Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:sjenert: Jeg prøver så godt jeg kan ihvertfall. :fnise:

Jaaaa! :hoppe: Det er kjempegøy. Og deilig selvsagt.

Gratulerer så mye til deg også. :nigo: Men du har skiftet brukernavn? Mener vagt å huske igjen Almaz, men at du het noe annet før? :sjenert:

:sjokk: Har du tre brystvorter? :fnise:

:ler:

På en måte! Hadde bare minivorta kunne fungert som seperat melkespene, hadde verden vært topp! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Straffer seg å ikke følge med ser jeg....ikke vært så aktiv i det siste og ikke fått med meg at du har fått ny bok :sjenert:

Godt at alt så bra ut på første kontrollen i dag da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :hoppe: Fikk nettopp vite at bestekompis til mannen og dama er gravid. 7-8 uker på vei. :rødme: Det blir jo bare 7-8 uker mellom det jo. :nigo:

Så koselig! :)

Jepp, har byttet nick, sender en PM jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

På en måte! Hadde bare minivorta kunne fungert som seperat melkespene, hadde verden vært topp! :happy:

:hoho:

Straffer seg å ikke følge med ser jeg....ikke vært så aktiv i det siste og ikke fått med meg at du har fått ny bok :sjenert:

Godt at alt så bra ut på første kontrollen i dag da :strix:

Er ikke så veldig flink jeg heller for tiden... :sjenert:

Dumme drømmebil. :snurt: Håper dere finner "den rette" snart da ;)

Noen planer for kvelden og helga? :)

Vi får håpe det. :jepp:

Kvelden (og forsåvidt resten av helgen) ble tilbragt på sofaen. :lol:

Så koselig! :)

Jepp, har byttet nick, sender en PM jeg.. ;)

PM lest, og nick plassert. :nigo:

Gøy å se deg her igjen.

Koselig med graviditet i venneflokken :strix:

Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake på jobb. Et siste krampetak før juleferien, på hele 10 dager. :dåne: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom disse dagene, men jeg får bare prøve så godt jeg kan. :jepp: Det er godt å tenke på at etter disse dagene er jeg FERDIG her. :hoppe: Jeg skal hjem igjen. Jobbe vanlige 8-4 dager. Fri hver helg. Gleder meg.

Ikke så mye spennende som skjedde i helgen. På lørdag var vi en liten tur på julemarkedet i sentrum...og det var vel det. :fnise: Mannen var på julebord på lørdags kveld og jeg la meg klokken 9. :sjenert: Fikk sett Scott Pilgrim vs. the World først da. Den var rett og slett dritkul! :happy:

Jeg har vært skikkelig dårlig i det siste med å skrive noe i dagbøkene deres. Jeg følger med altså... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake på jobb. Et siste krampetak før juleferien, på hele 10 dager. :dåne: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom disse dagene, men jeg får bare prøve så godt jeg kan. :jepp: Det er godt å tenke på at etter disse dagene er jeg FERDIG her. :hoppe: Jeg skal hjem igjen. Jobbe vanlige 8-4 dager. Fri hver helg. Gleder meg.

Ikke så mye spennende som skjedde i helgen. På lørdag var vi en liten tur på julemarkedet i sentrum...og det var vel det. :fnise: Mannen var på julebord på lørdags kveld og jeg la meg klokken 9. :sjenert: Fikk sett Scott Pilgrim vs. the World først da. Den var rett og slett dritkul! :happy:

Jeg har vært skikkelig dårlig i det siste med å skrive noe i dagbøkene deres. Jeg følger med altså... :lol:

Der har du motivasjonen din, tror jeg. ;) Foreslår avkrysningskalender eller 10 post-it-lapper på veggen. Er noe herlig ved å se at det bare blir færre og færre dager. :jepp:

Scott Pilgrim var bra altså? Har lyst til å se den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du motivasjonen din, tror jeg. ;) Foreslår avkrysningskalender eller 10 post-it-lapper på veggen. Er noe herlig ved å se at det bare blir færre og færre dager. :jepp:

Scott Pilgrim var bra altså? Har lyst til å se den selv.

Det var en god idé. :jepp:

Jaaa, den var kjempekul. Skikkelig sær og morsom. :happy:

Satser på at disse siste dagene dine før jul går unna :jepp:

Ja, vi får håpe på det ihvertfall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med KG tilgang på jobb iallfall!

Krysser fingrene for din del at dagene før juleferien er over på null komma niks!

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med KG tilgang på jobb iallfall!

Krysser fingrene for din del at dagene før juleferien er over på null komma niks!

:klemmer: til deg!

Ja, det er veldig gøy. Jobben min går jo i veldige bølgedaler da, og jeg hadde dødd dersom jeg ikke hadde hatt tilgang på KG. Eller internett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dagene frem til juleferien går fort for deg :) Gleder meg til masse fri jeg også, og synes heller ikke dagene går fort nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sett Scott Pilgrim vs. the World først da. Den var rett og slett dritkul! :happy:

Helt enig! Den var kjempekul, og herlig sær! :nigo:

10 dager, eller 9 nå da, går sikkert unna! 8-16 dager og frihelger er en ganske behagelig hverdag, man skjønner liksom det når man prøver noe annet en periode.

Håper tiden flyr avgårde, ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel snart bare ni dager igjen ;)

:strix:

Håper dagene frem til juleferien går fort for deg :) Gleder meg til masse fri jeg også, og synes heller ikke dagene går fort nok :fnise:

Æsj, sånn er det vel dette siste halve året. Så og si ingen fridager mellom sommerferie og juleferie kan jo gjøre oss litt...gale? :fnise:

Helt enig! Den var kjempekul, og herlig sær! :nigo:

10 dager, eller 9 nå da, går sikkert unna! 8-16 dager og frihelger er en ganske behagelig hverdag, man skjønner liksom det når man prøver noe annet en periode.

Håper tiden flyr avgårde, ha en fin uke! :klem:

Åh, ja. :rødme: Nå frister det også veldig å lese tegneserien. :jepp:

:hoppe: 9 dager igjen ja. I kveld skal jeg ta Pingtings råd og henge opp 8 post-it'er på soveromsveggen min, og ta ned én hver dag. :nigo:

Jeg hadde kanskje følt noe annet om skiftarbeid dersom vi hadde hatt en fin ordning her, men 12 dager på/9 dager av er jo rett og slett bare bullshit. Jeg forstår ikke at folk ikke har revolusjonert mot dette enda. :ler: (sier jeg som er bortskjemt med mannens 2 uker på/4 uker av :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æææææ. :bond: Dagen i går var rett og slett jævlig. Jeg klarte ikke å roe meg ned nok, og da dagen var over hadde jeg vondt i både rygg, armer og bein. :lol: Jeg har hatt mareritt om bekkenløsning i natt, for jeg innbiller meg at det er det jeg holder på å få. :sjenert: Hypokonder? Jeg?

Jeg har veldig vondt i korsryggen og ''menssmerter'' i magen etter bare noen minutters ståing/gåing og det stråler liksom nedover både rumpa og framsiden på lårene. Æsj, i dag føler jeg meg rett og slett pjusk. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med sånne dager! Håper du har det bedre i dag!

Bekkenløsning er noe ordentlig bæsj! Krysser armer og ben for at du slipper det! Jeg fikk bekkenløsning ganske tidlig, men legen trodde ikke noe på meg. Men da jeg kom på kontroll og brukte evigheter på så subbe meg fra venterommet og inn på kontoret hennes, klarte hun endelig å forfatte en henvisning til fysio. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med sånne dager! Håper du har det bedre i dag!

Bekkenløsning er noe ordentlig bæsj! Krysser armer og ben for at du slipper det! Jeg fikk bekkenløsning ganske tidlig, men legen trodde ikke noe på meg. Men da jeg kom på kontroll og brukte evigheter på så subbe meg fra venterommet og inn på kontoret hennes, klarte hun endelig å forfatte en henvisning til fysio. :dry:

Ja, det håper virkelig jeg også.

Huff, ikke noe gøy når sånt skjer. :kose: Hvor tidlig fikk du det da? Og kom det bare sånn helt plutselig, eller kjente du at det var på vei?

Jeg har hatt det veldig mye bedre i dag heldigvis. Måtte bare få ut litt engstelse og irritasjon i dag morges. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, dagen i dag har vært veldig fin. Jeg har ikke gjort noe hele dagen (utenom å ''trene'' litt på det ene dataprogrammet vi har :fnise: ), så jeg føler at ryggen har fått god hvile. Jeg har også fått trøsteshoppet litt. :nigo: Huden min har blitt så redselsfull tørr etter at jeg ble gravid, så jeg trenger en god krem. Den jeg har brukt til nå (og som snart er tom) ble bare ikke god nok.

Resten av kvelden skal brukes til litt mer trening i dataprogrammet og generelt mye internettsurfing. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...