Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett alle episodene av Trekant (sløv dag på jobb i dag, ja...), og jeg må si at jeg har en liten fjortiscrush på Thomas. :hoho: Er jeg sær da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Ja hvorfor ikke!! ;)

Så kos med kul på magen... :rødme:

Men du.. Lillemann på 2,5?? Trodde ikke du hadde barn fra før?? Hmm, demrer noe langt bak.. Bonusbarn? :)

Ha en fiiin helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja hvorfor ikke!! ;)

Så kos med kul på magen... :rødme:

Men du.. Lillemann på 2,5?? Trodde ikke du hadde barn fra før?? Hmm, demrer noe langt bak.. Bonusbarn? :)

Ha en fiiin helg!! :klemmer:

:sjenert:

Nei, ingen barn fra før på noen av oss. Det er fadderbarnet til mannen min, og egentlig en liten bonusgutt da, siden vi har så ofte kontakt med foreldrene hans (som er bestekompis til mannen + dame). Det er forresten hun som skal ha barn nå i februar. Gleder meg til å ha ihvertfall litt av permisjonen sammen med henne. :jepp:

Ha en kjempefin helg du også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha kul på magen :Nikke: Håper den ikke er så langt unna.

Hmm.. Trekant har jeg ikke sett en eneste episode av, må nok sjekkes ut for å se om du er sær eller ikke :fnise:;)

Herlig at du kan dra hjem på tirsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha kul på magen :Nikke: Håper den ikke er så langt unna.

Hmm.. Trekant har jeg ikke sett en eneste episode av, må nok sjekkes ut for å se om du er sær eller ikke :fnise:;)

Herlig at du kan dra hjem på tirsdag :hoppe:

Det er kjempegøy. :hjerte: Jeg tror ikke den er så veldig stor enda da (bortsett fra rett etter at jeg har spist myyye - da er den gigantisk :fnise: ), for det er bare jeg, mamma og søster som kan skimte den. :ler:

Jeg syntes det var et greit program, jeg. Litt småflaut til tider, men jeg tror det kan være veldig informativt for litt yngre folk. :Nikke: Spesielt med det å lære seg at ting aldri er unormalt eller ekkelt. Bare...uvanlig, men allikevel mer vanlig enn man tror.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stikker jeg. Er utroooolig sliten etter å ha gjort såååå mye fornuftig på jobb i dag. 6 episoder av Trekant tar på, det. :hoho:

Ha en fin lørdag og søndag alle sammen. Jeg selv skal ha Ghiblimaraton i helgen. :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også ha en jobb hvor jeg kan sitte å se på tv :ler: Kanskje jeg skal prøve å se på det i barnehagen....barna trenger jo å lære det tidlig :fnise:

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en meget produktiv dag på jobb Belle! :jepp:

Kos deg i helga!

:klemmer:

:fnise: Veldig.

Så kos med kul. :rødme:

Man kan nok bli litt rar i hodet av seks episoder Trekant på rappen, ja. :fnise:

Ja, det er veldig stas.

:hoho: Det er nok det som er forklaringen. :ler:

God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! :kose:

God morgen og god jul til deg også! :klem:

Vil også ha en jobb hvor jeg kan sitte å se på tv :ler: Kanskje jeg skal prøve å se på det i barnehagen....barna trenger jo å lære det tidlig :fnise:

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

:fnise: Heldigvis (dessverre? :fnise: ) er det ikke så ofte det skjer da. Jeg hadde dødd dersom hver eneste dag hadde vært sånn. :dåne:

:ler: Kanskje du skal komme med et forslag i barnehagen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært kjempedeilig. På lørdag fikk jeg kjøpt alle julegavene og avsluttet en rolig dag med McDonald's og håndballkamp. Jeg fant forresten ut at dersom kreket er en gutt, kommer han til å bli NERD. :fnise: Til Lillemann kjøpte jeg nemlig en t-skjorte med dinosaur på (T-rex selvsagt) og en genser med Star Wars på. :happy:

Ellers har jeg ikke gjort noe særlig annet i helgen enn å daffe på sofaen med en chipspose i hver hånd. :ler:

I dag måtte jeg vasse i en halvmeter med snø for å komme meg til bilen. :dåne: Når været er sånn som dette er jeg virkelig glad for at jeg ikke bor på østlandet. Snø er bare usj! Gi meg heller litt tversoverregn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tversover regn og opp/nedregn er mye bedre enn holke, 8 minus og kuling i kastene i alle fall :fryser:

Herlig med lat helg :tommel: Nå er det ikke lenge til du har juleferie Belle :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tversover regn og opp/nedregn er mye bedre enn holke, 8 minus og kuling i kastene i alle fall :fryser:

Herlig med lat helg :tommel: Nå er det ikke lenge til du har juleferie Belle :hoppe:

Helt enig. :fnise:

Åh, det er jo bare sånn ca 12 arbeidstimer til jo. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg skikkelig skallebank. :dry: Har ofte vondt i hodet og har, frem til jeg ble gravid, vært avhengig av smertestillende for å bli bedre. Jeg har tatt paracet én gang siden jeg ble gravid og har fremdeles dritdårlig samvittighet for det. :sukk: Men saken er den at jeg kan gå i dagevis med ekstremt vondt i hodet uten at det går bort av seg selv. Ikke akkurat så gøy å være på jobb og i full akvititet da, nei. I dag for eksempel, har jeg vasset i 1,5 meter snø, OPPOVER (og forsåvidt nedover, men det er jo vesentlig lettere :lol: ) to fjellskråninger. Med skallebank. :dåne: *syns litt synd på seg selv* Nei, nå er det snart middag. Og så bare 2-3 timer igjen av denne arbeidsdagen. Det skal jeg klare uten å måtte ty til noen sterkere midler. Københavnerblandingen jeg fikk etter sjefens Sverigetur hjelper veldig godt på. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God jul til deg, mannen og Babybelle! :klem:

God jul til deg også. :klem: Og til guttebassen selvsagt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. :rødme:

Fikk dere forresten kjøpt inn litt babytøy i USA? Vi kjøpte inn MYE....blant annet både juleantrekk og nyttårsantrekk til 2011....;)Han har også seks par sko allerede; blant de et par Eccosko....:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...