Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

10 timer!? Men da er det bare en ting å gjøre med det: lage en liten kosetur ut av det i samme slengen. Nemlig. :Nikke:

PS: dere er gale. :ler:

:fnise: Vi liker jo biltur, så. :rødme: Det ble jo faktisk 3500 km på 17 dager i USA. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilferie! Jaaa! Hopp i bilen og kos dere! Bare å nyte "friheten" nå før babybelle gjør sin ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilferie! Jaaa! Hopp i bilen og kos dere! Bare å nyte "friheten" nå før babybelle gjør sin ankomst.

Ja, det er jo vanskelig å gjøre ta sånne bilturer med lille frøken krek ombord. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ikke få annet enn :babyjente: siden du var KG-brud i 2009! :ler:

Gratulerer!! :rødme:

:ler: enig med Mazilla her.. alle KG brudene fra 2009 får jo jenter!

Uansett er det kos og se at alt er bra! *krysser fingrene* for at det ordner seg med vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spamme ned dagboka til Belle i nervøsitet* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!! :eeeh:

*48 MINUTTER IGJEN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: enig med Mazilla her.. alle KG brudene fra 2009 får jo jenter!

Uansett er det kos og se at alt er bra! *krysser fingrene* for at det ordner seg med vogna!

:fnise: Du skal se at det blir jente på deg også MaiL! :jepp:

Håperhåperhåper det.

*spamme ned dagboka til Belle i nervøsitet* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!! :eeeh:

*48 MINUTTER IGJEN*

Heier på deg!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra kiropraktor og jeg må bare få si: DÆVEN så vondt det var. Han finner en nerve eller muskel eller noe øverst på hver rumpeball og gnikker den frem og tilbake. :haar: Helt forjævlig vondt. Men det funker, da er smerten verdt det. Føler meg mye bedre i ryggen med én gang jeg har vært hos ham. Min reddende engel. :happy:

Jeg fikk forresten også kommet meg innom bokhandleren. Kjøpte meg en Riga-bok og et babyalbum. Gleder meg til å fylle det ut etterhvert. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter igjen og lillemann har begynt å hikke i forskrekkelse over mammas økte adrenalinnivå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter igjen og lillemann har begynt å hikke i forskrekkelse over mammas økte adrenalinnivå! :ler:

:rødme: Jeg også vil kjenne lille frøken krek. *drømmer seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Jeg også vil kjenne lille frøken krek. *drømmer seg bort*

Å, det kommer tidsnok!:) Du kan også glede deg til liflige ribbeinsspark og urinblæreskviiiising! :ler:

11 minutter igjen...Enten blir denne dagen vanvittig bra....eller sykt ræva....

10 minutter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke gjøre det til en liten Road-Trip for å få tak i drømmevogna?

Iallfall når dere ikke har noe imot så lange bilturer...

Men håper at de kan skaffe den for dere via Barnas Hus. De bør jo være interessert i å hjelpe dere mener jeg, da de tjener litt på å selge den til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke gjøre det til en liten Road-Trip for å få tak i drømmevogna?

Iallfall når dere ikke har noe imot så lange bilturer...

Men håper at de kan skaffe den for dere via Barnas Hus. De bør jo være interessert i å hjelpe dere mener jeg, da de tjener litt på å selge den til dere!

Jada, hun som jobbet der skulle sjekke opp i det så godt hun kunne. :Nikke: Jeg var litt bekymret for at vi var litt for sent ute, for den er limited edition fra november. Men når den svenske nettbutikken har den, da må jo jammen meg de også klare å få tak i den. Tenker jeg da... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista litt piffen etter å ha besøkt dagboken til pusilus. :sukk: Tar meg heller en middagsdupp på sofaen, så får vi se om ryddelysten er tilbake når jeg våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

For en FANTASTISK dag! :)

:happy: Jeg skal nyte den med min nyervervede graviddille, Eplemost med kullsyre, og Friday Night Lights. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse med jente!! Herlig ticker :nigo:

Hvilken vogn er det du forsøker å få tak i? *Nyskjerrig* :)

Mista litt piffen etter å ha besøkt dagboken til pusilus. :sukk: Tar meg heller en middagsdupp på sofaen, så får vi se om ryddelysten er tilbake når jeg våkner.

Det samme gjorde jeg. Måtte bare legge fra meg pcen, for da frista det ikke å lese i flere dagbøker etterpå... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jente!! Herlig ticker :nigo:

Hvilken vogn er det du forsøker å få tak i? *Nyskjerrig* :)

Det samme gjorde jeg. Måtte bare legge fra meg pcen, for da frista det ikke å lese i flere dagbøker etterpå... :(

Takketakk. :nigo: Vi skal ha denne vognen. :hjerte:

Huff, jeg ble helt satt ut, jeg. Satt bare og stirra apatisk foran meg og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tomten vår i orden også! :hoppe: Fikk svarbrev fra kommunen i går, og etter noen telefoner for å prøve å tolke kommunespråket har jeg kommet fram til at tomten vår nå er som en vanlig boligtomt. Det blir nok ganske hektisk fremover nå, for vi må selge leiligheten før vi får noe byggelån fra banken (teite, nye regler :sur: ). Så når mannen kommer hjem fra Nordsjøen, blir det full rulle med bytting av megler, nye visninger osv. i tillegg til å begynne å finne priser fra ulike byggefirma. Jeg kjenner jeg blir litt sliten bare av å tenke på alt vi har å gjøre. :fnise:

I dag skal jeg ikke bevege meg ut døra engang, tror jeg. Føler meg okay bra i ryggen i dag, så jeg får vel fortsette med kjøkkenet. Lysten er ikke helt til stede kjenner jeg, men med iPod og mine fantastiske Bose-øreplugger som jeg fikk til jul kommer den nok sigende etter hvert. :jepp:

Ellers er formen bra, om enn fremdeles litt paff pga. pusilus. :sukk: Vi var jo så og si like langt på vei, så jeg fikk et skikkelig støkk i meg. Huff og huff. Verden er så forferdelig urettferdig noen ganger. :kose:

Nei, positivitetsskjorta skal på, det samme med ryddelystbuksa. Nå skal kjøkkenet skinne, dere. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...