Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er den første i min vennegjeng som skal ha barn. Men jeg føler meg allikevel ikke ''alene'', for flesteparten av kompisene til mannen har flere enn 1 barn. :fnise: Bestekompisen hans og kona skal ha barn i februar. Synes det er kjempegøy at det bare blir rundt 4 måneders mellomrom mellom de våre to. :rødme:

Ja, hvis du er litt venn med kompisene til kjære så er det jo veldig kjekt :) Hun venninnen min med barn har en venninne som har en baby som er 3 mnd yngre enn hennes, og ser de koser seg veldig sammen, så det blir nok kjempekoselig for dere :)

Kjipt at du blir dårlig av å stå å jobbe i tunnel da! Men de skal jo kunne tilrettelegge, du kan ikke slippe unna og gjøre noe annet nå som du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt! :Nikke:

Notert.

Dette er ei knakandes flott jente! Det er Lucy fra Feori Teirdu!! :jepp:

:nigo:

Har du gutte eller jentefølelse selv?

:fnise: Tenk hvis jeg får en Natsu? :haar: (jeg regner forøvrig med det, dersom kreket slekter på faren sin :ler: ) Men det er notert.

Jeg har faktisk ingen følelse i det hele tatt. Kanskje gutt? Nei, jeg vet rett og slett ikke.

Ja, hvis du er litt venn med kompisene til kjære så er det jo veldig kjekt :) Hun venninnen min med barn har en venninne som har en baby som er 3 mnd yngre enn hennes, og ser de koser seg veldig sammen, så det blir nok kjempekoselig for dere :)

Kjipt at du blir dårlig av å stå å jobbe i tunnel da! Men de skal jo kunne tilrettelegge, du kan ikke slippe unna og gjøre noe annet nå som du er gravid?

Ja, gleder meg veldig. Skal bli gøy å ha en del av permisjonen sammen også. :jepp:

Joda, de prøver å tilrettelegge så mye som mulig. Nå lufter jeg ut så mye jeg kan, samtidig som jeg har en buff som dekker hele ansiktet mitt. :fnise: Da går det veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Er det normalt at brystvortene vokser? Mine har blitt helt mørke, i tillegg til at det ser ut som om jeg har fått en føflekk halvveis innpå den ene. :klø: Jeg spurte mannen om dette i går, og han bare ''kult! Gleder meg til å se dem.'' :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortene blir både større og mørkere ja! Helt vanlig med andre ord. Du vil også lettere kunne se blodårene mye tydligere.

Og hele brystene vil vokse seg store og fine og gjøre seg klare til å være matstasjon i noen måneder.

Snakker av erfaring her... Mine har vokst hele 5 (!) cup-størrelser. Og det gikk fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brystvortene blir både større og mørkere ja! Helt vanlig med andre ord. Du vil også lettere kunne se blodårene mye tydligere.

Og hele brystene vil vokse seg store og fine og gjøre seg klare til å være matstasjon i noen måneder.

Snakker av erfaring her... Mine har vokst hele 5 (!) cup-størrelser. Og det gikk fort!

Så fint at puppene mine ikke er sprø. :fnise:

:overrasket: 5??? Jeg merker at mine har vokst en del, men jeg kan enda - til nøds - bruke BH'ene mine enda. Men jeg må kjøpe meg noen nye når jeg kommer hjem nå, for de er snart for små.

Har hørt om blåbærflekkede brystvorter, jeg. Kanskje det er det du er på vei til å få? :happy:

:haar: Blåbærflekkede? Uæææh, håper ikke det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er jeg glad. :happy: En ellers så crappy og sur dag ble plutselig bedre da jeg hørte bryllupsvalssangen vår (Goo Goo Dolls - Iris) på radioen. Hva er sjansen for at de spiller den sangen liksom. :strix:

Senere i dag er det julemiddag på jobb, så lyspunktene bare fortsetter å komme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med et lite radiolyspunkt! :rødme:

Mine pupper er akkurat på vei til å vokse ut av den vanlige størrelsen de, så her har det ikke akkurat vært noen eksplosiv vekst hittil! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med et lite radiolyspunkt! :rødme:

Mine pupper er akkurat på vei til å vokse ut av den vanlige størrelsen de, så her har det ikke akkurat vært noen eksplosiv vekst hittil! :snurt:

Ja, det var kjempekoselig. Hormontårene truet skikkelig i øyekroken da, gitt. :sjenert:

:fnise: Ikke noen veldig eksplosiv vekst her heller, men jeg har merket nesten fra begynnelsen at ''puppene er i veien'' på en måte. Er jo ikke så vant med noe større enn A-cup jeg da, og de er jo ihvertfall aldri i veien. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-cup ftw! :5::nigo:

Blir litt glad hver gang jeg hører om andre med samme cup jeg... :sjenert::flau:

:fnise: Det er godt vi er flere i samme båt. Eller, ikke nå lengre. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Er det normalt at brystvortene vokser? Mine har blitt helt mørke, i tillegg til at det ser ut som om jeg har fått en føflekk halvveis innpå den ene. :klø: Jeg spurte mannen om dette i går, og han bare ''kult! Gleder meg til å se dem.'' :hoho:

:jepp: Mine brystvorter har i alle fall blitt større, og føflekk(er) har jeg hatt på dem i åresvis ;)

Brystvortene blir både større og mørkere ja! Helt vanlig med andre ord. Du vil også lettere kunne se blodårene mye tydligere.

Og hele brystene vil vokse seg store og fine og gjøre seg klare til å være matstasjon i noen måneder.

Snakker av erfaring her... Mine har vokst hele 5 (!) cup-størrelser. Og det gikk fort!

5 cup størrelser :overrasket: Jeg er strålende fornøyd med at de har vokst en drøy cup :biggrin: , eller det er vel kjære som er mest fornøyd :ler: Blodårene mine har blitt veeeeeldig synlig, noe jegike synes er noe videre pent. De strekker seg nesten opp til skuldrene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Mine brystvorter har i alle fall blitt større, og føflekk(er) har jeg hatt på dem i åresvis ;)

5 cup størrelser :overrasket: Jeg er strålende fornøyd med at de har vokst en drøy cup :biggrin: , eller det er vel kjære som er mest fornøyd :ler: Blodårene mine har blitt veeeeeldig synlig, noe jegike synes er noe videre pent. De strekker seg nesten opp til skuldrene :roll:

''Føflekker'' har jeg aldri hatt, så jeg ble litt sjokka. :fnise: Blodårene mine er ikke så veldig synlige på puppene, men på beina derimot. :haar: Sånn har det vært helt siden uke 6isj eller noe. Jeg ser jo helt syk ut, som om noen har banka meg. :lol:

Hvordan er formen? :kose:

Formen er kjempebra i dag! :hoppe: Jeg skal jo hjem! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: i dag er jeg glad. :nigo: Jeg skal hjem, treffe mannen, sove lenge, pynte til jul, slappe av. Egentlig alt det som gjør meg glad. :happy:

Middagen med jobben i går var kjempekoselig. Vi har det alltid så gøy sammen, og jeg ender alltid opp med latterkrampe i løpet av en kveld. :fnise:

Jeg tror forresten ikke kreket liker hvitløk så godt. :sjenert: Med en gang det er mye hvitløk i noe som helst, mister jeg matlysten. Og jeg som ELSKER hvitløk. *sukk* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir også veldig glad når jeg hører bryllups"valsen" vår på radioen. :rødme: Den går nok litt oftere da, siden vi hadde "Can you feel the love tonight".

Håper du har en herlig helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært helt super. :hoppe: På fredag koste vi oss med tv-serier på sofaen. I går hadde jeg endelig veldig mye energi, så jeg fikk vasket både kjøkken, stue og bad, i tillegg til å ta frem julepynten. :hjerte: Alt dette før klokken var 1. :overrasket: Vi var også på julebord med jobben og jeg fikk sagt det til de fleste. Kjempegøy. :happy:

I dag morges våknet jeg av en telefon fra bror som sa han var på sykehuset. :overrasket: Han var på Danmarksbåten, snublet og fikk skulderen ut av ledd. :haar: Så nå ligger han på sykehus i Danmark (etter hele natten uten smertestillende på båten) og må få narkose for å få skulderen på plass igjen. Stakkars lille broremann. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...