Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurt å bestille kiropraktortime. Håper det gjør susen og at du slipper bekkenplager..!

:klemmer:

Åh, håper det jeg også altså. Men nå har jeg bestilt time til i morgen. :jepp: Greit å få det gjort så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre menn jeg ikke kan leve uten, det er kjære, kiropraktoren min og fysio/aku-mannen :ler: De to sistnevnte skulle jeg hatt i en skuff og tatt dem opp når jeg fikk bruk for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre menn jeg ikke kan leve uten, det er kjære, kiropraktoren min og fysio/aku-mannen :ler: De to sistnevnte skulle jeg hatt i en skuff og tatt dem opp når jeg fikk bruk for dem ;)

:fnise: Nå gjenstår det bare å se om min kiropraktor er uunnværlig. :ler:

Titter innom da vi har termin ganske likt. :) Håper du har en fin romjul!

Så koselig med nytt besøk! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktortime i går gikk veldig bra. Det var litt ekkelt å høre knekkene, men regner med det er en vanesak. Jeg skal tilbake i dag også. :jepp: Han sa ingenting om noen diagnose eller noe sånn, men det er vel uansett for tidlig å vite noe om den saken. Håper uansett dette hjelper, for jeg dør dersom jeg må ha det sånn som dette i 20+ uker til. :dåne:

Nyttårsaften i dag...egentlig en dag jeg ikke liker, hvor jeg helst bare vil grave med ned under dyna med en god film. :sjenert: Dessverre er jeg gift med verdens største rakettfanatiker som elsker nyttår nesten over alt. :lol: Det blir en rolig kveld uansett da. Vi skal besøke vennepar, sammen med et annet vennepar (og Lillemann) hvor hun ene også er gravid. Jeg regner uansett med at jeg tar en tidlig kveld, for jeg sovner jo på sofaen nøyaktig klokken 22:37 nå om dagen. :fnise:

Vi fikk vite i går at mannen ikke får være med på UL på torsdag. :sukk: Kanskje vi går til privat i tillegg, for jeg forstår jo hvor lyst han har til å være med. Jaja, vi får se.

Jeg vil bare ønske dere alle en skikkelig fin nyttårsfeiring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?? Får ikke mannen være med? Trodde alltid mannen fikk være med på UL, dette er jo 2010?? Til og med snart 2011!! Ja, da ville jeg også tatt privat UL, klart han også har lyst å se på!!! :)

Godt nyttår!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

:klemmer:

Nyttårs :klem: tilbake!

?? Får ikke mannen være med? Trodde alltid mannen fikk være med på UL, dette er jo 2010?? Til og med snart 2011!! Ja, da ville jeg også tatt privat UL, klart han også har lyst å se på!!! :)

Godt nyttår!! :strix:

Han reiser på jobb på onsdag. :sukk: Det var en sånn i siste liten greie, så alle timene før han reiser er nå opptatt. Men vi skal prøve én siste gang og høre med en sykepleier om det er mulig å ringe til noen og høre om de vil bytte time med oss. :jepp:

Ellers skal mamma være med. Jeg har ikke lyst til å gå alene, og jeg vet at hun gladelig er med. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da skjønner jeg. Trodde det var legen som sa nei jeg.. :)

Håper dere får byttet time! :klemmer:

Det håper jeg også. :jepp:

------------

Da er jeg endelig hjemme. :happy: Vi hadde en veldig koselig kveld i går, med helt fantastisk mat (tapas :sikle: ), drinkkonkurranse for de alkoholiserte og brettspill. Klokken 2 tok vi kvelden og kjørte til mamma for å sove der. Nå har vi fått oss kalkunrester fra i går og mannen har stukket for å se fotballkamp. Deilig å ha huset for seg selv et par timer. :fnise:

Nå har plutselig babyutstyrsgenet mitt våknet. :sjenert: Jeg har funnet ut hvilken vogn jeg vil ha (vi må jo se den først da, og se om mannen liker den), bilsete osvosv. Kjenner jeg blir litt gira av alle disse innkjøpene, men jeg skal prøve å ikke ta helt av enda ihvertfall. :ler: Jeg gleder meg uansett veldig til UL og at vi forhåpentligvis får vite hvilket kjønn det er. Da blir det nok litt klesshopping i nærmeste fremtid. :lol:

Resten av helgen skal bare tas med ro. I morgen skal vi rydde bort julen og spise ribbe hos svigermor. På mandag tror jeg vi skal til Ikea (i nabobyen - 1,5 time herfra) for å kjøpe kommode/skap til kjøkkenet, samt besøke kompis. Håper vi får det til. :jepp: Det skal uansett bli fantastisk deilig å ha fri en hel uke til. :strix:

Ha en fin lørdagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker ut dagboka di og ønsker deg et godt nytt år! Og så ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken vogn du har sett deg ut? :sjenert: Er ganske så blank på det feltet ennå.

Når skal du på UL, og løste det seg så mannen kan bli med? Skjønner godt at han vil se, samboeren min gleder seg veldig til å endelig få ta en titt. :) Jeg har jo sett den lille krabaten flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og strixer i boka di:

:strix:

Vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så innmari glad hver gang jeg ser tickeren din, og da må man strixe litt.

kos dere med rydding og ribbespising! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år! Tenk, i år skal du bli mamma. :rødme:

:haar: Det er helt uvirkelig. :hjerte:

Innom og sjekker ut dagboka di og ønsker deg et godt nytt år! Og så ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken vogn du har sett deg ut? :sjenert: Er ganske så blank på det feltet ennå.

Når skal du på UL, og løste det seg så mannen kan bli med? Skjønner godt at han vil se, samboeren min gleder seg veldig til å endelig få ta en titt. :) Jeg har jo sett den lille krabaten flere ganger.

Så koselig. :nigo:

Jeg har veldig lyst på Bugaboo Chameleon, men er usikker på om den er stor nok til å ha som eneste vogn. Har lagt igjen et spørsmål i vogntråden inne på graviditet og spedbarn også, så får jeg kanskje noen erfaringer. :jepp: Den er så sinnsykt praktisk, og jeg tror ikke vi trenger en stor duo- eller kombivogn til vårt bruk.

Vi skal på torsdag. Vi prøver å ringe en siste gang i morgen tidlig for å høre om det er mulighet for å komme enten i morgen eller på tirsdag. Har liten tro på at det går, men det er verdt et forsøk ihvertfall. :jepp:

Vi har sett den to ganger allerede vi også, men det er litt spesielt denne gangen iom. at vi kanskje får vite kjønnet. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og strixer i boka di:

:strix:

Vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så innmari glad hver gang jeg ser tickeren din, og da må man strixe litt.

kos dere med rydding og ribbespising! :happy:

:fnise: Alltid koselig med litt strixing. :happy:

Det skal vi. Eller, mannen har ikke sovet i hele natt (han sovnet klokken 11 i dag morges :roll: ), så jeg lar ham få sove en time til mens jeg begynner å rydde. Hvem sa at jeg ikke er en god husmor? :rosaengel:

Nigleder meg til ribbe i kveld. Det er min favorittjulemat. :sikle: (Selv om pinnekjøtt er obligatorisk på julaften uansett) Skal prøve å få presse gjennom en omgang med Cluedo også. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, i dag har jeg skikkelig vondt i høyre hofte og rumpeball. :sjenert: Tror sengen vår er litt for myk for mine gravidhofter og -rygg. Men jeg merker en forbedring da, etter å ha vært hos kiropraktor to ganger. Heldigvis. Nå må jeg bare lære meg å lytte til kroppen og ta det med ro. Ikke alltid like lett å ligge på sofaen og se på hybelelefantene som danser rundt i stuen. :fnise:

I morgen skal vi enten til Ikea eller til Barnas Hus og se på barnevogner og sånn. Like gøy begge deler, men jeg håper mest på Ikea. Vi må få opp den kommoden (eller skapet) før kjøkkenryddelysten min avtar helt. :ler:

:haar: Nå skinner solen inn gjennom våre gigantiske, gulv-til-tak vinduer og de trengs en real vask ser jeg. Svære vinduer + salt fra sjøen er ikke akkurat noe å anbefale. Heldigvis er det mannen sin jobb. :fnise:

Nei, nå skal julen ned dere. *bretter opp ermene og finner fram vaskebøtten* :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg forresten at bagen til Bugaboo-vognen er svær. Var den jeg var usikker på, så dersom jeg liker den når jeg ser den (og at mannen er med på laget) blir det nok den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :klemmer:

Koselig å høre at dere hadde en fin nyttårsfeiring :)

Vi har også blitt prøvere nå, så håper vi følger etter om ikke så lenge ;) Morsomt at du har fått redebygger-instinktet ;)

Håper mannen får vært med på UL! Spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :klemmer:

Koselig å høre at dere hadde en fin nyttårsfeiring :)

Vi har også blitt prøvere nå, så håper vi følger etter om ikke så lenge ;) Morsomt at du har fått redebygger-instinktet ;)

Håper mannen får vært med på UL! Spennende :hoppe:

Jeg måtte tenke litt før jeg kjente deg igjen. :fnise:

Åh, det hadde jo vært helt utrolig. Skal stikke innom prøverdagboken din etterpå. .jepp:

Ja, håper det, men tviler sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...