Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: Der var graviditetsdagboka ja!! Morsomt å følge deg Belle :)

Koselig med besøk! :vinke:

-----------

Da var endelig arbeidsdagen over. Om 5 minutter ihvertfall. :nigo: Dagen har ikke vært så fæl som i går, men jeg kjenner at jeg allikevel er skikkelig trøtt og sur akkurat nå. Har vært spesielt irritert på hespetreet i dag. :sjenert: Hun presterte å si: ''den jakken din, er ikke den litt for liten til deg da?'' Den er jo det, for magen min er jo blitt en del større enn hva den var, men man sier da ikke sånn til folk allikevel? Hun vet jo ikke at jeg er gravid og at det er derfor den er litt trang over magen. Bitch. :kjefte:

Unnskyld, det var dagens utblåsning. :fnise: Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem til sengen, dataen og å snakke med mannen på telefon. :rødme:

Ha en fantabulistisk onsdagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk! :vinke:

-----------

Da var endelig arbeidsdagen over. Om 5 minutter ihvertfall. :nigo: Dagen har ikke vært så fæl som i går, men jeg kjenner at jeg allikevel er skikkelig trøtt og sur akkurat nå. Har vært spesielt irritert på hespetreet i dag. :sjenert: Hun presterte å si: ''den jakken din, er ikke den litt for liten til deg da?'' Den er jo det, for magen min er jo blitt en del større enn hva den var, men man sier da ikke sånn til folk allikevel? Hun vet jo ikke at jeg er gravid og at det er derfor den er litt trang over magen. Bitch. :kjefte:

Unnskyld, det var dagens utblåsning. :fnise: Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem til sengen, dataen og å snakke med mannen på telefon. :rødme:

Ha en fantabulistisk onsdagskveld alle sammen! :klem:

Du også, kjære Belle! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kanskje ikke fulgt med godt nok, men hvorfor bor du egentlig sammen med et hespetre?

:sukk: Sånne folk altså. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også, kjære Belle! :hjerter_rundt :

:kose:

Ha en god kveld Belle :klemmer :

:klem:

Kos deg med en rolig kveld :kose :

:klem:

:smilyblomst :

:nigo:

Nå har jeg kanskje ikke fulgt med godt nok, men hvorfor bor du egentlig sammen med et hespetre?

:sukk : Sånne folk altså. :nei :

Jeg bor sammen med henne når jeg er på jobb. Jobber skiftordning på østlandet, og havnet i hus sammen med 3 andre damer. 2 av dem er veldig hyggelige, mens hun tredje bare er skikkelig utrivelig og slitsom. Gleder meg til jeg er ferdig her om noen uker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i svarte, sånn sier man da ikke!? :overrasket:

Det var det jeg trodde også. :lol: Men dette er kun en av mange ting som kan finne på å unnslippe fra hennes munn da. Kun ubehageligheter. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad på dine vegne at du snart slipper den dama der!

Høres ikke koslig ut i det hele tatt. Både snorker og kommer med ubehageligheter... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, og det er så slitsomt å jobbe med sånne folk! Man kan liksom ikke bli for krass heller, det skaper bare masse fremtidige ubehageligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad på dine vegne at du snart slipper den dama der!

Høres ikke koslig ut i det hele tatt. Både snorker og kommer med ubehageligheter... :riste:

Æsj, jeg også. :fnise: Men jeg forstår liksom ikke at hun ikke forstår at hun er utrivelig? Snakker dritt om alt og alle hele tiden. Aldri et eneste positivt ord noensinne? Jeg blir rett og slett sliten av sånne folk jeg. :klø:

Åh, og det er så slitsomt å jobbe med sånne folk! Man kan liksom ikke bli for krass heller, det skaper bare masse fremtidige ubehageligheter.

Det er veldig slitsomt. :Nikke: Og man vil jo ikke lage et dårlig jobbmiljø, så alle bare jatter med henne. A diskutere funker ihvertfall ikke, da blir det månelyst da. Og så er man på hatlisten (jeg er 95% sikker på at hun har en faktisk hatliste et sted :sjenert: ) for evig og alltid. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: I dag er jeg sur. Og irritert. Absolutt alle på kontoret skal på weekendjulebord til helgen, og fordi jeg skal på konsert på søndag og ikke kan være med, må jeg jobbe på lørdag. :sukk: Synes det er skikkelig urettferdig. I tillegg reiser de i 2-tiden i morgen, men jeg må allikevel være på jobb til klokken 7. :kjefte: Det kommer ikke til å skje en dritt, men ''noen er jo nødt til å være her'' liksom. Æsj, beklager. Håper ikke min hormonellhet smitter over på noen av dere... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Kjipt å bli behandla sånn. :sukk: Jeg husker en jobb jeg hadde hvor jeg måtte jobbe mens de andre reiste på personalseminar (=fylletur) til Kroatia, så jeg kjenner meg igjen i det du skriver, selv om det høres ut som din opplevelse topper min. Jobbe lørdag fordi de andre drar? Var det ikke planen å jobbe lørdag i utgangspunktet? :fy_fy: uansett!

:klemmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke tiden flittig fra kl 2 i morgen til å surfe på babystæsj, KG, facebook osv. Kanskje til og med se en film eller NRKs serie om jordmødrene som gikk for en stund siden? Du er på kontoret tilfellet noen skulle finne på å ringe... men hvorfor ikke kose deg og slappe av så lenge?

Og prøve å gjøre det beste ut av det...

Føler likevel med deg - rett og slett dårlig gjort er det at du MÅ være der mens de andre drar ut og hygger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt og kikket litt på den søte tickeren din, og innser at jeg har sett for mye på Maestro på NRK, for jeg ble sittende og lure på hva det er babyen dirigerer. Det går i 4/4-takt i hvert fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Kjipt å bli behandla sånn. :sukk: Jeg husker en jobb jeg hadde hvor jeg måtte jobbe mens de andre reiste på personalseminar (=fylletur) til Kroatia, så jeg kjenner meg igjen i det du skriver, selv om det høres ut som din opplevelse topper min. Jobbe lørdag fordi de andre drar? Var det ikke planen å jobbe lørdag i utgangspunktet? :fy_fy: uansett!

:klemmer:

Rett og slett skikkelig kjipt. Joda, vi jobber lørdager også her altså, eller hadde jeg nekta. :fnise: Men jeg synes bare det er så teit. Ikke får jeg det igjen på noen måte heller (i form av for eksempel avspasering), mens de som reiser allikevel får lønn for å drikke seg drita og stå på ski. :dry:

Du får bruke tiden flittig fra kl 2 i morgen til å surfe på babystæsj, KG, facebook osv. Kanskje til og med se en film eller NRKs serie om jordmødrene som gikk for en stund siden? Du er på kontoret tilfellet noen skulle finne på å ringe... men hvorfor ikke kose deg og slappe av så lenge?

Og prøve å gjøre det beste ut av det...

Føler likevel med deg - rett og slett dårlig gjort er det at du MÅ være der mens de andre drar ut og hygger seg.

Åh, fy søren, nå fikk du meg faktisk litt i bedre humør. :fnise: Snakk om å se det positive i saker og ting. :klem: Ja, jeg får storkose meg her. Kanskje ta med boken min også? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og kikket litt på den søte tickeren din, og innser at jeg har sett for mye på Maestro på NRK, for jeg ble sittende og lure på hva det er babyen dirigerer. Det går i 4/4-takt i hvert fall :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fy søren, nå fikk du meg faktisk litt i bedre humør. :fnise: Snakk om å se det positive i saker og ting. :klem: Ja, jeg får storkose meg her. Kanskje ta med boken min også? :jepp:

:klem: ja hvorfor ikke - hvis du likevel bare skal være "telefonvakt". Det er jo ingen som ser hva du driver med - kan sikkert sitte med beina på bordet og synge høyt også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...