Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Så bra at du har hatt en fin helg :) Kjipt at broren din har fått skulderen ut av ledd da, det har skjedd med "min" lillebror (mannen sin bror) også, 2 ganger. Ene gangen måtte vi dra på legevakten å møte han fordi foreldrene ikke var hjemme, og det så ikke godt ut for å si det sånn! Men han er helt bra nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh, narkose for å få på plass skulderen!? Stakkar!

Men... i film så bare drar de i den, også er det kjempevondt i et sekund og etterpå er alt bra. Prøver du å fortelle meg at virkeligheten ikke er som film!? :dåne:

Høres ut som om du har en super helg så langt. Noen planer for søndagskvelden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, narkose for å få på plass skulderen!? Stakkar!

Men... i film så bare drar de i den, også er det kjempevondt i et sekund og etterpå er alt bra. Prøver du å fortelle meg at virkeligheten ikke er som film!? :dåne:

Høres ut som om du har en super helg så langt. Noen planer for søndagskvelden? :)

:fnise: Overrasker det deg? :hoho:

Grunnen til at han måtte ha narkose, er fordi han er så stor (1,90 høy og skikkelig muskelkraftig - ja, det er lille babybroren min :ler: ) så det var ingen som var sterke nok til å gjøre det der. Egentlig veldig greit for ham, for det gjorde så sinnsykt vondt sa han - de prøvde en god stund før de fant ut at det ikke gikk. :troest:

:dåne: Søndagskvelden (og natten) ble brukt til å kjøre til Bergen for å hente bror. Det er ikke snakk om så mye, 3 timer én vei, men når det innebærer ferjer, spylervæskemangel +++ blir det litt stress. Når i tillegg vi får vite, vel fremme på Flesland, at han ikke nådde flyet i København (han hadde ''connecting flights'') og at vi bare kunne kjøre hjem igjen...da følte vi oss en smule snytt. :lol: En skikkelig bomtur til Bergen med andre ord. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet vel at verden er akkurat sånn som på film!? :snurt:

Å kjære vene, det var jo litt av en bomtur dere har tatt og da? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet vel at verden er akkurat sånn som på film!? :snurt:

Å kjære vene, det var jo litt av en bomtur dere har tatt og da? :dåne:

:fnise:

Ja, det kan du si. Vi var vel hjemme igjen klokken halv 2 i natt. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å kjøre så langt til ingen nytte...

Håper broren din kommer seg hjem i løpet av dagen. Høres ikke spesielt godt ut med skulder ut av ledd.

Utover bomturen høres det jo ut som om du har hatt en kjempefin helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å kjøre så langt til ingen nytte...

Håper broren din kommer seg hjem i løpet av dagen. Høres ikke spesielt godt ut med skulder ut av ledd.

Utover bomturen høres det jo ut som om du har hatt en kjempefin helg!

:klemmer:

Nå er han kommet hjem og tar seg en velfortjent dusj. Er vel...4 dager siden sist. :fnise: Det går bra med ham, har ikke så veldig vondt annet enn når han beveger på armen. Noe han forsåvidt ikke klarer mer enn en millimeter. :lol: Han fikk ikke lov av mamma å sove hjemme i leiligheten alene i natt, så det blir slumber party hjemme hos mamma i natt. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i dag har jeg fått gjort en hel haug. :hoppe: Jeg har kjøpt nesten alle julegavene, handlet inn mammabukser og funnet meg en ny BH (C-cup!! :overrasket: ). Senere i kveld skal jeg og mamma bake litt julekaker, det er alltid koselig. :hjerte: Men nå må jeg hjelpe bror å tørke seg etter dusjen. :fnise: Deretter: Supernatural. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som småjentene har vokst!

Ingen tvil om at de gjør seg klar til å bli meieri til knøttet ditt etterhvert! :fnise:

Heldig bror som har så omsorgsfull søster som hjelper til med så dagligdagse ting som å tørke seg etter en dusj. Selv om det sikkert føles en smule merkelig...

Håper du får en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som småjentene har vokst!

Ingen tvil om at de gjør seg klar til å bli meieri til knøttet ditt etterhvert! :fnise:

Heldig bror som har så omsorgsfull søster som hjelper til med så dagligdagse ting som å tørke seg etter en dusj. Selv om det sikkert føles en smule merkelig...

Håper du får en flott dag!

:klem:

:fnise: Det kan du trygt si. Veldig uvant egentlig, for nå er de bare i veien. :sjenert:

:ler: En smule merkelig å tørke bror etter dusjen ja. :hoho: Men han klarte å få på seg boxeren først da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt fantastisk friuke så langt. :happy: Mannen kom hjem i går og vi bare slappet av og koste oss med håndballkamp. :hoppe: Ellers ikke så mange planer i dag, annet enn å trykke trynet med mandariner. Og jeg som egentlig ikke liker mandariner. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ - det har klaffet for deg også jo - så koselig!! :strix:

Gratulerer så mye!! Det var stas!

Du har jo passert den magiske 12 uker'n også, så deilig! :)

Hilsen fra en gammel "prøve-kompanjong" (som har emigrert fra kg siste året, men som nå er tilbake)

Hurra for oss begge!! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har det veldig fint. :nigo:

Stakkars lillebroren din da. Godt han har en så snill søster! :)

:sjenert: Jeg prøver så godt jeg kan ihvertfall. :fnise:

ÅÅÅÅ - det har klaffet for deg også jo - så koselig!! :strix:

Gratulerer så mye!! Det var stas!

Du har jo passert den magiske 12 uker'n også, så deilig! :)

Hilsen fra en gammel "prøve-kompanjong" (som har emigrert fra kg siste året, men som nå er tilbake)

Hurra for oss begge!! :strix:

:klemmer:

Jaaaa! :hoppe: Det er kjempegøy. Og deilig selvsagt.

Gratulerer så mye til deg også. :nigo: Men du har skiftet brukernavn? Mener vagt å huske igjen Almaz, men at du het noe annet før? :sjenert:

Sånt puppesnakk! :ler:

Vel, til deres informasjon har jeg en bitteliten vorte på tuppen av den ene brystvorten...:dry:

;)

:sjokk: Har du tre brystvorter? :fnise:

Stakkar lillebror :kose: godt at storesøster kan hjele til litt :)

Håper du har en flott torsdag.

Han er jo min ''lille'' (1,90 høye, 100 kg tunge) baby. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært hos legen. Første svangerskapskontroll. :nigo: Jeg ble veid (har ikke gått opp noe som helst, selv om jeg spiser som selveste kakemonsteret :5: ), fikk målt blodtrykk og alt det der. Hun prøvde også å høre etter hjertelyden, fikk den i kanskje 1 sekund før hun mistet den igjen. Det var visst litt tidlig enda, da kreket akkurat nå er på vei opp forbi skambeinet. Hun kunne ikke kjenne noe til livmoren heller enda. Jeg har også fått bestilt time hos jordmor i dag, så nå burde alt være på stell. :nigo:

Planen for resten av dagen er:

- kjøre bror til røntgen

- prøvekjøre bil (vi skal selge våre to upraktiske biler og heller kjøpe en skikkelig SUV eller stasjonsvogn :happy: )

- kanskje julemarked (det regner så mye i dag. Vi utsetter det mest sannsynligvis til i morgen)

- slappe av x 1000. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og prøvekjørt ''drømmebilen'', som viste seg å ikke være drømmebilen allikevel fordi bagasjerommet var akkurat ikke stort nok til en stor barnevogn. :lol: Selgeren hadde visst prøvd, og var heldigvis ærlig med oss og ''av-anbefalte'' bilen for oss. Synes det er teit at de lager en SUV som ikke har plass til barnevogn. :roll: Så nå er det på utkikk etter stasjonsvogn i stedet. Enda mer prøvekjøring i morgen. :jepp:

Åh! :hoppe: Fikk nettopp vite at bestekompis til mannen og dama er gravid. 7-8 uker på vei. :rødme: Det blir jo bare 7-8 uker mellom det jo. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...