Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lagde kalender til flere tusen til ex`n, og så fikk han ps3 + spill på julaften, og på bursdagen rett en verktøykasse fullt med verktøy.

Tilbake i julegave fikk eg... ingeting.. "hadde ikke råd.." og til bursdagen min rett etter fikk eg heller ikke noe :P

Året før hadde jeg brukt lang tid på å finne en fin julegave til han, (ganske dyr også selv om det ikke er det som teller).

På julaften spurtet han avgårde og kom tilbake med en sånn handmixerstav.. Tjoho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grønnblomst

Jeg fikk en forferdelig stygg vase av en venninne for et par år siden. Det var en grønn glass-stilk med gul glassblomst på. Den gikk "uheldigvis" i gulvet...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er egentlig ikke kjipe gaver i den forstand. Men husker jeg var passe skuffa allikevell. Det året meg å samboeren min flyttet sammen, (han er min første samboer og vi var 20 år) feiret vi jul sammen. Han fikk masse kjekke ting til seg selv eks snowboard ting osv. Jeg fikk kjøkkenmaskin: strykehjern, strykebrett, kokebok, blender, kniver, osv ..

kvinnediskriminerende. Gaver er absolutt ikke det viktigste for meg, det har det aldri vært. Og alt e fine gaver, ble bare sinnsynt lei å sint når det var den store forskjellen mellom oss.

Må smile litt av denne. Jeg har bedt om ønskeliste fra barn med samboer. Hun ønsket seg en personlig ting og resten var til huset. Jeg har vett nok til å gi til de begge to sammen dersom det er noe til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Min eldre søsken og jeg var på dårlig talefot i over et år, jeg kjøpe julegave, og den eldre fikk penger fra sin samboer til å kjøpe gave til meg, selv om vi ikke var på talefot. Jeg fikke ikke noe gave, men en unnskyldning. Kan ikke si at vi snakket så mye mer den kvelden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldre søsken og jeg var på dårlig talefot i over et år, jeg kjøpe julegave, og den eldre fikk penger fra sin samboer til å kjøpe gave til meg, selv om vi ikke var på talefot. Jeg fikke ikke noe gave, men en unnskyldning. Kan ikke si at vi snakket så mye mer den kvelden heller.

En unnskyldning som i å prøve å komme på talefot igjen? Og det havner på lista over dårlige julegaver?13.gif

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg fikk ei fliseklemme av ei venninne på ungdomsskolen i julegave. Føltes godt etter å ha brukt masse tid og penger for å finne noe fint til henne :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk strykejern og strykebrett av min ekssamboer en gang.. må si jeg ble passe skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En truse i str xl når jeg er str xs.. wtf

Det var ikke noe humor heller liksom, siden det var fra en tante jeg sjelden snakker med.

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Stoppet en mann i slutten av 30 åra før han kjøpet støvsuger til kona.

Overtalte han til å kjøpe 3 spa timer istedenfor, tror hun heller setter pris på spa enn støvsuger. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

En truse i str xl når jeg er str xs.. wtf

Det var ikke noe humor heller liksom, siden det var fra en tante jeg sjelden snakker med.

Her tenker jeg at tanten din trodde xl betydde ekstra liten. Det er ikke alle som er så stø i engelsk og klesstørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoppet en mann i slutten av 30 åra før han kjøpet støvsuger til kona.

Overtalte han til å kjøpe 3 spa timer istedenfor, tror hun heller setter pris på spa enn støvsuger. :P

Nå reddet du julen til en heldig mann!

Jeg har reddet julen til faren min. Mamma forteller meg hva hun ønsker seg, pappa kjøper. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

For to år siden fikk jeg og eks-samboeren babyutstyr av bestemoren min med et julekort hvor det stod "nå vil jeg bli oldemor"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her tenker jeg at tanten din trodde xl betydde ekstra liten. Det er ikke alle som er så stø i engelsk og klesstørrelser.

Høres nå merkelig ut. Hun er ikke 90 år liksom, hun er i 60-årene. Alle må nå kunne basic klesstørrelser? Vil tro hun bruker xl selv faktisk. Kanskje hun bare gav meg en av sine truser :fnise: Neida, tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Høres nå merkelig ut. Hun er ikke 90 år liksom, hun er i 60-årene. Alle må nå kunne basic klesstørrelser? Vil tro hun bruker xl selv faktisk. Kanskje hun bare gav meg en av sine truser :fnise: Neida, tuller.

Det var nå bare en tanke fra meg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet en periode på sykehus, og sykehusklærne der hadde "norske" navn på størrelsene.

L - liten

M - middels

S - stor

XS - xtra stor

Kanskje tanten har arbeidet litt for lenge i tøyavdelingen/vaskeriet på sykehuset? Først da hun kom hjem fra butikken oppdaget hun at hun hadde kjøpt en stor truse, og tenkte "jeg orker ikke gå ned på Oslo city i julestria igjen, sjøhest kan jo bare sy den inn litt hvis den er for stor..." :sjenert:

Ikke min julegave, men...

Vi hadde gavekalender på skolen for mange år tilbake, og alle skulle kjøpte noe til rundt 20 kr som vi skulle pakke inn. Stakkars jenta som pakket opp gave fra klassens bølle. Han hadde pakket inn et brukt, halvfullt batteri. Et nytt batteri kostet visstnok 40 kr, og får å få ned verdien måtte han jo bruke opp halvparten. :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

ikke lurt å spøke om hva man ønsker seg til jul ;) den feilen har jeg også gjort. jeg sa jeg ønsket meg en kaktus på 2 meter...... hehehe. fikk den største kaktusen han fant :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...