Gå til innhold

Mens man venter


Nique

Anbefalte innlegg

Uke 5... :rodmer:

Så koselig tid dere får i tiden fremover, er nesten så jeg får lyst å produsere selv (må bare overtale mannen først)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

6+3 i dag, og formen er ikke på topp, for å si det slik. Konstant uggen/småkvalm, og sliter med manglende matlyst. Men det hjelper med vann, klementiner, smoothie, og frisk luft faktisk. Og bevegelse. Men bortsett fra det så er ting helt greit.

Jeg driver og tar toget hjem på kvelden/natten denne uken, og i natt hadde jeg en skikkelig skummel opplevelse. Jeg reiser såpass sent hjem, at det er få/ingen som går av på samme stopp.

I og for seg helt greit, jeg er generelt ikke mørkeredd av meg, og trives vanligvis mer med å gå alene, enn å ha fremmede diltende i hælene på meg.

Men ikke i natt.

Vi har ulv i Akershus.

Faktisk så har vi ulv i kommunen jeg bor i.

Og det å få en ulvekonsert på vei hjem, midt på natta, med skogen som nærmeste nabo, det var virkelig _ikke_ det jeg hadde lyst på.

Det hørtes ut som om de var i skogen, men det er mer sannsynlig at de var ett godt stykke unna.

Nærme nok for min del.

Kom meg trygt hjem, uten å se snurten av gråbein, og i dag kan jeg flire litt av meg selv, men det var ikke morro i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Ulv er skummelt!

Du får trøste deg med at det er et godt tegn at du ikke føler deg i så god form, selv om det er dritt å være kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Ulv er skummelt!

Du får trøste deg med at det er et godt tegn at du ikke føler deg i så god form, selv om det er dritt å være kvalm.

Jeg gjør det faktisk. Det er litt betryggende, på en sær måte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte også at det var litt trygt med kvalme, men det er kjipt å være kvalm! Husker jeg syntes veldig synd på meg selv. :fnise: Må le litt av det nå.. Kvalmen varte i under tre uker for min del og jeg kasta vel opp én gang i løpet av de ukene. Slapp ganske billig fra det i forhold til mange andre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syt og klag.

7+0 (skrives det slik?) i dag, og jeg må spise noe konstant virker det som. Bare smått, men konstant.

Hvis ikke blir jeg avsindig kvalm, skikkelig fyllesykekvalm. Urk. Jeg har vært helt satt ut hele helgen.

Og jeg sliter med å drikke nok.

Dehydrert mye? Meg? Neida..... Med påfølgende svimmelhet, skikkelig gøy.

Så da blir jeg liggende der da, på sofaen/ i senga, og synes synd på meg selv, før jeg tar til vettet, og presser nedpå noe mat, (matlysten er ikke eksisterende, og når jeg i tillegg er kvalm, så er det direkte motbydelig med mat), og vente på at det verste gir seg.

Skikkelig artig.

Men jeg er glad for å være gravid, jeg er det. Jeg er bare ikke så glad i disse bivirkningene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1 i dag, og jeg skal på UL på Riksen :)

Litt spennende, og litt skremmende, jeg er redd for å få beskjed om at det ikke er noe der. Det er verste beskjed å få akkurat nå.

Sånn ellers tilsier formen at det faktsik er ting på gang inni der, jeg er fremdeles kontinuerlig uggen,og må spise jevnlig, selvom matlysten er helt på bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på ultralyd! :) Det høres jo ut som om det definitivt er noe på gang der inne, men det er alltid fint å få det bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj da, jeg er gjennomført forkjølet, urk. Skikkelig tett i nesen og vondt i brystet.

På den positive siden, så har den verste kvalmen gitt seg *bank i bordet*, så jeg er nesten klar for julefeiring.

Jeg trodde jeg var ferdig med alle julepresanger, helt til min mor ringte med i ettermiddag, og fortalte at den planlagte gaven til brodern, den ble det ikke noe av, så jeg må ordne noe selv.

På en fredag ettermiddag, når hun vet jeg skal jobbe helt til søndag kveld....

Omtenksomheten lenge leve.

Så jeg har ingen gave til min bror, og vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Jeg har ikke bil tilgjengelig på dagtid mandag heller, så jeg står egentlig ganske så fast. Får bruke helgen til å tenke på noe lurt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med forkjølelse og gave :sukk:

Hva med en verdikupong på en god middag på favoritt restauranten hans hvis han har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjipt med forkjølelse og gave :sukk:

Hva med en verdikupong på en god middag på favoritt restauranten hans hvis han har det?

godt tips i grunnen, vet ikke hvilken restaurant han liker, (han bor på andre siden av landet), men en verdikupong av noe slag kan nok løses ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul i stovo, og takk for det gamle.

Her har det vært en fin jul, rent bortsett fra kvalme. Litt optimistisk som trodde det var over ja :roll:

Fet julemat er ikke tingen, men jeg er heldig, siden familien vet om graviditeten, så der ble ordnet annen mat underveis for meg.

Nå begynner både mannen og meg å bli friske etter forkjølelsen/influensaen, og vi skal ha en rolig nyttårsaften hjemme, siden vi begge må opp kl 5 1.januar og reise på jobb.

Jeg skal til første ordinære kontroll 8.januar. Da tenkte jeg å høre med legen min om det er mulig å få noe rekvisisjon på f.eks bassengtrening. Jeg har skoliose nemlig, og det er vist lurt å trene litt forebyggende for ryggen sin del. Jeg har vel strengt tatt ikke vondt av det på generell basis heller.

Har fundert på dette med tidlig UL, og lurer på hvor man kan få gjort slikt i Oslo/Akershus. Noen tips?

Ellers, 10 uker i morgen :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tidlig ul på volvat ihvertfall, betalte i underkant av 1000 men fikk Time nesten mef en gang, O de er veldig koselige der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...