Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker godt Hilde Christina fra velværeforumet her på kvinneguiden, hun ble helt rabiat hvis noen turde å forslå andre merker enn de hun har sponsoravtale med.

Pluss at HC tar grovt betalt for å komme med anbefalinger om hvilke produkter de skal bruke, og det er selvfølgelig de hun har avtale med hun anbefaler. Tjener rått på alle reklamene hun har på siden sin også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å informere.. Denne Hilde Christina er ikke noe bedre enn fotballfrue da hun tjener penger på sin blogg og i tillegg er frekk! Er aldri innom bloggen hennes pga. hennes kvasshet!! Hun nektet lenge for å tjene på bloggen, til hun nå nylig ble konfrontert og innrømmet det.. Var nettopp innom Yasi og Heidi.. Ingen reklame, virker som oppriktige bloggere så langt.. ;-)

Direkte reklame er en ting, men de reklamerer indirekte for alle slags produkter de får tilsendt gratis av produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Heidi Øksendal har en flott bogg, og hun skriver alltid hvilke produkter hun blir sponset med og hvilke hun kjøper selv. Sånn skal det være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antirosa

Som Elin Ørjaseter så dekkende beskrev det i en kommentar: Disse jentene ødelegger sakte men sikkert sitt eget inntektsgrunnlag ved å oppføre seg sånn. De mister kredibiltet og sponsorene forlater dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at HC tar grovt betalt for å komme med anbefalinger om hvilke produkter de skal bruke, og det er selvfølgelig de hun har avtale med hun anbefaler. Tjener rått på alle reklamene hun har på siden sin også.

Sant!! Holder meg til blogger fri for reklame jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Heidi Øksendal har en flott bogg, og hun skriver alltid hvilke produkter hun blir sponset med og hvilke hun kjøper selv. Sånn skal det være!!

Veldig enig. Hun har også takket nei til å bli sponset av for eksempel Lush, fordi hun kjøper så mye fra dem allikevel og ikke trenger å få noe gratis. Jeg tror ikke jeg hadde klart å motstå fristelsen til å få gratis produkter fra et merke jeg elsker. :fnise:

Hun har jo forresten også skrevet noen forferdelig negative omtaler om produkter hun har fått sponset, så jeg tviler ikke et sekund på at hun er ærlig - selv om hun har fått det sponset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Elin Ørjaseter så dekkende beskrev det i en kommentar: Disse jentene ødelegger sakte men sikkert sitt eget inntektsgrunnlag ved å oppføre seg sånn. De mister kredibiltet og sponsorene forlater dem.

Veldig bra sagt! Kunne ikke ordlagt meg bedre selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å informere.. Denne Hilde Christina er ikke noe bedre enn fotballfrue da hun tjener penger på sin blogg og i tillegg er frekk! Er aldri innom bloggen hennes pga. hennes kvasshet!! Hun nektet lenge for å tjene på bloggen, til hun nå nylig ble konfrontert og innrømmet det.. Var nettopp innom Yasi og Heidi.. Ingen reklame, virker som oppriktige bloggere så langt.. ;-)

Det var Heidi og Yasi jeg fikk hjelp av,denne Hilde Christina trodde jeg var bra,men etter å ha hørt hva dere sier kommer jeg nok til å slutte å lese bloggen hennes..Uansett Yasi er også til stor hjelp her på kg i hud og hår forumet.Takk for at du er her :klemmer: .Din blogg kommer jeg til å lese i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Heidi og Yasi jeg fikk hjelp av,denne Hilde Christina trodde jeg var bra,men etter å ha hørt hva dere sier kommer jeg nok til å slutte å lese bloggen hennes..Uansett Yasi er også til stor hjelp her på kg i hud og hår forumet.Takk for at du er her :klemmer: .Din blogg kommer jeg til å lese i hvertfall.

Så utrolig hyggelig å høre :) Glad jeg kan gjøre nytte av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipe liv dere har som må henge dere så jævli opp i noe så uintresant,Dette er ikke verdens undergang ..Caroline har ikke gjort noe værre enn dere selv har engang i tiden eller?! tragisk-.-

Liker henne ikke jeg heller ,men ærlig talt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipe liv dere har som må henge dere så jævli opp i noe så uintresant,Dette er ikke verdens undergang ..Caroline har ikke gjort noe værre enn dere selv har engang i tiden eller?! tragisk-.-

Liker henne ikke jeg heller ,men ærlig talt!!!

Så ikke les da, du som har så ukjipt liv! Ærlig talt, vi kan diskutere akkurat hva vi vil.. Er du misfornøyd, gå og les et annet forum! Mener dette er ganske alvorlig jeg, siden jeg leser blogger. Vil veldig gjerne vite om slikt!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke les da, du som har så ukjipt liv! Ærlig talt, vi kan diskutere akkurat hva vi vil.. Er du misfornøyd, gå og les et annet forum! Mener dette er ganske alvorlig jeg, siden jeg leser blogger. Vil veldig gjerne vite om slikt!!

Enig med deg man kan diskutere akkuratt hva man vil.Sånne ting er alvorlige.Når man er en person som ønsker å være i media så får man ta det positive og negative .Hun tjener rått på å lyve til folk og er det riktig?

Endret av muffin26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nysgjerrig

Noen som vet hvorfor Fotballfrue, HC og VOE har egen .no eller .com side? Hvilke fordeler er det med det? Hvorfor lager de enkeltmannsforetak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns bare ikke hu fortjener alt det bråket hu får for noe sånt! du som leser bloggen burde heller være enig da eller?! DO'h

Jeg mener i høyeste grad at hun gjør det! Jeg tar dette svært alvorlig da hun er blant toppbloggere og mange unge ser opp til henne.. Hun er ikke et sunt forbilde, enhver med litt vett i hodet forstår jo det!! Å være kjendisblogger er ikke bare en dans på roser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Fotballfrue, HC og VOE har egen .no eller .com side? Hvilke fordeler er det med det? Hvorfor lager de enkeltmannsforetak?

VOE har vel strengt talt plattform på blogg.no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns bare ikke hu fortjener alt det bråket hu får for noe sånt! du som leser bloggen burde heller være enig da eller?! DO'h

Synes du leserne hennes fortjener å bli ført bak lyset da? Hun lyver så det renner av henne for å få inntekter til seg selv. Ikke et problem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg man kan diskutere akkuratt hva man vil.Sånne ting er alvorlige.Når man er en person som ønsker å være i media så får man ta det positive og negative .Hun tjener rått på å lyve til folk og er det riktig?

ENIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du leserne hennes fortjener å bli ført bak lyset da? Hun lyver så det renner av henne for å få inntekter til seg selv. Ikke et problem?

Enda det er disse lerserne som har ført henne dit hun er idag!! Det finnes ingen måter å forsvare denne damen på, hun er rett og slett patetisk. Og det 7500 kroner for en bokomtale.. Gi deg a!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...