dag morges, men klarte ikke å sovne før halv 9. Har sovet på sofaen fram til nå. Deilig.

Ingen store planer i dag egentlig. Jeg og søster skal shoppe litt når hun er ferdig på skolen, jeg skal kjøpe meg det nye Donkey Kong-spillet, jeg skal se om jeg finner et fint babyalbum og jeg skal selvsagt på Barnas Hus for å høre om de kan få tak i vogn til oss. :hoppe:

Jeg skal også, dersom jeg orker etter shopping, begynne å rydde i kjøkkenskapene. Vi har endelig fått på plass kommoden, så nå skal det organiseres og ryddes. :fnise:

Jeg tenkte også å legge ut et magebilde eller to i dag. Kanskje. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk. :nigo:

----------

Nå har jeg forresten oppdatert tickeren min og gjort den så rosa og sukkersøt som mulig. :fnise:

KAWAAAAAAAAAIIIIIIII!!!! :hjerter:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe magebilde i dag tror jeg. :sjenert: Søster skal sove her i natt, så da gidder jeg ikke å stresse med det. Jeg har et bilde fra uke 16, men når jeg ser på det i ettertid var jo kulen nesten ikke-eksisterende. :fnise: Magen har gått gjennom en ekstremforandring bare fra uke 17 til 18, så nytt bilde trengs.

Jeg fikk også forhørt meg ang. vogna på Barnas Hus. Ekspeditøren skulle først høre med andre butikker om de hadde den inne, og dersom det ikke er tilfelle skulle hun sjekke opp i om det er mulig å bestille den. Jeg er jo dødsutålmodig og vil ha svar NÅ! :fnise: Men i løpet av morgendagen skulle hun ringe sa hun, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Min C-cup BH er forresten blitt for liten. *moahahahahaha* :sexy: Søster som alltid har hatt gigantiske pupper i forhold til meg skal arve den jeg har nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har det vært stilstand i puppeveksten de siste ukene :ler: Håper jeg kan holde meg til denne størrelsen i noen måneder til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go puppene! Go puppene! :duskedame:

:fnise:

Her har det vært stilstand i puppeveksten de siste ukene :ler: Håper jeg kan holde meg til denne størrelsen i noen måneder til ;)

Heldige du. Jeg lurer egentlig på hvor dette skal ende, jeg. :sjenert: De vokser uten stans og jeg tenker med skrekkblandet fryd på hvordan de kommer til å være til slutt. :fnise: Og ikke minst hvordan de kommer til å se ut etter at all melken er borte. *ser for seg afrikanske urkvinner med skihopp-pupper* :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Sitter og koser meg med en Arpeggio fra kaffemaskinen. Skal til kiropraktoren litt senere i dag (håper ikke det blir så vondt som forrige gang, jeg har fremdeles blåmerker :redd: ) og ellers ingenting annet. Eller, jeg skal rydde på kjøkkenet da. Jeg pleier som regel å være i god form etter et kiropraktorbesøk, så satser på at jeg orker å gjøre meg ferdig i dag også og at ikke halve kjøkkenskapinnholdet blir liggende på gulvet i et par dager. :ler:

Jeg sitter også og nærmest maner fram en telefonsamtale fra Barnas Hus. Er så spent på om de får tak i barnevognen vår. Har nødig lyst til å begynne å stresse med å bestille fra Sverige, men må jeg så må jeg. Den vognen SKAL jeg ha, om vi så må kjøre bort for å hente den. Joda, mannen foreslo faktisk det i går. 10 timer én vei kanskje? Han er gal, og har like lyst på vogna som jeg har. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer!? Men da er det bare en ting å gjøre med det: lage en liten kosetur ut av det i samme slengen. Nemlig. :Nikke:

PS: dere er gale. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...