Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tipper :babygutt:

Her er forresten kjære nesten mer babysyk enn meg for tiden! :fnise: Er jo litt usikkert hva som skjer med jobb og sånt for meg, så det bør jo egentlig fikse seg først, men hvis det gjør det begynner vi å prøve i april :hoppe: Endelig... Så da håper jeg at du sender litt babystøv min vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode helg-ønskninger alle sammen. Minihelgen i Oslo var kjempedeilig, og konserten var bare helt FANTASTISK!!!! :happy:

Nå har jeg fått snakket med sjefen min her også, hun som sliter veldig med habituell abort (dette var femte gangen). Hun tok det veldig fint synes jeg. :jepp: Gøy at det nå er ''in the open'' på en måte. :nigo: Forresten, bestis og typen har begynt å babyprøve! :hoppe: Dette var liksom første måneden og vi venter spent på hvordan det går når IKM nærmer seg. Forhåpentligvis (og mest sannsynligvis) går det lettere for dem enn for oss. Tenk å ha nesten jevngamle barn da. :rødme:

_lene_: Åh, så gøy med prøving. Håper det ordner seg med jobb og sånn. Babystøv sendes gjennom både cd-rom og usb. :fnise: Tippingen din er notert.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært kjempegøy om det klaffet for dem også! *krysse fingrene* ;)

:jepp: Det hadde vært utrolig gøy. De er nemlig et par som har vært så langt fra å være klar til å få barn som mulig. Og gifte seg, det skal de aldri. (Litt snurt her da, for der røyk liksom min sjanse til å være forlover :lol: )

HåpeSå kosleig det hadde vært å ha en venninne å trille sammen med :hoppe:

Det blir nok ikke så mye trilling da, for de bor i Oslo og vi bor på andre kanten av landet. Men gøy hadde det vært uansett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at bestis og kjæresten skal prøve også :) Jeg har en venninne med barn, og en kompis av kjære venter nå før jul, men ellers kjenner jeg veldig få med barn og det er litt kjipt :sjenert: Men men, folk kommer vel etter omsider, og så blir man vel gjerne litt kjent på barselgrupper og sånt... Men hvis vi skulle ventet til det ble vanlig i gjengen å få barn så tror jeg vi må vente lenge :gjeiper: (herregud, nå snakker jeg som jeg er gravid allerede, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at bestis og kjæresten skal prøve også :) Jeg har en venninne med barn, og en kompis av kjære venter nå før jul, men ellers kjenner jeg veldig få med barn og det er litt kjipt :sjenert: Men men, folk kommer vel etter omsider, og så blir man vel gjerne litt kjent på barselgrupper og sånt... Men hvis vi skulle ventet til det ble vanlig i gjengen å få barn så tror jeg vi må vente lenge :gjeiper: (herregud, nå snakker jeg som jeg er gravid allerede, hehe)

Jeg er den første i min vennegjeng som skal ha barn. Men jeg føler meg allikevel ikke ''alene'', for flesteparten av kompisene til mannen har flere enn 1 barn. :fnise: Bestekompisen hans og kona skal ha barn i februar. Synes det er kjempegøy at det bare blir rundt 4 måneders mellomrom mellom de våre to. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: I dag er jeg trøtt. Igjen. Det var såvidt jeg klarte å komme meg opp av sengen i dag. :lol: I tillegg føler jeg meg som en skikkelig sytepave fordi jeg har sagt ifra at jeg ikke tror jeg klarer noe særlig tunneljobbing når det er mange maskiner der inne, fordi jeg blir så usannsynlig kvalm og dårlig av eksosen. :sjenert: Æsj, nå gleder jeg meg bare til å komme hjem. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettelse:

Håper du har det fint etter forholdene på jobben.

(du rakk å poste innlegget ditt før mitt...)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på en iskald mandagsmorgen!

Håper du har det fint på jobb!

:klemmer:

Rettelse:

Håper du har det fint etter forholdene på jobben.

(du rakk å poste innlegget ditt før mitt...)

:klemmer:

Joda, jeg har det alltid fint på jobb jeg da. Men det er vanskelig å skulle være på topp, både mentalt og fysisk, når jeg er så ubeskrivelig trøtt. Men, men...de forstår det forhåpentligvis godt, kollegaene mine. Jeg er jo ellers alt annet enn lat og sur. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du koste deg på konserten! :hoppe:

Det ville vært koselig om venninnen din blir gravid snart da. :jepp: Det må være kjekt å ha noen venner som har barn på ca samme alder.

Jeg tipper forresten at du får :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra du koste deg på konserten! :hoppe:

Det ville vært koselig om venninnen din blir gravid snart da. :jepp: Det må være kjekt å ha noen venner som har barn på ca samme alder.

Jeg tipper forresten at du får :babyjente:

:jepp: Det var kjempegøy.

Ja, det hadde vært supert. Da slipper jeg ihvertfall å føle meg som en skikkelig masete gravid. :fnise: Prøver å ikke snakke om det da, men det er så vanskelig. :sjenert:

Tipping er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...