Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var fjortis ønsket jeg meg at par slalomski av pappa. Det fikk jeg ikke, men en dyr rumpetaske av skinn som kostet det samme som skiene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang dirty undertøy fra fetteren min, og jeg mener den typen med åpning for pupper og åpning i skrittet også. Jeg åpnet pakka og peiste den kjapt under bordet da jeg så antydninger til hva det kunne være, før resten av familien så på det. Satt litt rystet og sjokkskadet resten av kvelden kan en si. Etterpå ringte jeg ham og spurte "what the fuck...!!". Han ble bare lettet, fordi han hadde kjøpt den til kona si, men den hadde forsvunnet og han var redd en av de eldre i familien hadde fått den, han pakket nemlig alt inn i samme papir.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på ungdomsskolen kjøpte min mor to bukser til meg da hun var å besøkte en venninne i en annen by.

Å gud...

Den ene var sånn skikkelig åme-grånn med ruter i rosa og rødt. Den andre var også rutete, men var en slags bæsj-brun-lilla, med gule og oransje ruter. Det skal nevnes at jeg på denne tiden var ei guttejente og ikke så fin på hva jeg hadde på meg, men kan fortelle jeg ble rimelig rund i øya da hun dro de der opp av posen O_o :fnise:

Jeg har dem enda, rett og slett fordi de var så stygge :fnise: Prislappen er på enda sånn forøvrig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jeg ikke ønsket meg bøker til jul. Hva fikk jeg? en bok. Hvor ble den av? den fikk vinger og flydde inn i peisen når ingen så det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tskjorte med en eller annen Pyton-figur på. Den var skikkelig vulgær og ekkel. Jeg var så flau at jeg gjemte den innerst i skapet (jeg åpnet den heldigvis før julaften). Lurer på hvorfor jeg ikke bare kastet den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en schvææær pakke av min mormor den julen jeg var 7. Jeg omtrent hyperventilerte av spenning og forventning under hele julemiddag. Da det endelig ble tur til å åpne den inneholdt den - et strykebrett... Må tidlig krøkes, vettu... Tydeligvis var det ikke tidlig nok, for jeg har fremdeles ikke klart å skaffe meg en mann jeg kan stryke skjortene til.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei til å bli virkelig skuffet det året søstra mi fikk mp3-spiller til jul (som jeg hadde ønsket meg og hun ikke) fra foreldrene våre. Min pakke fra dem var myk og inneholdt en felleskjøpkjeledress, som jeg forsåvidt trengte med tanke på at vi bor på gård. Viste seg at de hadde gjemt en mobil inni den, så egentlig var ikke pakken noen skuffelse.

Reaksjonen min da jeg åpnet pakken er fortsatt snakket om, og de har brukt samme trikset flere ganger senere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjipeste gaven må ha vært fra meg til en venninne. Vi var vel rundt 14 år og veldig knisete.

Jeg hadde våget meg inn på kondomeriet og kjøpt en dildo til henne, på tøys. Hun visste ikke hva jeg hadde kjøpt, pg åpnet gave i fullt juleselskap, med besteforeldre og onkler og tanter og småsøsken og det hele...

Fikk en sint SMS av henne den julekvelden :fnise:

Heldigvis kommer hun fra en ganske røff familie, så de lo vel mest av det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Minnie Mus rumpetaske i grønn, gul, rosa og lilla (helt grusomme fargekombinasjoner!) som jeg ikke fikk på meg i julegave av tanta mi for 2 år siden. Da var jeg 17 år.

Sånn ellers så har jeg vært fornøyd med gavene da! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et par brukte fjellsko av faren min. Han påsto at de var helt nye, men sannheta var at de var 4 nr for stor til han (str 45) og de stinka gammel svette :P

Akkurat så de skulle passe til meg som har str 37 i sko?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kan jeg flire av det, men jeg husker hvor skuffet jeg ble over viskelæret formet som leppestift av lillebror. Det skal nevnes at jeg var vel rundt 11-12 år (og han er 2 år yngre enn meg). Han har aldri vært særlig flink til å finne gaver, men bedrer seg nå. Kanskje det er mamma som har prøvd å lære han at han kan jo iallefall tenke seg om hva han kjøper til folk :P

Men det er alltid dvd-er o.l fra han. Gjør meg ingenting, hvis det ikke er min smak, så er det alltid en eller annen som liker de og vil se dem.

Stort sett så får jeg greie gaver, men jeg vil helst slippe smågaver fra tanter. Hvis de på død og liv skal gi meg noe så kan de gi gavekort på bokhandler eller noe ala det. Eller bruke de pengene på seg selv eller veldedighet, for jeg trenger ikke lavendelsåper o.l (jeg er allergisk mot alt slikt) eller knøttsmå duker (spisebrikker?) i kun 1 eksemplar (hvor skal jeg ha dem?).

Men til gjengjeld, familien har nok fått veldig mye merkelig opp gjennom årene. I fjor ble jeg advart fra min stemor om at jeg måtte bare belage meg på merkelige gaver fra de minste søskna mine de neste årene :P. Men jeg synes det er utrolig søtt med dekorerte fyrstikkesker fra lillebror på 10 år. Han har iallefall tenkt på meg! Søstera mi på 8 år er derimot ganske interessant, hun drar med pappa på Ikea, får han til å betale og kjøper ting der til meg. Hun har ikke den verste smaken heller, til å være så lita. Fikk vase et år. Og jeg har ikke nok av sånn der ting. Den søteste gaven fra de to var feriegaven. Lillesøster kjøpte nøkkelring med min bokstav. Hvor lillebror roper ut "å, shit, jeg glemte å kjøpe gaven til Rebecca, jeg kjøpte heller godteri til meg selv..K*** kan du ikke bare si jeg kjøpte den du har kjøpt?". Jeg var rett bak han ;)

Men de er søte da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

av en tante fikk jeg et par sokker med et stort bamsehode på vrista, og bare det. Jeg var 16.

Ha ha, jeg kom på ett par jeg fikk for et par år siden, bare at de var fra en venninne og med Hello Kitty på....og da var jeg 26 :fnise:

Jeg går med hello-kitty sokker nå, og jeg er nesten 30 :fnise: Jeg liker "morsomme" sokker :laugh:

Det verste jeg har fått er en matboks med prikker på, pakket inn i en brødpose. Det var brødsmuler i både posen og inni boksen.............

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi ga meg en shampoo nesten hver eneste jul fra jeg var ca 7 år... noen ganger helt ny, andre ganger hadde hun brukt litt av den allerede... Jeg ga den til mamma hver jul.

Det siste året jeg fikk gave av henne, så var det en halv pakke med servietter... Tror jeg var rundt 17 da.

Ellers var jeg som regel fornøyd med det meste jeg fikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

maken til utakknemlige drittunger. derfor jeg har slutta å feire jul for mange år siden. det handler faen ikke om noe annet enn egoisme og matrealisme.

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe som klassifiseres som ille eller kjipt, blitt glad for alt jeg har fått hittil.

Men det mest spesielle må være den sexy røde blonde BHen i B-cup jeg fikk da jeg var rundt 11 år. Tror ikke tanten min hadde helt oversikt på alderen min eller utseendet mitt. Kom godt med et par år etter da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Synes enkelte her inne er litt vèl utakknemmelige, mens andre må jeg dessverre bare le hysterisk av!

Har ikke fått så mange dårlige gaver selv, men av et crush jeg hadde i tidlig tenårene fikk jeg et sigarettetui.. med rosa glitter på. Sikkert knall for en fjortis, men jeg røykte ikke...

I fjor pakket jeg forundret opp den snåle gaven fra mormors tante, den inneholdt nemlig mandarinskall innhylset i servietter. Det var egentlig bare trist, og hun fikk omsorgsbolig kort tid etterpå, stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Vet ikke om det er utakknemlighet eller ei, men det er vel mange, spesielt i barne- og ungdomsåra, som har fått et eller annet de stusser over. Og denne tråden ble jo laget med nettopp det formål å få høre om disse.

Personlig har jeg ikke ønsket meg noe på så lenge jeg kan huske og har aldri vært utakknemlig for noe heller.

Bortsett fra denne rumpetaska jeg fikk da jeg var 14 etter at foreldre hadde spurt om ønskeliste osv.

Når man ber om ønskeliste synes JEG det er litt spesielt å kjøpe noe på tvers av denne til samme pris som hovedønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...