Gå til innhold

Mens man venter

Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk så mye jenter :)

Det er helt sprøtt for meg det her. 2 1/2 år med aktiv prøving, uten antydning til positiv test, skjønt vi nå vet hvorfor, og så faktisk få full klaff på første ISCI, det er uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

har tittet innom prøveboka di noen ganger og "fulgt" deg i IKM'ene og krysset fingrene for deg. Dette var gøy! Fortsetter å krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye alle sammen :)

Så utrolig moro, gleder meg masse til å følge deg. :klem: Da er det ikke lenge til dere kan bruke hengevuggen. :hjerte:

Hehe, hengevuggen er allerede i bruk hos lillesøster, de elsker den, og jeg gleder meg til å kunne ta den i bruk selv :)

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men jeg føler meg som vnalig, bortsett fra at jeg er noe øm nederst i magen. Også trenger jeg nye bh'er, som om ikke cup'en var stor nok allerede :roll:

Skal inn på UL på riksen 18. desember, da er jeg 8 uker på vei. Da skal de sjekke om det er mere enn en mageboer. Skummelt.

Noen som vet forresten, om jeg må bruke helsestasjonen som ligger i min kommune?

Skulle helst brukt den som ligger ved fastlegen min nemlig, da det er lettere å komme seg dit.

Alt man skal lure på altså. Må vel ringe legen min snart også og informere.

Det begynner å synke inn, ihvertfall litt, men ikke helt, at jeg har en spire i magen. Sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at hengevuggen er i bruk hos søsteren din da. :)

Når det gjelder helsestasjon så aner jeg egentlig ikke, men har på følelsen av at du må bruke den som ligger i kommunen du bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milepæler de siste årene;

2007- møtte mannen for første gang

2008- vinter; mannen kom til Norge, og vi ble samboere -høst; 14.oktober; røykeslutt

2009- mannen fikk fast jobb og oppholdstillatelse, og vi ble forlovet

2010- vi giftet oss 28.mai

2011- kjøpte bolig

2012- ISCI-vellykket- positiv test 19.november

Så det så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet forresten, om jeg må bruke helsestasjonen som ligger i min kommune?

Ja, mest sannsynlig! Vi har nylig måttet bytte helsestasjon pga flytting til en annen kommune. Men for all del, ring og spør. De er som regel veldig behjelpelige :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal høre med helsestasjonen når den tid kommer.

Jeg går forøvrig og venter på lønnsoppgjør, resultat foreligger i begynnelsen av desember. Jeg håper det blir en fin julebonus, det hadde gjort seg nå.

Også venter jeg i spenning på UL 18. desember.

Så kommer jul, familiebesøk i januar, og da skal jeg passere 12 ukers grensen.

Oh denne ventetiden.

Men det er en god ventetid, med mye mindre stress enn det jeg har hatt frem til nå. Jeg tror jeg mistet 10 kilo vekt av skuldrene etter at den positive testen kom. Er vel i lykkerus fremdeles :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite ticker, den stemmer ikke på dagene :sukk:

Nuvel. Fått bestillt legetime til første kontroll, uke 11, jeg trodde det var litt sent sånn mtp sykehus osv.

Nå havner jeg vel på A-hus uansett, da det er nærmest, og det frister fint lite med rushtrafikk på både E6 og ring 3 for å komme til Riksen. A-hus skal etter sigende ha blitt bra, men jeg er noe skeptisk etter alle sakene som har kommet opp i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker i dag. :) Har begynt med Omega3 og multivitamin, i tillegg til folat som jeg allerede tar. Har ikke være så sunn siden jeg jobbet på sjøen, og vi fikk trantabletter og multivitaminer servert med frokosten hver dag :fnise:

Ser endelig ut som om vi skal få vinter, det snør :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...