Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender over en :kaffekopp: og litt :sjokolade: og øsnker deg en superduper dag!

Det fins forresten ørepropper som visst nok ikke skal være ubehagelige å bruke om natta som er mer eller mindre som en gele-ting som former seg i øret.

Både denne og denne vet jeg funker ganske bra, og gjør ikke så mye ut av seg som de tradisjonnelle øreproppene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: Trøtt i dag også gitt. Sovnet klokken halv 9 i går kveld, men var på do klokken 10 og klokken 12, og lå våken i minst en time før jeg sovnet igjen. Jeg trenger kvalitetssøvn kjenner jeg, men det skjer vel ikke med det første.

Det blir nok ikke så mye kvalitetssøvn etter at babyen er født heller :lur::natti: Men så er det jo helt andre grunner til det da :rødme:

Jeg bruker ørepropper om natten. De jeg bruker kommer i en sånn tre-pakning med et par rosa, et par gule og et par grønne. Føler meg litt itchy i ørene på morgenkvisten, men da har de jo gjort jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hespetreomien! :hoho: Genialt!

Gled deg til begynnelsen og midten av andre trimester; det er den mest "normale" tiden! :jepp: Nå som jeg straks entrer 3.tri merker jeg at jeg sover lettere og dessuten har blærepresset begynt igjen....:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose :

:klem:

God morgen! :kaffekopp :

God morgen til deg også!

Sender over en :kaffekopp : og litt :sjokolade : og øsnker deg en superduper dag!

Det fins forresten ørepropper som visst nok ikke skal være ubehagelige å bruke om natta som er mer eller mindre som en gele-ting som former seg i øret.

Både denne og denne vet jeg funker ganske bra, og gjør ikke så mye ut av seg som de tradisjonnelle øreproppene.

:klem :

Åh, litt kaffe og sjokolade er aldri feil. :fnise:

Oi, de så veldig gode ut. :jepp: Jeg har jo ørepropper som jeg har fått her på jobben. De er gigantiske. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok ikke så mye kvalitetssøvn etter at babyen er født heller :lur : :natti : Men så er det jo helt andre grunner til det da :rødme :

Jeg bruker ørepropper om natten. De jeg bruker kommer i en sånn tre-pakning med et par rosa, et par gule og et par grønne. Føler meg litt itchy i ørene på morgenkvisten, men da har de jo gjort jobben sin.

:fnise: Nei, du har jo helt rett i det. Men da slipper jeg ihvertfall å bekymre meg for en 12 timers lang og hard arbeidsdag. :ler:

For meg føles det som om all ørevoksen min sitter igjen på proppene etter en hel natts bruk. Ææææsj. :sjenert:

Hespetreomien! :hoho : Genialt!

Gled deg til begynnelsen og midten av andre trimester; det er den mest "normale" tiden! :jepp : Nå som jeg straks entrer 3.tri merker jeg at jeg sover lettere og dessuten har blærepresset begynt igjen....:dåne :

Men hun er et hespetre. :sjenert: En skikkelig utrivelig person rett og slett. Heldigvis har jeg lille solstråle som min roomie nr. 2 som veier opp for hun første. :fnise:

Gleder meg allerede. :ler:

:haar: Blærepresset har ikke gitt seg her enda. Jeg går på do minst to ganger hver natt. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, du har jo helt rett i det. Men da slipper jeg ihvertfall å bekymre meg for en 12 timers lang og hard arbeidsdag. :ler:

For meg føles det som om all ørevoksen min sitter igjen på proppene etter en hel natts bruk. Ææææsj. :sjenert:

Men hun er et hespetre. :sjenert: En skikkelig utrivelig person rett og slett. Heldigvis har jeg lille solstråle som min roomie nr. 2 som veier opp for hun første. :fnise:

Gleder meg allerede. :ler:

:haar: Blærepresset har ikke gitt seg her enda. Jeg går på do minst to ganger hver natt. :dåne:

:ler:

Sånn hadde jeg det i begynnelsen, også...så ga det seg mot slutten av 1. tri...og nå er det tilbake igjen....:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten bestilt legetime også. Første gravidlegetime. :hoppe: Jeg er litt usikker på dette med jordmor vs. lege, hva som er forskjellen osv., så jeg tenkte jeg skulle snakke med legen min (som er supertrivelig forresten) og høre med henne om hun har jordmødre å anbefale. Evt. om jeg skal fortsette å gå til henne resten av tiden også. :vetikke: 9.desember skal jeg inn. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for graviditetsbok og 12 uker og alt med seg! :hoppe:

Blir kjempegøy å følge med på deg framover, siden du ligger bare en ukes tid foran meg. Men du skal se at jeg slår deg på målstreken etterhvert, siden jeg har to i magen så kommer de ofte litt tidligere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for graviditetsbok og 12 uker og alt med seg! :hoppe:

Blir kjempegøy å følge med på deg framover, siden du ligger bare en ukes tid foran meg. Men du skal se at jeg slår deg på målstreken etterhvert, siden jeg har to i magen så kommer de ofte litt tidligere... ;)

:fnise: Det er vel veldig sannsynlig ja. :ler:

----------

Aaaaaaaaarg. 25 minutter igjen på jobb. Er så trøtt at jeg ikke vet om jeg tør å kjøre hjem engang. Håper jeg får litt mer søvn i natt - selv om jeg tviler på det med hespetreet snorkende rett over gangen. *synes synd på seg selv :sjenert: *

Snakket nettopp med søster som var overlykkelig over at hun endelig får si til folk at hun skal bli tante. Den eneste faktisk. Kreket vårt får bare onkler bortsett fra henne - noe hun selvsagt synes er helt fantastisk. :fnise:

Jeg har også fått svar av alle franskmennene, som ble kjempeglade for å ha en god grunn til å komme på besøk igjen. :ler: Håper jo også på å ta med kreket på besøk i permisjonstiden en gang, dersom det lar seg gjøre. :rødme:

PS! Er det sært å stirre på andres gravidmagebilder med stjerner i øynene? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Jeg har alltid hatt litt semiangst for å føde, men innså nå nettopp mens jeg leste ''skrek du under fødselen din''-tråden at jeg...gleder meg. På en måte. :hoho: Det er offisielt: jeg er blitt babygal.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en natt med okei søvn. :happy: Men jeg kjenner at kroppen er sliiiiten. Lurer på om det bare er jetlag-/ikke nok søvn-sliten eller om det er gravidsliten. Merker jo på kroppen at jeg blir mye fortere sliten, særlig på kondisen, enn hva jeg gjorde før vi reiste. :vetikke: Nei, det er godt jeg bare har denne og én jobbperiode igjen før jeg er ferdig her. Skal bli godt å komme tilbake til 8-4 jobb og fri hver helg. 12-timersdag er rett og slett drepen. :dåne:

Jeg var forresten bare på do én gang i natt. :5: Håper dette går rette veien. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er gravidsliten du er! :Nikke: Jeg merka det også tidlig på kondisen, og i følge legen min er det helt normalt. Kroppen konsentrerer seg jo om andre ting nå enn før... ;)

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen Belle!

Kondisen er ikke som den var før her heller...

Angående do tur på natta - tror de blir midre hyppige sånn i andre trimester - for så å bli hyppigere igjen mot slutten av svangerskapet.

Håper du får en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er gravidsliten du er! :Nikke : Jeg merka det også tidlig på kondisen, og i følge legen min er det helt normalt. Kroppen konsentrerer seg jo om andre ting nå enn før... ; )

Ha en fin dag! : )

Det er det jeg også har en mistanke om. Håper allikevel jeg klarer disse to siste arbeidsperiodene, for jeg vil liksom være med på alt. :sjenert: Jeg måtte forresten kaste inn håndkledet ang. kurs i den neste friperioden min. Jeg tror jeg kommer til å trenge all den hvilen jeg kan få. :)

God morgen Belle!

Kondisen er ikke som den var før her heller...

Angående do tur på natta - tror de blir midre hyppige sånn i andre trimester - for så å bli hyppigere igjen mot slutten av svangerskapet.

Håper du får en fin dag!

:klem :

Godt å vite at jeg ikke er den eneste. :fnise:

Åh, det skal bli godt å (forhåpentligvis) endelig kunne sove en hel natt gjennom, uten å våkne fordi jeg må på do. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten bare på do én gang i natt. :5: Håper dette går rette veien. :ler:

Det var færre enn meg, det! :hoho:

(intensiv trening + drikke masse vann + legge seg rett etterpå = to doturer)

Håper du får en fin dag i dag, selv om du er sliten! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var færre enn meg, det! :hoho:

(intensiv trening + drikke masse vann + legge seg rett etterpå = to doturer)

Håper du får en fin dag i dag, selv om du er sliten! :kose:

:fnise:

Dagen blir nok fin den. :Nikke: Har jo bare vært på KG siden jeg begynte på jobb i dag, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...