Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har slete med hodepine etter at kvalmen gav seg for ca seks uker siden, fikk meg tre stikketimer og vips så var jeg myyyyye bedre. Hodepinen er ikke helt borte, men ikke så ille at jeg har lyst å dunke hodet i veggen eller bare ligge i et mørkt kaldt rom og grine.

Akupunktur hjelper :Nikke: , det gjør ro og hvile for meg også. Jeg hadde nesten to dager uten antydning til hodepine i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere forresten kjøpt inn litt babytøy i USA? Vi kjøpte inn MYE....blant annet både juleantrekk og nyttårsantrekk til 2011....;)Han har også seks par sko allerede; blant de et par Eccosko....:hjerte:

Nei, vi gjorde ikke det. Vi så jo mye fint, men vi tørte rett og slett ikke å jinxe det. Vi har faktisk ikke kjøpt noe som helst enda. :sjenert: Det er bare mamma som har kjøpt noe til kreket. Noen bodyer og noen smikker. :rødme: Gleder meg til å storshoppe. :hoppe:

Så kjedelig med slik hodepine da :( Du burde prøve akupunktur mot det, sier det skal hjelpe :Nikke:

Takk for tips. :jepp:

Jeg har slete med hodepine etter at kvalmen gav seg for ca seks uker siden, fikk meg tre stikketimer og vips så var jeg myyyyye bedre. Hodepinen er ikke helt borte, men ikke så ille at jeg har lyst å dunke hodet i veggen eller bare ligge i et mørkt kaldt rom og grine.

Akupunktur hjelper :Nikke: , det gjør ro og hvile for meg også. Jeg hadde nesten to dager uten antydning til hodepine i helgen.

Takk for tips igjen. :jepp: Nå jobber jeg jo hjemme også, så da blir det litt enklere å gjøre sånne ting. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiser jeg hjem!!! :bolledeig: Skal bli godt å komme seg bort fra kulden og snøen og den utrolig slitsomme jobben. Selv om jeg kommer til å savne (nesten) alle kjempemye er gleden over å endelig komme seg hjem, til normale arbeidstider, så utrolig mye større at jeg ikke klarer å være så veldig trist. :nigo:

Så, i dag blir det nok bare sofakos med mannen som står på skjema. :rødme: Gleder meg til å vise ham kulen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... du har jo passer 16 uker alt!

:hoppe:

Ikke lenge til du skal på UL heller nå!

Kos deg masse de siste dagene før jul.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur hjem! :klemmer:

Takketakk. :klem:

Oi... du har jo passer 16 uker alt!

:hoppe:

Ikke lenge til du skal på UL heller nå!

Kos deg masse de siste dagene før jul.

:klemmer:

Jaaa! :bolledeig: Vi skal vel til UL utpå nyåret tenker jeg. Har ikke fått brev fra sykehuset enda, men jeg håper ikke det blir så veldig sent.

Det skal jeg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:duskedame: for UL dato :duskedame:

Bare noen juledager og et par arbeidsdager på nyåretm, og vips er jo UL tid!

:hoppe: Gleder meg utrolig mye! Og jeg har faktisk ikke noen arbeidsdager, for jeg begynner ikke før 10.januar. :nigo:

Eg óg, eg óg :hoppe:

Å, så gøy at vi har på samme dato da. Skal dere vite kjønn?

Kjenner at jeg er litt misunnelig på dere som skal på UL. Det er rett og slett en magisk opplevelse!! :rødme:

Vi har jo vært på UL to ganger allerede, men jeg gleder meg allikevel like mye til å se kreket igjen. Og ikke minst til å forhåpentligvis få se kjønnet. :jepp:

:nissevink: Innom og ønsker deg og dine en riktig GOD JUL :nissevink:

God jul til deg også! :klem:

Det kommer nok til å gå fort fram til 6. januar. :jepp:

GOD JUL til deg og mageboeren, ^^Belle^^! :hug:

Det tror jeg på. :fnise:

God jul til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Stressa!!! Vi fikk gjort utrolig mye i går da, så nå er vi ferdige med alle pakkene (jeg tror jeg pakket inn julegaver i en time i strekk :dåne: ), juletreet er pyntet (det er så kooooselig) og pinnekjøttet er lagt i vann. :rødme:

I dag blir dagen, om mulig, enda travlere. Vi skal besøke farmor og farfar (som bor en times kjøretur unna), jeg og mamma skal lage Dronning Maud pudding, vi skal innom venninne*2 for å levere presanger og vi skal rydde og dekke bord sånn at vi trenger å gjøre minst mulig i morgen. Gleder meg kjempemye til å ha jul her hjemme - selv om det er litt mer stress enn til vanlig. :happy:

I dag da jeg våknet var puppene mine SPRENGT!!! Akkurat som om brystvortene ikke er store nok liksom, og at de står i helspenn. Ikke akkurat særlig behagelig. :fnise: Noen flere som har opplevd det, eller er det bare puppene mine som lever sitt eget liv? :sexy:

Jeg tviler på at jeg rekker innom noen av dagbøkene deres i tide til jul, så da sier jeg det bare her:

GOD JUL!!

:kalle::tre::tree::nissevink::nissekonekyss::nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...